15 لانچر سریع، سبک، قدرتمند و زیبا برای گوشی اندرویدی شما

اندروید و زیبایی آن! بدون شک این موضوع در مقایسه با انعطاف‌پذیری و سفارشی کردن گوشی همراه شما از اهمیت بیشتری برخوردار است. در مقایسه با سایر رقبای اندروید (iOS اپل و ویندوزفون مایکروسافت) بازهم اندروید در این موضوع اختیارات بیشتری به کاربر می‌دهد. به لطف قابلیت‌های منحصربه‌فرد اندروید، تقریباً هر برندی از دستگاه‌های اندرویدی، محیط کاربری خاص خود با ظاهر بخصوص به خود بهره‌مند است. اچتیسی با رابط کاربری سنس (Sense) خود و سامسونگ با تاچ‌ویز (TouchWiz) تقریباً محبوب‌ترین رابط‌های کاربری در میان گوشی‌های اندرویدی هستند. اما اگر از این رابط‌های کاربری اختصاصی گوشی‌تان خوشتان نیامد چه؟! خوشبختانه شما می‌توانید به‌آسانی رابط کاربری دستگاه اندروید خود را به هر شکلی که دوست دارید تغییر داده و محیطی متفاوت برای گوشی خود ایجاد کنید.

55

 

بله. نه‌تنها لانچرهای اختصاصی به شما اجازه داشتن محیط کاربری متفاوتی را می‌دهند، بلکه امکانات شخصی‌سازی بسیاری را برای شما فراهم می‌آورند که به‌ندرت در رابط‌های کاربری استوک گوشی‌تان وجود دارد. دیگر چه؟! بیشتر این لانچرهای انتخابی سبک‌تر از لانچرهای استوک بوده و در اجرا و کارایی نیز سریع‌تر و روان‌تر می‌باشند که همیشه خوشایند است. این‌طور نیست؟!

یک لانچر (اجراگر) همان‌طور که از نام آن مشخص است اپلیکیشن مسئول اجرای سایر اپلیکیشن‌ها و دسترسی به صفحات گوشی شما (Home Screen)است.

بسیار خب. اما چطور می‌توان لانچر دلخواه و نصبی خود را به لانچر پیش‌فرض گوشی‌تان تغییر داد؟! بسیار ساده و تنها با یک یا دو تپ بیشتر. پس‌ازاینکه لانچر دلخواه خود را نصب کردید و پس از فشردن دکمه هوم (خانه) گوشی‌تان برای بار اول، اندروید به‌طور خودکار از شما خواهد پرسید که کدام‌یک از لانچرهای نصب‌شده به‌عنوان  لانچر پیش‌فرض انتخاب شود. البته بیشتر لانچرها در یک راهنما، شما را به انتخاب لانچر نصبی به‌عنوان پیش‌فرض هدایت خواهند کرد. و اگر دستگاه شما از اندروید 4.4 کیت کت یا بالاتر بهره‌مند است، شما می‌توانید این کار را از طریق منوی تنظیمات و زیرمنوی “برنامه‌های پیش‌فرض” یا Default Applications نیز انجام دهید.

در ادامه به معرفی چند لانچر از لانچرهای محبوب و معروف اندروید می‌پردازیم. با ما همراه باشید و بگویید لانچر موردعلاقه شما چیست؟


1. Go Launcher

GO-Launcher

یکی از محبوب‌ترین و دانلودشده‌ترین لانچرهای اندروید. این لانچر به همراه قابلیت‌های شخصی‌سازی زیادی ارائه می‌شود. این لانچر از بسته‌های آیکون، تعداد بسیار زیاد تم، جلوه‌های بصری زیبا و بسیاری از قابلیت‌های دیگر پشتیبانی می‌کند. بنابراین این لانچر نباید اولین انتخاب شما باشد اگر که دستگاه شما از سخت‌افزاری ضعیفی برخوردار است. متأسفانه نسخه مجانی این لانچر به همراه تبلیغات است که اگر نسخه پولی (پرایم) آن را تهیه کنید، دیگر خبری از تبلیغات نخواهد بود.

نسخه مجانی:

GooglePlay-Download

G bazaar  badge B

نسخه پولی:

GooglePlay-Download


 

2. Nova Launcher

NOVA-Launcher

Nova لانچر یکی از سبک‌ترین و با بیشترین امکانات لانچرها در فروشگاه است و در بعضی مواقع این لانچر را به‌عنوان بهترین لانچر برای اندروید انتخاب می‌کنند.

نسخه آخر این لانچر که نسخه 3.0 می‌باشد به‌تازگی منتشرشده است و حتی با امکاناتی بیشتر از نسخه‌های قبلی ارائه می‌شود که از همین‌جا خود را از سایر لانچرهای بررسی‌شده جدا می‌کند. این لانچر از کلمه کلیدی سرویس جستجوی گوگل ویس (Google’s Voice Search) به نام “OK, Google” نیز پشتیبانی می‌کند که به کاربران خود اجازه می‌دهد شکل و قالب هوم اسکرینهای خود را تغییر دهند همین‌طور جلوه‌های تصویری و حالت‌های انیمیشنی نمایش صفحات، میانبرهای آیکون‌ها و غیره.

نسخه پولی این لانچر که نووا لانچر پرایم نام دارد، امکانات شخصی‌سازی بیشتری را نیز ارائه می‌دهد.

نسخه مجانی:

GooglePlay-Download

G bazaar  badge B

نسخه پولی:

GooglePlay-Download


3. Apex Launcher

Apex-Launcher

البته نه با امکانات بسیار زیاد، اپکس لانچر بیشترین شباهت را در شخصی‌سازی به نووا لانچر دارد. این لانچر به شما اجازه داشتن بیش از 9 هوم اسکرین، چندین تب برای منوی اپلیکیشن‌های نصبی خود، تغییر نام آیکون، فولدر و اپلیکیشن‌های خود، تعریف حالت تغییر صفحات به‌وسیله انگشت (Gesture) و بسیاری از امکانات دیگر را می‌دهد. به‌طورکلی این لانچر یک لانچر بسیار مناسب است و اگر به دنبال کارایی و پایداری در اجرا هستید، مطمئن این لانچر شما را ناامید نخواهد کرد. نسخه پولی این لانچر، اپکس لانچر پرو نام دارد که با امکانات بیشتری نیز عرضه می‌شود.

نسخه مجانی:

GooglePlay-Download

G bazaar  badge B

نسخه پولی:

GooglePlay-Download


4. Smart Launcher 2

Smart-Launcher-2

این لانچر یکی از خاص‌ترین و متفاوت‌ترین لانچرهاست. ویژگی خاص این لانچر چیزی به نام “حباب‌ها” ست. یک شماره‌گیر دایره‌ای از چندین اپ که به‌جای هوم اسکرین شما قرار دارد. اجراگر اپلیکیشن‌ها به‌وسیله کشیدن انگشت به سمت چپ قابل‌دسترسی است که در چندین تب شامل مدیا، اینترنت، ابزارها، بازی‌ها و غیره دسته‌بندی‌شده‌اند. نقطه‌ضعف این لانچر عدم پشتیبانی از ویجت (در نسخه مجانی) است که اگر شما طرفدار ویجت هستید، بایستی نسخه پولی آن(Pro) را تهیه کنید.

نسخه مجانی:

GooglePlay-Download

نسخه پولی:

GooglePlay-Download


5. Mi Launcher

Mi-Launcher

احتمالاً نام شرکت شیائومی چینی را شنیده‌اید. شرکتی که رام‌های اختصاصی خود به نام میویی (MIUI) را ارائه می‌دهد. این لانچر، لانچر اختصاصی این شرکت برای رام‌های اختصاصی خود است. نقص این لانچر نداشتن اجراگر اپ (App Drawer)است که آن را به ترکیبی از اندروید و iOS شرکت اپل تبدیل کرده است که در اصل هدف این لانچر همین است. این لانچر اپلیکیشن‌های نصبی شما را مستقیماً به هوم اسکرینهای گوشی شما انداخته و آن‌ها در چندین صفحه هوم شما پخش می‌کند. البته ممکن است طرفداران سرسخت اندروید روی خود را از این لانچر برگردانند ولی می لانچر بسیار ساده در استفاده است و احتمالاً شما را به خود مجذوب خواهد کرد. این لانچر با قابلیت‌های شخصی‌سازی محدودی ارائه می‌شود که ممکن است به مزاج بعضی از فدائیان اندروید خوش نیاید.

GooglePlay-Download


6. dodol Launcher:

 dodol-Launcher

یکی از ویژگی‌های برتر dodol لانچر تعداد فراوان تم آن است و این تنها ویژگی این لانچر نیست؛ جدای از آن، dodol لانچر به‌راحتی قابل سفارشی کردن است؛ البته نه به‌اندازه نووا لانچر ولی این لانچر به شما اجازه سفارشی کردن جنبه‌های مختلف رابط کاربری خود را نیز می‌دهد. از لحاظ کارایی این لانچر بسیار نرم و روان اجرا می‌شود. ضمناً ابن لانچر کاملاً مجانی می‌باشد.

نسخه مجانی:

GooglePlay-Download

G bazaar  badge B


7. Action Launcher:

Action-Launcher

همه‌چیز در مورد این لانچر نرمی در اجرا و کارایی است. اکشن لانچر بسیار شبیه به اسمارت لانچر می‌باشد و مانند آن اجراگر اپلیکیشن‌ها را ندارد و در عوض آن با کشیدن انگشت خود (swipe)به سمت راست، شما به لیستی از اپلیکیشن‌های نصبی موجود بر روی دستگاهتان که به ترتیب الفبای انگلیسی و در دو ردیف مرتب شده‌اند، هدایت می‌شوید. کشیدن انگشت خود به سمت چپ شما را به صفحه‌ای به نام (Quick Page)برده که در این قسمت شما امکان جستجوی گوگل به همراه برخی از آخرین اپلیکیشن‌های استفاده‌شده را می‌دهد.

اکشن لانچر بسیار سبک و در اجرا نرم و روان می‌باشد (طی تست نگارنده از این لانچر). لگ‌های این لانچر و فورس کلوز آن بسیار کم است. متأسفانه بیشترین شخصی‌سازی‌ها تنها در نسخه پولی آن قابل‌دسترسی می‌باشد.

نسخه مجانی:

GooglePlay-Download

G bazaar  badge B

نسخه پولی:

GooglePlay-Download


8. Solo Launcher:

Solo-Launcher

این لانچر یکی از لانچرها با امکانات بسیار زیاد است. سولو لانچر به همراه یک شمارنده پیغام‌های دریافتی خوانده‌نشده، امکان ترکیب حالت‌های مختلف نمایش با کشیدن انگشت و تعداد بسیار زیادی تم عرضه می‌شود.

در ضمن در میان سایر لانچرها روان‌ترین لانچر در اجرا می‌باشد و دارنده مدال طلا در این زمینه می‌باشد. این لانچر رایگان بوده و تمامی امکانات آن نیز در دسترس می‌باشد و خبری از نسخه پولی نیست. اگر شما نسبت به شخصی‌سازی لانچر خود حساس هستید، احتمالاً این لانچر با امکانات و انعطاف‌پذیری خود شما را غافل‌گیر خواهد کرد. در امتحان این لانچر شک نکنید.

 

GooglePlay-Download

G bazaar  badge B

 


 9. Buzz Launcher

Buzz-Launcher

شاید برجسته‌ترین ویژگی باز لانچر، این باشد که به شما امکان دانلود یک هوم اسکرین کامل را می‌دهد. البته یک هوم اسکرین کامل با تم متفاوت است و نباید آن را با تم اشتباه گرفت. جدای از اینکه هر هوم اسکرین کامل دارای آیکون‌ها و والپیپرهای خودش است، دارای قالب اختصاصی خودش نیز می‌باشد؛ درواقع یک هوم اسکرین کامل دارای قالب اختصاصی خود می‌باشد و به‌عنوان‌مثال چیدمان اپلیکیشن‌ها و آیکون‌ها در هرکدام از آن‌ها متفاوت است و درواقع خود هوم اسکرین دارای شخصی‌سازی از پیش تعیین‌شده می‌باشد و شما نیازی به تغییر چیدمان اپلیکیشن‌ها یا ویجت‌ها ندارید هرچند که می‌توانید این کار را نیز انجام دهید. (برای درک بهتر به عکس‌های لانچر در گوگل پلی مراجعه کنید.) همچنین شما می‌توانید هوم اسکرینهای خود را بسازید و آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. مطمئناً باز لانچر با این امکان خود، یک انتخاب عالی برای آن دسته از طرفداران اندروید که مایل به تغییر محیط کاربری دستگاه خود به‌طور کامل هستند، است. در امتحان آن شک نکنید.

 

GooglePlay-Download

G bazaar  badge B

 


10. EverythingMe Launcher

EverythingMe-Launcher

لانچر همه‌چیز من یک لانچر خاص که به‌نوعی قابلیت پیش‌بینی اینکه شما در هرلحظه به چه اپلیکیشنی نیاز دارید، است. این لانچر بر اساس زمان روزبه شما پیشنهاد می‌دهد که از کدام اپ مایلید بیشترین استفاده را کنید. به‌عنوان‌مثال در زمان صبح اپلیکیشن‌های خبری را برای شما پیشنهاد می‌دهد و حتی اگر شما در بعدازظهر بیرون باشید، پیشنهاد نزدیک‌ترین رستوران را می‌دهد. هرچه بیشتر از این لانچر استفاده کنید این لانچر بهتر خواهد شد. باوجود محدودیت در شخصی‌سازی این لانچر بازهم جایگزین خوبی برای لانچر استوک دستگاه شماست.

GooglePlay-Download

G bazaar  badge B

 


11. Launcher 8:

Launcher-8

اگر ظاهر خاص ویندوزفون 8 با آن رابط کاربری متروی خودش، موردعلاقه شماست، پس مطمئناً لانچر 8 بهترین انتخاب برای شماست. البته ممکن است این لانچر به‌خوبی سایر لانچرها نباشد و دارای کمی لگ باشد و شما را از این بابت ناامید کند ولی بااین‌حال می‌تواند تجربه خوبی برای شما برای کار با ویندوزفون شرکت مایکروسافت باشد. این لانچر همان‌طور که مشخص است با رابط کاربری مترو عرضه می‌شود و با کشیدن انگشت خود به سمت چپ دقیقاً مشابه ویندوزفون، شما به لیست تمام اپلیکیشن‌های خود هدایت خواهید شد. همچنین این لانچر از نوار وضعیت (Status Bar) مشابه ای مانند ویندوزفون 8 نیز برخوردار است تا بیشتر به ویندوزفون شبیه باشد و تجربه بهتری برای کار با سیستم‌عامل موبایل شرکت مایکروسافت برای شما به ارمغان بیاورد. از بابت راحتی در اجرا، لانچر 8 بسیار نرم و روان است و کار با آن لذت‌بخش است. اگر شما از علاقه‌مندان به سیستم‌عامل موبایل شرکت مایکروسافت هستید ولی همچنان دل‌بسته اندروید هستید و نمی‌خواهید سرزمین اندروید را ترک کنید!، پس باید این لانچر را امتحان کنید.

GooglePlay-Download

G bazaar  badge B

 


12. Themer

Themer-Beta

همان‌طور که از نام آن مشخص است، تمر یک تمساز برای هوم اسکرین دستگاه اندرویدی شماست. تمر دارای مجموعه تم‌های بسیار زیاد و زیبا است که نه‌تنها جلوه بسیار زیبایی به گوشی شما می‌دهند بلکه همانند باز لانچر (اشاره‌شده در بالا) دارای قالب از پیش تعیین‌شده است که بدون نیاز به هیچ‌گونه تغییری و تنها با اجرای آن‌ها می‌توانید ظاهر گوشی خود را به شکلی بسیار زیبا تغییر دهید. این لانچر همان‌طور که در عنوان آن اشاره شد در نسخه بتا (آزمایشی) است که این به این معنی است که احتمالاً بعضی مواقع و در بعضی امکانات آن، لگ و مشکلاتی را تجربه خواهید کرد. البته این مشکلات در نسخه‌های آینده برنامه رفع خواهند شد.

GooglePlay-Download

G bazaar  badge B

 


13. KK Launcher:

KK-Launcher

کی‌کی لانچر بر پایه لانچر رسمی و استوک کیت کت لانچر (لانچر رسمی نسخه اندروید 4.4 کیت کت) می‌باشد و وقتی صحبت از نرمی و سرعت در اجرا می‌شود، این لانچر قهرمان سرعت است. محیط کاربری لانچر به‌طور کامل شبیه لانچر رسمی کیت کت می‌باشد ولی درزمینهٔ امکان شخصی‌سازی، کی‌کی لانچر از لانچر کیت کت جلو می‌افتد. این لانچر از کلمه کلیدی “بسیار خب، گوگل” (در سرویس گوگل ویس)، تم، آیکون و سایر امکانات دیگر پشتیبانی می‌کند. همچنین این لانچر با یک نوار ابزار کناری (Sidebar)عرضه می‌شود و بیشترین اپلیکیشن‌های مورداستفاده شما را نشان می‌دهد. همه این امکانات در یک نسخه کم‌حجم ارائه می‌شود و تجربه بسیار خوبی مشابه لانچر کیت کت برای کاربرانی که از اندروید 4 به بالا برخوردارند، به وجود می‌آورد.

GooglePlay-Download

 


14.  Next Launcher 3D

Next-Launcher-3D

در مورد این لانچر همین‌قدر کافی است که بگوییم که این لانچر کم‌حجم به‌راحتی با سخت‌افزار گوشی شما کنار خواهد آمد. نکست لانچر محیط کاربری گوشی شما را به محیطی سه‌بعدی تبدیل می‌کند که هم اجراگر اپلیکیشن‌های شما (App Drawer) و هم هوم اسکرین (صفحه خانه) گوشی شما، از این جلوه سه‌بعدی بهره‌مند خواهند شد و امکان اضافه کردن حالت‌های مختلف چرخش صفحات شما و انیمیشن به آن‌ها نیز وجود دارد. این لانچر با چندین تم سه‌بعدی خود و امکان ادغام و تغییر جلوه‌های تصویری آن‌ها، به شما اجازه می‌دهد که تم دلخواه خود را ساخته و گوشی خود را به هر شکلی که مایلید زیبا کنید و تغییر دهید. البته باید این را در نظر داشته باشید که استفاده از این جلوه‌های تصویری زیبا و سه‌بعدی مصرف باتری گوشی شما را بسیار افزایش خواهد داد که اگر مصرف باتری برای شما اهمیت بیشتری دارد، مطمئناً باید از لانچر دیگری استفاده کنید. قیمت نسخه پولی این لانچر نیز در مقایسه با سایر لانچرها بسیار بالاست که به همین دلیل بسیاری از کاربران از آن صرف‌نظر می‌کنند. قیمت نسخه پولی آن 17 دلار است.

GooglePlay-Download


15. Atom Launcher

Atom-Launcher

این لانچر، لانچر دیگری با امکانات شخصی‌سازی کمی محدود نسبت به سایر لانچرها ولی قابل‌قبول است. بعضی از این قابلیت‌های جالب شامل شخصی‌سازی نوار وضعیت اختصاصی خود لانچر و تم ساز می‌شود که به شما اجازه می‌دهد به‌سادگی تم مورد دلخواه خود را ساخته و حتی با دیگران به اشتراک بگذارید. این لانچر هیچ قابلیت مخفی که در نسخه پولی آن وجود داشته باشد ندارد چراکه رایگان بوده و در لانچری سبک و روان در اجرا می‌باشد.

GooglePlay-Download

G bazaar  badge B

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

55 نظر برای این مطلب
  1. علیرضا سلیمانی می‌گوید

    آخه به امثال تو چی باید گفت؟!
    بیشتر این لانچر هایی که تبلیغ کردی ، حتی نمره 4 هم نداشتن..!!؟
    پس یا پول گرفتی یا چیز دیگه ای
    که براشون تبلیغ کردی..!
    علیرضا سلیمانی

    1. علی ارغوان می‌گوید

      مطلب مربوط به ۸ سال پیشه دوست عزیز! هرچند که هنوز بعضی‌هاش مثل Nova و Apex از بهترین‌ها هستن

  2. Mad boy می‌گوید

    فقط شومبول لانچر😅
    آخه اینم شداسم!
    dodol 😆
    کلوچه لانچرم جوابه
    سرعت تاچ کردنت میبره بالا 😉

  3. لیلا می‌گوید

    سلام من همون لانچر اولی شماره ۱ میخام با همون تم هر چی نصب میکنم مثل اون نمیشه

  4. MSFN می‌گوید

    با قطعیت میگم تا اندروید7 فقط TSF لانچر

  5. zizi می‌گوید

    وقتی بعنوان پیش فرض انتخاب شه دیگه همچین اتفاقی نمیفته

  6. نفس فاخر می‌گوید

    من تو این لانچر ها فقط گو لانچر اولی رو پنج ساله استفاده میکنم..عالیه..خیلی تنوع در تم هاش هست بسیار زیبا و قابلیتهای فراوانی از جمله مخفی کردن نرم افزارها رمز گزاری روی نرم افزارها…سفارشی کردن دسکتاپ تعویض فونت و خیلی چیزایی دیگه داره که واقعا عالیه ..پیشنهاد میکنم حتما نصب کنین انواع تم های زیباش هم تو گوگل پلی هم بازار هست

  7. Mobin می‌گوید

    محمد رضا واقعا حال کردم برای کامنتت???شفااا

  8. Amir می‌گوید

    جواب به DALBEN…بایدبری.توتنظیمات و قسمت مدیریت برنامه اونجا قسمت تنظیمات پیش فرض دوباره اونجا قسمت راه انداز رو روی تم انجام بده

  9. DALBEN می‌گوید

    مشکل تمام لانچرها اینه ک اگه دستت ب دکمه وسط بخوره ب حالت قبلی برمیگرده کدوم لانچر اینجوری نیس؟

    1. hosein می‌گوید

      سلام من چند تا لانچر دارم اینجوری نیست باید بری تو سیستمش انتخابش کنی تا ثابت بشه

  10. مهناز می‌گوید

    سلام لانچرى بودکه میشدبعضی فایلهارومخفى کرد دنبال اونم لطفا راهنمایی؟؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      منظورتون از فایل میانبر اپلیکیشن هاست؟ تقریبا همه لانچر ها میتونن از جمله Nova

    2. مائده می‌گوید

      گولانچر این قابلیتو داره

    3. hosein می‌گوید

      سلام هست من خودم دارم الآنم استفاده میکنم

    4. hosein می‌گوید

      سلام هستش

  11. مجتبی می‌گوید

    Tsf shell هم لانچر خیلی خوبه و امکانات شخصی سازی از همه بهتره

  12. سید می‌گوید

    درجواب محمد رضا.از خداوند شفای عاجل برات خواستارم.کلا از خونه بیرون نیا میدزدنت.

  13. محمدرضا می‌گوید

    به نظر من لانچرها به این دلیل سرعت گوشی را پایین می اورند که چون در پشت پرده و دور از چشمان شما عملیات سایبری شدیدی را روی فایل های شخصی شما انجام می دهند و در زنان اتصال به اینترنت انها را به سرقت می برند

  14. mehdi می‌گوید

    با تشکر از مطلبتون

  15. جواد می‌گوید

    باسلام.دوستان علت خیلی از هنگ کردن های گوشی همین لانچرهاست خیلی سرعت گوشیرو پایین میاره.تا مبتونید استفاده نکنید.من نکست لانچر رو امتحان کردم خیلی زیباست وامکانات خوبی داره ولی باعث هنگ گوشی میشه.نصب نکنید

    1. ارمیا خودی می‌گوید

      با سلام و ضمن تشکر از مطلب خوبتون
      میخواستم دیدگاهم را به جواد بگویم

      من فکر میکنم که لانچری که نصب کردید روی گوشیتون.ایراد خاصی نداره .
      چون پسر عمم تو گوشیش hola lancher ریخته بود و خیلی از قبل سرعت گوشیش کم شده بود چون زیاد سخت افزار هاش خوب نبود . ولی خودم تو گوشیم ریختم . چون سخت افزار گوشیم بدک نبود خوب کار کرد . من فکر میکنم از سخت افزاره شما پایینه

      حالا خودم زیاد نمیدونم

      با تشکر از جواد و نویسنده مطلب ارمیا خودی (یه وقت فکر نکنید من دخترم ها?)

      1. مهران می‌گوید

        فازت چی بود اخر جمله مثلا میخوای بگی پسری خخخی یا شایدم دختر خخ ولی اینا نخواست کسی توضیح بدی

  16. گلی می‌گوید

    بسیار بسیار تشکر بابت مطالب
    من بخاطر هنگ کردن گوشیم دنبال یک لانچر خوب هستم…بنظر شما
    Solo بهتره یا nova ؟

  17. mahdi می‌گوید

    سلام….من بیشتر از همتون لانچر دارم بنظم بهترینننننننننننش به جرعت میتونم بگمzeroهست واقعا عالیه

  18. جواد می‌گوید

    سلام کدوم لانچر از همه زیبا تره؟

  19. امید شیخی دشتکی می‌گوید

    Next lancher عالی بود

  20. امیر می‌گوید

    سلام خسته نباشید .
    من از یکی از دوستام ال لانچر رو شنیدم که میتونه آیکون هارو عوض کنه درضمن میتونه اسمشون رو هم تغییر بده . اگه ممکنه لینکش رو بزارید

  21. علی میر موسوی می‌گوید

    سلام . خسته نباشید.
    می خواستم بدونم لانچری هست که بتونه سه تا آیکون اصلی اندروید ۴۲ رو که پایین قرار دارن رو به آیکون های اندروید ۵ تبدیل کنه؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      هر لانچری نصب کنین می تونین آیکن های دلخواه بذارین

  22. امید می‌گوید

    لانچر کل گوشی رو تغییر میده مثلا لانچر خود گوشی وقتی اپلیکیشینی مثل پیام ها رو باز میکنی شکلش یجوریه وقتی لانچر بزنی اون تغیر میکنه؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خیر لانچر فقط صفحه اصلی و کشوی اپ ها رو تغییر میده.

  23. farzad می‌گوید

    ایول
    خیلی عالیه
    فقط، سایتو گسترشش بدین

  24. تینا می‌گوید

    سلام لانچرسه بعدی next رووقتی میزنم برای دانلودمیگه درکشور ماقابل دسترس نیست …..چرا؟

    1. quietly brilliant می‌گوید

      با آی پی ایران وارد گوگل پلی شدین.تنها راهش استفاده ازvpnعه.لانچر،cmرو هم پیشنهاد میکنم.google nowلانچر هم بدک نیست.

  25. Maryam می‌گوید

    Apex kheili launchere khubie mrc az sitetun

  26. سارا می‌گوید

    باسلام
    ممنون از این لانچر ها
    چطور میشه دوباره این لانچر ها ر. تغییر داد و به لانچر خود گوشی رو گذاشت؟؟
    حذفشون کافیه؟؟

    1. quietly brilliant می‌گوید

      دکمه homeگوشیتونو فشار بدین،یه کادر بازمیشه،دیفالت گوشیتونو انتخاب کنید.یا وارد قسمت مدیریت برنامه شید،لانچری ک نصب کردین پیداکنید روش تپ کنید و clear defaultرو بزنید.اگم نخواستین،کلا پاکش کنید(آسونترین راه)!!!

    2. از این لانچرها می‌گوید

      خواهش میکنم، وظیفه ما هست که گوشی شما رو تغییر بدیم

    3. hosein می‌گوید

      سلام از تو خود برنامه هاتون اون لانچری رو که نمیخاین حذف نصب کنین

  27. آینازاسدی می‌گوید

    باسلام به نظرمن لانچرzeroعالیه.اگه امکانش هست لانچری بزاریدکه منوش فارسی باشه

  28. سینا می‌گوید

    لانچرها از لحاظ جلوه های ویژه خوبن ولی بعدا باعث افت سرعت گوشی میشن

  29. وایبری می‌گوید

    لانچر ZERO و APUS خیلی خوبه

  30. زهرا می‌گوید

    من go launcher رو نصب کردم عالی بود. خیلی ممنون از اطلاعات خوبتون. خسته نباشید.

  31. علی می‌گوید

    سلام ازتون خواهش میکنم اگه امکانش هست نسخه قدیم لانچر سی رو هم واسه دانلود قرار بدید بهترین لانچر هست البته نسخه جدیدش نه ها منظورم نسخه قدیمه ممنون منتظرم.

  32. مهدی سطوتی می‌گوید

    عالی و خوب ممنون از سایتت

  33. Shiva. Sph می‌گوید

    به نظرم گو لانچر یکى از قدرتمند ترینشون هس چون من چن تا از این لانچر هارو دارم ولى گولانچر از همه بهتره

  34. متین می‌گوید

    ناراحت نشیدا ولی همشون آشغالن !!

    1. اردلان می‌گوید

      همین نظر شما کم بود که اونم اضافه شد
      حالا خوشتون نیومد ایرادی نداره ولی چرا میگین آشغالن؟!
      لااقل به اون افرادی که زحمت کشیدن این لانچرها رو ساختن و کارشون احترام بذارید
      این درست نیست که اینطور بگید

    2. علی می‌گوید

      اره راست میگه چرا اینجوری میگی من که خوشم اومد دستت درد نکنه مدیر سایت

    3. علی می‌گوید

      اره راست میگه چرا اینجوری میگی دستت درد نکنه مدیر سایت

    4. پارسا عبدی می‌گوید

      باشه!!
      احتمالا شما زیادی حرفه ای و جزو آدم های,خاص….هستی و لانچر اسمارت فون یا تبلتت , بصورت اختصاصی فقط برای خود خودت ساخته و برنامه نویسی شده!! ههههه!

      شما بگذر از اشتباهاتشون!!

      اینا رو واسه ما آدم های عادی طراحی کردن!
      ما آدم های معمولی!!

      شما ببخششون!
      شما عفوشون کن!!
      استااااااااد!

      ههههه!
      بوس بوسلالا!!!!!
      هههههه

  35. Amir می‌گوید

    پس از نصب تمام این لانچر ها به این نتیجه رسیدم که
    چقدر لانچر گوشیم خودش خوبه
    خیلی هم روان تر و ساده تر هست

    1. مجتبی فرزانه می‌گوید

      درسته ولی در مورد شخصی سازی چی؟!
      یه چیزی که بیشتر این لانچرها دارن، قابلیت swipe هست که با کشیدن انگشتتون میتونید تعریف کنید چه کاری انجام بگیره
      مثلا با کشیدن انگشتتون به سمت بالا می تونید اون نوار وضعیت رو ناپدیدش کنید و با کشیدن دوباره انگشتتون به سمت بالا اونو ظاهر کنید
      این رو چیکار میکنید؟!
      آیکونها و حالتهای نمایش و جلوه های بصری که بماند

      1. Y.R می‌گوید

        هیچی مثل لانچر خود گوشی خوب نیست بخصوص از نظر سرعت.