این ساعت مکانیکی ده هزار دلاری نیازی به تنظیم در هنگام سفر به دور دنیا ندارد!

ساعت‌های مکانیکی زیبا هستند، اما همیشه در زمان مسافرت‌های خارج از کشور دردسر تنظیم کردن در زمان درست و صحیح محلی را دارند. شما حاضرید چه مقدار برای یک ساعت خرج کنید تا دیگر هیچ‌وقت چنین زحمتی وجود نداشته باشد؟

0

اگر جواب را به دلار بدهید و بگویید ده هزار دلار! پس شما یک مشتری ایده‌آل برای Ox One هستید. کمپانی سوییسی ساعتی ساخته که در خود حرکت دهنده مکانیکی همراه با جی‌پی‌اس دارد و تمام کاری که شما لازم است برای شروع به استفاده از آن انجام دهید، فشار دادن دکمه جادویی sigh است. با فشار دادن این دکمه زمان مطابق با ماهواره‌های محلی تنظیم می‌شود.

فولاد ضد رنگی که در این ساعت به کار رفته است قیمت آن را به 10,000 دلار بالا کشانده، نمونه سرامیکی و مشکی از این ساعت نیز 12,000 دلار قیمت دارد. اما اگر می‌خواهید پول بیشتری خرج کنید، نسخه محدود ساخته شده از این ساعت وجود دارد که نزدیک به 45,000 دلار آب می‌خورد. البته اگر به کارایی و دقت ساعت وسواس دارید شاید بهتر باشد به سمت ساعت‌های دیجیتال بروید.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.