تصاویر واضح، مشخصات نهایی و نتایج بنچمارک گلکسی اس 5 مینی لو رفت

مدت‌هاست که از گوشه و کنار شایعاتی درباره گلکسی‌اس5 مینی سامسونگ به گوش می‌رسد اما امروز نهایتا تصاویری با کیفیت بالا از این گوشی هوشمند عرضه شد که آن‌را در کنار گلکسی اس5 اصلی نیز نشان می‌دهد.

0

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، گلکسی اس5 مینی، از همان طراحی پرچمدار سامسونگ بهره برده و حتی پشت گوشی نیز همان طرح پلاستیک نقطه‌ نقطه را یدک می کشد. منابع منتشره این تصاویر مدعی هستند این گوشی نیز از همان استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار بهره می‌برد و البته خبری از درپوش میکرویواس‌بی نظیر آنچه در اس5 و اس5 اکتیو مشاهده کرده بودیم، نیست.

galaxy s5 mini vs s5

این گوشی هوشمند از صفحه‌نمایش 4.5 اینچی Super AMOLED با رزولوشن اچ‌دی بهره می‌برد و به تراشه Exynos 3 Quad با پردازنده چهارهسته‌ای Cortex A7 با فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-400 MP4 و یک گیگابایت رم تجهیز شده است.

دیگر مشخصات این گوشی هوشمند عبارت است از بهره‌وری از صفحه‌نمایش گوریلا گلس 3، دوربین پشتی 8مگاپیکسلی و دوربین جلویی 2.1 مگاپیکسل، حافظه داخلی 16 گیگابایت، اسکنر تشخیص اثرانگشت و نمایشگر میزان ضربان قلب.

s5minivs s5

قابلیت‌های ارتباطی نیز همانند گلکسی‌ اس5 بوده و LTE، 3G،WiFi، بلوتوث 4،NFC،مادون قرمز و جی‌پی‌اس و گلوناس در این گوشی هوشمند نیز موجود است.

گلکسی اس5 مینی از اندروید 4.4.2 کیت کت به همراه آخرین نسخه رابط کاربری تاچ‌ویز بهره برده و قابلیت‌هایی مانند Power Saving ،Kids Mode,KNOX در آن به چشم می‌خورد.

تست‌های این گوشی هوشمند در نرم‌افزار بنچمارک AnTuTu نیز منتشر کرده که می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

antutu for s5 mini

شرکت سامسونگ فردا نیز رویدادی را به معرفی سری گلکسی تب اس اختصاص داده اما این احتمال وجود دارد که گلکسی اس5 مینی نیز به طور رسمی در معرض دید همگان قرار گیرد.

Source: Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.