LG KizON: ابزار پوشیدنی جدید ال‌جی برای ردیابی کودکان توسط والدین

ال‌جی به تازگی یک ابزار پوشیدنی جدید با نام KizON معرفی کرده که در واقع یک دستبند هوشمند است؛ اما نه مجهز به سیستم‌عامل Android Wear. این دستبند برای ردیابی کودکان توسط والدینشان و قابلیت‌هایی بیشتر طراحی شده است.

0

LG-KizON-2KizON به 3G، GPS و Wi-Fi متصل بوده و به والدین اجازه می‌دهد تا وقتی که فرزندشان این دستبند را بر دست بسته است با استفاده از گوشی یا تبلت مجهز به اندروید 4.1 و یا بالاتر مکان دقیق کودک خود را بر روی نقشه مشاهده کنند؛ اما این تنها قابلیت KizON نیست. با فناوری One Step Direct Call والدین می‌توانند با کودکشان ارتباط برقرار کرده و تماس بگیرند و کودکان نیز تنها می‌توانند با شماره‌های از پیش تعیین شده توسط والدین تماس بگیرند.

دستبند KizON در برابر آب و زنگ هم مقاوم بوده و از جنس بی‌ضرر برای طبیعت PTU ساخته شده‌اند. باتری 400 میلی‌آمپرساعتی این دستبند با یک شارژ 36 ساعت جوابگو خواهد بود و هرگاه میزان شارژ باتری به زیر 25 درصد رسید والدین آگاه خواهند شد.

Dr.-Jong-seok-Parkجانگ سئوک پارک – مدیر ارتباطات کمپانی ال‌جی موبایل

کودکان و همچنین افراد سال‌خورده مشتریان بسیار خوبی برای فناوری‌های پوشیدنی هستند. ابزار‌های پوشیدنی به ما اجازه می‌دهد بدون نگرانی از گم شدن یک دستگاه یا نیاز به حمل یک شیء بزرگ در جیب با آن‌ها در تماس باشیم. ما در ال‌جی تعهد داریم که راه‌های بیشتری برای گنجاندن ابزارهای پوشیدنی در زندگی مصرف‌کنندگان بیابیم تا به یک پیشرو در این صنعت تبدیل شویم.

ال‌جی در مورد قیمت این دستبند اظهار نظری نکرده است اما زمان عرضه آن در سه رنگ مختلف فردا هجدهم تیرماه در کره جنوبی و پس از آن در آمریکای شمالی و اروپا اعلام شده است.

LG-KizON-colors

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.