کرایتک درگیر با مشکلات مالی، بازی Warface را در استیم عرضه کرد

در هفته‌ی گذشته مسائل و مشکلات مالی کرایتک، خالق سری بازی معروف و محبوب کرایسیس، خبرساز شد. این هفته این شرکت که درگیر مشکلات مالی خود است، عنوان free-to-play اول شخص خود یعنی Warface را در شبکه‌ی استیم عرضه کرد.

0

Warface که با انجین خانگی کرایتک یعنی CryEngine ساخته شده است، قبل از این در روسیه به کرّات بازی می‌شد اما بازی‌کنندگان دیگر نقاط جهان معمولا علاقه‌ای به آن نشان نمی‌دادند. کرایتک که در سال‌های گذشته بر تغییر سیاست‌های خود به سمت عرضه‌ی بازی‌های free-to-play اصرار ورزیده بود، ظاهرا در یکی از مهم‌ترین اقدامات خود در این عرصه یعنی بهره‌وری از این بازی شکست خورده است.

اکنون این بازی در شبکه‌ی استیم عرضه شده و بازی‌کنندگان در امریکای شمالی، اروپا، ترکیه، استرالیا و نیوزیلند می‌توانند آن را بازی کنند. قبلا در بازی فقط از زبان روسی پشتیبانی می‌شد ولی اکنون زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ترکی و لهستانی به آن اضافه شده است. با اضافه شدن زبان انگلیسی، بازی‌کنندگان داخل کشور نیز نباید مشکلی برای بازی کردن داشته باشند.

Crytek-Warface

کارگردان این بازی یعنی «هاسیت زالا» امیدوار است عرضه‌ی بازی از طریق استیم بتواند مخاطبین جدیدی را به سمت آن بکشاند. وی می‌گوید: “ورود Warface به استیم راه را برای مخاطبین جدیدی که می‌خواهند از اکشن همکاری و رقابتی بی وقفه‌ی آن لذت ببرند هموار می‌کند. آن‌ هم کاملا رایگان.”

وی همچنین در مورد بازی ادامه می‌دهد:

“علاوه بر استفاده از قدرت‌های کرای‌انجین، این بازی مهارت‌های ساخت اول شخص توسط کرایتک را به کار می‌بندد تا بازی‌کنان در نبردهای سنگین غوطه‌ور گردند، حتی اگر برای یک بازی کوتاه با دوستانشان آمده‌اند و یا وقت بیشتری را صرف بازی می‌کنند و بخش‌های مختلف و گسترده‌ی چندنفره را امتحان می‌نمایند.”

Source: Eurogamer

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.