انتشار اولین تصاویر از Ascend D3 هواوی؛ شباهت عجیب به اچ‌تی‌سی وان مکس!

به نظر می‌رسد طراحی عالی گوشی‌های اچ‌تی‌سی رقبا را مجبور به الهام گرفتن از گوشی‌هایش کرده است! به تازگی تصاویری از Ascend D3 هواوی درز کرده که اگر لوگوی هواوی را بر روی آن نبینید شاید آن را با One Max اچ‌تی‌سی اشتباه بگیرید!

3

Ascend-D3-pic-leak

Ascend-D3-frontهمان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید بدنه فلزی، نوارهای پلاستیکی و به خصوص حسگر اثر انگشت در پشت گوشی و زیر لنز دوربین شباهت بیش از حد آن را به وان مکس مشخص می‌کند؛ اما تفاوت‌هایی نیز وجود دارد. Ascend D3 بر خلاف وان مکس از اسپیکرهای استریو در جلو بی‌بهره است و هواوی شاید به دلیل کوتاه کردن طول گوشی اسپیکر را در پشت قرار داده است. همچنین لنز دوربین نیز مربعی طراحی شده و حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش نیز به نظر باریک‌تر می‌رسد.

گفته می‌شود هواوی قصد دارد از پردازنده هشت هسته‌ای ساخت خود Kirin 920 با چهار هسته Cortex-A15 و چهار هسته Cortex-A7 و با فناوری big.LITTLE استفاده کند که البته می‌توانند به صورت هم‌زمان نیز فعال باشند. برای مشخص شدن مشخصات دیگر از جمله اندازه و وضوح صفحه‌نمایش و کیفیت دوربین باید تا رونمایی رسمی منتظر بمانیم.

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. سبد گل می‌گوید

    شرکت هواوی از اون ابتدا هم کارش کپی برداری بود!و هست وخواهد بود!

  2. mohammad می‌گوید

    خوب دیگه الان شرکت ها برای پیشرفت محصولات خود، شرکت موفق سامسونگ رو الگو خودشون قرار دادن

    1. momo می‌گوید

      :|
      ___________________
      خبر که هیچ ربطی به سامسونگ نداشت ، و اینم که سامسنوگ چی هست که الگو برداری بشه ازش . کلن داره گوشی پلاستیکی میده بیرون :|