آیا این کنترلر تلویزیون اندرویدی گوگل است؟

از کنترلری که گوگل برای سرویس تلویزیون اندرویدی خود در نظر گرفته است، هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده، اما ظاهرا در آخرین نشست اعضای این شرکت یکی از شرکت کنندگان عکسی از نمونه‌ی این کنترلر انداخته و منتشر کرده است. همچنین همزمان با این تصویر، یک رندر رسمی از این کنترلر نیز به اینترنت راه یافته است.

0

تصویر اولی که در ادامه مشاهده می‌کنید را «آرتم روساکوفسکی» در کنفرانس I/O گوگل از این کنترل ثبت کرده است و در این باره می‌گوید:‌ “بسته‌ی تلویزیون اندروید همراه با یک کنترلر عرضه میشود که خیلی جذاب به نظر می‌رسد.”

amazon android_fire_tv_controller

ظاهر این کنترلر چیزی بین کنترلر مایکروسافت ایکس‌باکس 1 و پلی‌استیشن دوال شاک 4 است. ابعاد آن اما شبیه به کنترلر حرفه‌ای کنسول وی‌یو نینتندو است و در مجموع چیز جالبی به نظر می‌رسد. تصویر رندر شده‌ی اصلی را در بالای همین مطلب مشاهده می‌کنید.

با توجه به شباهت دو تصویر، می‌توان پاسخ مثبت به سوالی که در تیتر خبر مطرح شد داد. سرویس تلویزیون اندرویدی گوگل بازی، فیلم، تلویزیون، موسیقی و دیگر مدیا را در یک دستگاه که به یک تلویزیون متصل است عرضه می‌کند. این کنترلر ظاهرا در کنار هر دستگاه قرار دارد، اما بازی‌کنندگان می‌کنند برای بازی کردن از تبلت‌های اندرویدی خود به جای کنترلر بهره ببرند. تلویزیون‌های دارای این امکان از سال 2015 به بازار عرضه می‌شوند.

Source: vg247

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.