به لطف One M8 اچ‌تی‌سی دوباره به سوددهی بازگشت

مدت زیادی شاهد گزارش‌های مالی شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی بودیم که نشان از ضررهای هنگفت این شرکت داشتند اما در گزارش جدیدی که اچ‌تی‌سی از حساب‌های غیررسمی‌اش برای سه‌ماهه گذشته منتشر کرده، سود این شرکت 2.26 میلیارد دلار تایوانی معادل 75 میلیون دلار آمریکا اعلام‌شده که از سود پیش‌بینی‌شده‌ی این شرکت که معادل 2.17 میلیارد دلار تایوانی یا همان 65 میلیون دلار آمریکا بوده، بیشتر است.

0

البته مشخصاً این سود خالص از سود سه‌ماهه دوم سال پیش آن‌ها کمتر است. کمک شایانی که معرفی اچ تی سی وان ام8 و سری قبلی آن به این سود کرده است بر همگان واضح است؛ چون بسیاری ام8 را برترین پرچم‌دار عرضه‌شده امسال می‌دانند. اما بااین‌حال این سود به‌دست‌آمده نمی‌تواند خیال اچ تی سی را راحت کند و مطمئناً اچ تی سی باید سخت تلاش کند تا آینده روشن‌تری برای خود بسازد؛ چون با سوددهی در این مقطع زمانی کوتاه چیزی تضمین نمی‌شود و شاید بلافاصله این شرکت در گزارش بعدی با ضرر روبه‌رو باشد.

 Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.