موتو ایکس و موتو جی اندروید L را دریافت خواهند کرد

همانطور که مطلع هستید اندروید L هم اکنون در اختیار توسعه‌دهندگان اندرویدی قرار گرفته شده است و همه شرکت‌ها به فکر انتشار بسته بروزرسانی برای محصولات خود هستند در همین راستا شرکت موتورولا نیز برای این که از این غافله عقب نماند تصمیم دارد موتو ایکس و موتو G را به آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید تجهیز کند.

1

بعد از مشخص شدن زمان انتشار اندروید L برای محصولات شرکت اچ‌تی‌سی و سری نکسوس گوگل قطعا این خبر برای طرفداران شرکت موتورولا خبری خوشحال کننده باید باشد چرا که سیستم‌عامل استفاده شده در محصولات موتورولا افزونه‌های زیادی ندارد و تقریبا مشابه اندروید خالص هستند لذا موتورولا مدت زمانی کمتری نیاز دارد تا محصولات خود را به اندروید L تجهیز کند.

باید این نکته را در نظر داشته باشید که فعلا موتورولا از تصمیم خود مبنی بر آپدیت دو محصول خود حرفی به میان آورده است و زمان قطعی انتشار این بسته بروزرسانی معلوم نیست. همچنین این شرکت از انتشار بسته بروز‌رسانی برای گوشی موتو E حرفی به میان نیاورده است.

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. دیگو می‌گوید

    فقط موتورولا
    ریزر مکس دارم و خیلی راضیم…