تصاویر هواوی مولان درز کرد: حاشیه‌های باریک و حسگر اثر انگشت

اگر به خاطر داشته باشید هفته گذشته گفتیم که هواوی قصد دارد در استادیوم ملی پکن گوشی Honor 6 را که به مولان مشهور شده است رونمایی کند. حالا اولین تصاویر واقعی از این گوشی با حسگر اثر انگشت و حاشیه‌های باریک درز کرده است.

0

Mulan-sideهمان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید هواوی حسگر اثر انگشت را در پشت گوشی و زیر لنز دوربین قرار داده است، درست جایی که اچ‌تی‌سی نیز در One Max حسگر را قرار داده بود که البته عملکرد جالبی نداشت. پردازنده به کار رفته در این گوشی هم ساخت هواوی و با نام Kirin 920 است. این پردازنده با استفاده از‌ فناوری آشنای big.LITTLE کمپانی ARM چهار هسته Cortex-A7 1.6 گیگاهرتزی را با چهار هسته Cortex-A15 دو گیگاهرتزی کنار یکدیگر قرار داده تا گوشی برحسب نیاز بین آن‌ها سوییچ کند.

صفحه‌نمایش 5 اینچی 1080p، سه گیگابایت رم، دوربین‌های 13 و 5 مگاپیکسلی هم از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی هستند. طراحی پشت بدنه ما را به یاد گلکسی اس 3 می‌اندازد و شاید آرزو می‌کردیم هواوی این مشخصات را در Ascend P7 با همان طراحی چشم‌نواز گنجانده بود.

به هر حال هنوز مشخص نیست که نام واقعی این گوشی در هنگام معرفی چه خواهد بود. برخی شایعات خبر از قیمت پایین این گوشی برای رقابت با گوشی‌های پرفروش شیائومی می‌دهند اما تا معرفی رسمی نمی‌توان اظهار نظری کرد.

mulan-bacl

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.