رونمایی از Ascend P7 ‌و دیگر محصولات جدید هواوی در تهران

ظهر امروز شرکت هواوی در مراسمی با حضور خبرنگاران و مدیران شرکت‌های مایکروتل و مادیران از آخرین پرچمدار و همچنین دیگر محصولات جدید خود در بازار تلفن همراه رونمایی کرد.

1

در این مراسم که در هتل اسپیناس تهران برگزار گردید، این شرکت به معرفی گوشی هوشمند Ascend P7 به عنوان آخرین پرچمدار و گوشی هوشمند Ascend G6، تبلت 7 اینچی MediaPad X1، تبلت MediaPad M1، دستبند هوشمند TalkBand B1 به عنوان دیگر محصولات جدید خود پرداخت.

HUAWEI04

در این مراسم شرکت هواوی اعلام کرد که در سال 2013 و با بهره‌گیری از 100 مارکت مختلف در سرتاسر جهان موفق به فروش 4 میلیون دستگاه گوشی Ascend P6 شده است. این شرکت این گوشی را تجربه‌ای فوق‌العاده برای خود توصیف کرد و از رتبه سوم خود در بازار جهانی تلفن همراه پس از شرکت‌های اپل و سامسونگ و بالاتر از شرکت ال‌جی خبر داد.

HUAWEI02

شرکت هواوی که هفدهم اردیبهشت ماه از گوشی Ascend P7 به صورت جهانی رونمایی کرده بود. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ.دی، دوربین عکاسی 8 مگا پیکسلی در قاب جلویی و دوربین 13 مگا پیکسلی در قاب پشتی و جدیدترین نسخه رابط کاربری اختصاصی شرکت هواوی یعنی Emotion UI 2.3 برخوردار است که هواوی مدعیست نسبت به نسخه قبلی بیش از 650 قابلیت جدید و بهبود به آن افزوده شده است.

Huawei-Ascend-P7

آخرین پرچمدار شرکت هواوی با داشتن ضخامتی برابر با 6.5میلیمتر به عنوان یکی از باریک‌ترین گوشی‌های هوشمند با پشتیبانی از شبکه‌های4G LTE/3G مطرح است و با وجود این ضخامت کم با برخورداری از محافظ گوریلا گلس 3 در هر دو سمت گوشی و یک رویه عقب هفت لایه با طراحی روز موسوم به Spin Effect از طراحی متفاوت و ظاهری مستحکم نسبت به سایر گوشی‌های پرچمدار بازار برخوردار است.

HUAWEI03

هواوی در این گوشی هوشمند تاکید خاصی بر دوربین قاب جلویی و کیفیت آن داشته و آن را ناشی از رویکرد جهانی به عکس‌ها و تصاویر سلفی دانسته است. هواوی از باطری 2500 میلی‌امپر بر ساعت در این گوشی بهره برده است و علاوه بر این، ویژگی مدیریت کاهش مصرف انرژی این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا از طریق خاموش کردن تمام نرم‌افزارهایی که در پس زمینه فعال و در حال مصرف انرژی غیر ضروری هستند انرژی باطری را ذخیره کنند. حالت Super Power-Saving (حالت ذخیره انرژی مضاعف) نیز این امکان را برای Ascend P7 فراهم می‌کند که با کمتر از 10 درصد کل (انرژی) باطری کار می‌کند مناسب‌ترین حالت استفاده از قدرت و انرژی را اتخاذ کند.

در ادامه این مراسم به معرفی کوتاه گوشی هوشمند Ascend G6 ،تبلت MediaPad M1، تبلت MediaPad X1 و دستبند هوشمند TalkBand B1 پرداخته شد.

Huawei-Ascend-G6

Ascend G6 مشخصه‌های طراحی تا حدود زیادی مشابه Ascend P6 دارد و به صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 960 در 540، پردازنده چهار‌هسته‌ای 1.2 گیگاهرتز، قابلیت NFC و باتری 2000 میلی آمپرساعتی مجهز است. این گوشی هوشمند در پشت به دوربین 8 مگاپیکسلی با f/2.0 و سنسور IMX134 سونی مجهز است و در جلو نیز به دوربین 5 مگاپیکسلی تجهیز شده است.

MediaPad-X1-7

تبلت MediaPad X1 هواوی یک تبلت 7 اینچی اندرویدی است که قابلیت برقراری تماس را نیز مانند تبلت‌های فون‌پد ایسوس دارد. این تبلت تنها 239 گرم وزن داشته و 103.9 میلی‌متر عرض دارد. در مقایسه نکسوس 7 جدید 114 میلی‌متر عرض و 299 گرم وزن دارد. هواوی مدیاپد X1 همچنین تنها 7.18 میلی‌متر ضخامت دارد که نسبت به نکسوس 7 با ضخامت 8.7 میلی‌متر و حتی آی‌پد مینی جدید با ضخامت 7.5 میلی‌متر نیز باریک‌تر است. با این وجود مهندسان هواوی موفق شده‌اند تا باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپری را درون این تبلت جای دهند که در مقایسه با باتری 3950 میلی‌آمپری نکسوس 7 یک دستاورد بزرگ محسوب می‌شود که از دیگر تبلت‌های هفت اینچی بازار نیز ظرفیت بیشتری دارد.

MediaPad-M1-8

تبلت 8 اینچیMediaPad M1 با صفحه نمایش IPS و رزولوشن 1280 در 800 پیکسل و اسپیکرهای جلویی استریو به همراه باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی خود بنابر ادعای هواوی تا 8 ساعت فیلم را می‌توانید با یک بار شارژ این دستگاه مشاهده کنید. تراشه چهارهسته‌ای با فرکانس کاری 1.6گیگاهرتز، دوربین جلویی 1 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 5 مگاپیکسل، همه و همه در ضخامت 7.9 میلی‌متر جای داده شده است.

huawei-talkband-b1

در ادامه این مراسم رضا آقائی‌نیا مدیر محصول شرکت هواوی در ایران اعلام کرد که سیاست شرکت هواوی در خصوص گوشی هوشمند Acsend P7 عرضه محصولی متفاوت به بازار بوده و این شرکت روی نکاتی دست گذاشته که این تفاوت را نشان دهد که از جمله آنها می‌توان به طراحی و شکل ساخت گوشی اشاره کرد. وی تاکید کرد که هواوی از عرضه گوشی‌هایی با بدنه پلاستیکی اجتناب خواهد کرد و تمرکز این شرکت در این محصول با توجه به فراگیر شدن تصاویر سلفی در جهان استفاده از دوربین باکیفیت 8 مگاپیکسلی در قاب جلویی بوده است.

HUAWEI01

رضا آقائی‌نیا در ادامه این مراسم و در پاسخ به سوالات خبرنگاران اعلام کرد که گوشی Ascend P7 تنها در مدل تک‌سیم‌کارته در بازار ایران عرضه خواهد شد و شرکت مایکروتل به عنوان نماینده شرکت هواوی پخش این گوشی در بازار ایران را برعهده خواهد داشت.

وی از سهم 22 درصدی این شرکت در بازار گوشی‌های هوشمند 3G و 19 درصدی بازار گوشی‌های غیر 3G خبر داد و در خصوص آپدیت گوشی‌های هوشمند هواوی در ایران نیز با اذعان به اینکه شرکت هواوی پیش از عرضه گوشی P6 برنامه و تصمیمی در خصوص آپدیت گوشی‌های خود نداشت تاکید کرد که برنامه این شرکت برای به‌روزرسانی گوشی‌های هوشمند خود تنها مختص به گوشی‌های رده بالا و پرچمدار این شرکت خواهد بود و این شرکت فعلا برنامه‌ای برای آپدیت سایر گوشی‌های رده پائین نخواهد داشت.

مدیرکل محصول هواوی در ایران همچنین با اشاره به تجربه باندلینگ گوشی P6 و عرضه آن با مشارکت همراه اول، تاکید کرد فعلا برنامه‌ای برای عرضه گوشی P7‌به صورت باندلینگ نداریم و البته بررسی‌هایی برای عرضه این گوشی با باندلینگ متفاوت و با پرداخت از طریق قبوض موبایل داریم که البته هنوز نهایی نشده است.

HUAWEI05

رضا آقائی‌نیا همچنین در ادامه این مراسم از اضافه شدن شرکت مادیران به عنوان نماینده شرکت هواوی در کالای آی‌تی شامل محصولاتی مانند مودم وای‌فای و سایر تجهیزات شبکه و بازار کامپیوتر خبر داد و اعلام کرد که این موضوع تا یک ماه آینده جنبه رسمی به خود خواهد گرفت. وی تاکید کرد که شرکت مایکروتل همچنان به عنوان تنها نماینده هواوی در بازار گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها فعالیت خواهد کرد.

نماینده شرکت مایکروتل در این مراسم از عرضه گوشی هوشمند Ascend P7 با قیمت یک میلیون و چهارصد در بازار ایران و از فردا خبر داد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ahmad می‌گوید

    منیدونم بی ربطه ولی میخاستم بگم عاشق این سایتم.