Xperia C3؛ رونمایی سونی از اولین گوشی هوشمند متخصص در عکس سلفی!

همان‌طور که دیروز نیز تصاویری از این گوشی درز کرده بود حالا سونی رسماً Xperi C3 را به عنوان اولین گوشی با فلش LED در جلو برای گرفتن عکس‌های سلفی به همراه ویژگی‌های فراوان نرم‌افزاری معرفی کرد.

2

از آن‌جایی که تمرکز این گوشی بر روی عکس‌های از خود یا اصطلاحاً سلفی‌هاست بگذارید از این ویژگی اکسپریا C3 شروع کنیم. سونی برای این گوشی یک دوربین 5 مگاپیکسلی با زاویه دید وسیع و حالت تشخیص خودکار صحنه Superior Auto را در نظر گرفته است که با یک فلش LED می‌توانید حتی در نور کم با آن سلفی بگیرید. دوربین پشتی هم این‌بار 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

Xperia-C3-proselfie

با ویژگی Superior Auto یا خودکار فوق‌العاده قادر دوربین قادر خواهد بود به طور خودکار از میان 36 وضعیت و حالت عکس‌برداری بهترین و مناسب‌ترین را برای شرایط مختلف چه برای دوربین جلو و چه عقب انتخاب کرده و همچنین به صورت خودکارو بسته به شرایط نوری HDR را فعال و یا غیر فعال کند.

قابلیت Portrait Retouch v2 هم با ویژگی‌های مانند  اصلاح هم‌زمان، گزینه‌های قاب DECO و جلوه‌های اشعۀ جادویی چشم (بازتابش نور) به صورت خودکار چین و چروک‌ها و خال‌های اضافه را حذف کرده تا با استفاده از 10 حالت مختلف زیبایی برای آقایان یا خانم‌ها بهترین رتوش چهره را برای حداکثر دو نفر فراهم کند.

Xperia-C3-display

اکسپریا C3 به صفحه‌نمایش بزرگ 5.5 اینچی با وضوح 720p و از نوع IPS و با فناوری BRAVIA مجهز بوده که به ادعای سونی مشکل زاویه دید نسل‌های قبلی را ندارد و همچنین با حالت خاص کیبرد می‌توانید حتی با یک دست بر روی این صفحه غول‌آسا به آسانی تایپ کنید.

Xperia-C3-side

طراحی Xperia C3 هم مانند دیگر گوشی‌های سری اکسپریا از زبان طراحی OmiDesign پیروی می‌کند اما متأسفانه گوشی این‌بار در برابر آب یا گرد و غبار مقاوم نیست. در عوض C3 تنها 7.6 میلی‌متر ضخامت و 150 گرم وزن دارد و با فناوری STAMINA Mode 3.0 در مصرف بی‌رویه شارژ باتری نیز صرفه‌جویی می‌کند. این گوشی در سه رنگ سفید، مشکی و نعنایی عرضه خواهد شد.

Xperia-C3-colors

اکسپریا C3 به لطف پردازنده چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی اسنپ‌دراگون (احتمالا Snapdragon 400) قادر به پشتیبانی از نسل چهارم شبکه مخابراتی نیز بوده و با یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی و شاید مهم‌تر از همه پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم‌کارت به عنوان یک میان‌رده مسلماً خوب خواهد درخشید.

Source: SonyMobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. parisa می‌گوید

    من تصمیم به خرید این گوشی دارم…
    میشه راهنماییم کنید؟
    گوشی خوبیه؟
    دوربین عقبش هم به اندازه سلفیش خوبه؟
    مصرف شارژش چطوره؟
    زیاد ک هنگ نمیکنه؟؟

  2. اردلان می‌گوید

    سونی واقعا تا وقتی ضعف صفحه نمایشهاشو حل نکرده با این کارا نمیتونه بازارو دست بگیره
    همینطور دوربیناش
    من خودم دوربین جلوی Z2 رو چک کردم افتضاح بود انقدر که نویز داشت