همکاری ال‌جی و مک‌آفی برای جلوگیری از روت کردن و ریست شدن جی 3 پس از سرقت!

گم کردن و مورد سرقت قرار گرفتن تلفن همراه جدید و گران قیمت برای هر کسی موجب رنجش و ناراحتی است که البته از دست دادن اطلاعات شخصی نیز جزوی از این فرایند دردناک است

5

حالا ال‌جی این مشکل بزرگ را دریافته و با شرکت نرم افزارهای امنیتی مک‌آفی تمهیداتی خوب برای این پروسه ناگوار اندیشیده است. بر اساس گزارشات منتشر شده، اپلیکیشن آنتی‌ویروس مک‌آفی به صورت پیش‌فرض بر روی LG G3 نصب بوده و نه تنها وظیفه محافظت از دستگاه شما را در برابر تروجان‌ها، بد افزارها و سایر برنامه‌های دانلودی بر عهده دارد، دارای یک ویژگی جدید امنیتی است.

LG-Partners-With-McAfee-02

این ویژگی جدید ضمن انجام وظیفه به عنوان یک کلید مرگ (KillSwithch) که به طور اساسی گوشی شما را در مواقع ضروری از تمامی اطلاعات موجود بر روی آن پاک خواهد کرد در واقع می‌تواند دیگران را از بازگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه بازدارد و حتی گزینه‌ای برای جلوگیری از روت کردن دستگاه شما نیز در این برنامه وجود دارد.

LG-Partners-With-McAfee-03

ویژگی دیگر این برنامه این است که تمامی کارکرد تلفن همراه شما در هنگام به سرقت رفتن توسط این برنامه ثبت و ضبط و ردیابی می‌شود. امنیت گوشی‌های هوشمند شوخی بردار نیست و هیچ احساس بدی مانند از دست دادن یک دستگاه با اطلاعات بر روی آن وجود ندارد ولی حالا دیگر کاربران LG G3 شرکت ال جی و مک آفی را پشت سر خود در این گونه اتفاقات ناگوار می‌بینند.

Source: phandroid

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. میلاد میرزاخانی می‌گوید

    من این قضیه رو تجربه کردم..گوشیم رو دزدیدند و الان افغانستان…چند تا عکس با مکان دقیق برای ارسال کرد و الان هم گوشی رو رو حالت kill switch برده اگه بخواید عکس هم ارسال میکنم

  2. مرتضی می‌گوید

    نمیشه روتش کرد ؟؟؟؟

    لطفا اگه میشه چجوری ؟؟؟؟

  3. نادر می‌گوید

    پارسال آیپد ایر منو دزدیدن
    آدم واقعا نابود میشه…..
    من که جلبرک نکرده بودم لاک کد هم داشت نمیدونم چی کارش کردن فکر کنم اسقاطش کردن
    بعد رفتم دنبال یه بیمه ای سرقت وسایل الکترونیکی رو پشتیبانی کنه همه کدومشون سرقت رو ساپورت نمیکنه
    بیمه سامان میگفت باید سرقت حصر باشه یعنی باید مدرک داشته باشی یه جوری ثابتش کنی یعنی عملا هیچی
    اگه این ویژگی کاربردی باشه یعنی بشه دیوایس رو پیدا کرد من یکی حتما G3 میخرم

  4. Amir می‌گوید

    ببخشید
    Macafee
    بر روی گوشی های سونی
    هم که رسمی نصب هست این امکانات رو داره؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      بعید می دونم..
      یه سری از این امکانات مطمئنا به صورت اختصاصی برای جی 3 باید باشه و شاید برای باقی گوشی ها حداقل این امکانات رایگان نباشه..