Golden Warrier A8؛ رونمایی رسمی از جنگجوی طلایی لنوو با پردازنده هشت هسته‌ای و قیمت باورنکردنی

فروردین ماه گذشته خبر‌های در خصوص جنگجوی طلایی ۸ هسته‌ای لنوو منتشر شده بود و اکنون این گوشی با پردازنده هشت هسته ای مدیاتک MT-6592 رسما از جانب لنوو رونمایی شد. این گوشی علاوه بر نام جالب قیمت فوق العاده عجیبی هم دارد: تنها 130 دلار!

1

گوشی Golden Warrior A8 لنوو اندروید ۴.۴.۲ را به عنوان سیستم عامل به خدمت گرفته است و از صفحه نمایش ۵ اینچی با دقت تصویر ۷۲۰ در ۱۲۸۰ به همراه ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره می‌برد.

Lenovo-A8

 در قسمت پشت گوشی نیز لنوو برای محصول جدید خود از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلش دوگانه استفاده کرده و دوربین جلوی گوشی ۵ مگاپیکسل است.  در خصوص رنگ‌بندی نیز لنوو رنگ‌های سفید، مشکی، طلایی و یا آبی را برای این جنگجوی ۸ هسته‌ای در نظر گرفته است.  این گوشی در کنار اندروید رابط کاربری لنوو که با نامVIBE UI 2.0 شناخته می‌شود را نیز داراست و به لطف مودم MT6290 که از شبکه مخابراتی LTE پشتیبانی می‌کند قادر است تا به سرعت ۱۵۰ مگابایت در ثانیه دست پیدا کند.

جالب اینجاست که این گوشی با توجه به سخت‌افزار قوی خود تنها ۱۲۸ دلار قیمت دارد و یکی از ۶۰ مدل جدیدی خواهد بود که امسال توسط لنوو قرار است به بازار عرضه شود.

Source: phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. پیمان می‌گوید

    متاسفانه این گوشی رایتل ساپورت نیست