انتشار نتایج تحقیق سامسونگ درباره آتش گرفتن خودبه‌خودی گلکسی اس 4 در اسرائیل!

از قرار معلوم سامسونگ دلیل آتش گرفتن خود به خودی چندبن دستگاه گلکسی اس ۴ در اسرائیل را استفاده از باطری‌های تقلبی و بی‌کیفیت می‌داند. آبان‌ماه سال گذشته سامسونگ اعلام کرد که حاضر است تمامی باتری‌های خراب و باد کرده گلکسی اس ۴ را بدون در نظر گرفتن گارانتی، تعویض کند.

0

از طرف دیگر گفته می‌شود که صد‌ها گوشی گلکسی اس ۴ وجود دارد که مشکل باتری دارند و از این میزان حدود ۲۰ عدد آنها تاکنون آتش گرفته است. جالب اینجاست که شرکت وارد کننده قطعات نیز مدعی است که از نیمه سوم سال گذشته گزارشاتی را مبنی بر خرابی گوشی‌های کلکسی اس ۴ دریافت کرده و برای رفع این مشکل دست به دامان سامسونگ شده است.

البته گفته می‌شود که محصولات که از بهمن ماه گذشته وارد این منطقه شده‌اند مشکلی ندارند. شرکت وارد کننده مدعی است که برای رفع این مشکل با سامسونگ مشغول به همکاری است و نتایج آزمایشات آنها نشان می‌دهد که استفاده از باتری‌های غیر مجاز باعث آتش گرفتن گوشی‌های گلکسی اس ۴ بوده است.

Source: phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.