رونمایی از یک گلکسی اس 3 نئو دیگر از سامسونگ این‌بار با پردازنده 1.4 گیگاهرتزی

ماه گذشته بود که شاهد عرضه گوشی گلکسی اس ۳ نئو ( (I9300I با پردازنده ۴ هسته‌ای و قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت بودیم. امروز نیز شعبه آلمانی شرکت سامسونگ مدل گلکسی اس ۳ نئو که با نام کارخانه‌ای I9301I شناخته می‌شود معرفی کرد، جالب اینجاست که این مدل از پردازنده‌ سریعتر برخوردار است و تک سیم‌کارته می‌باشد.

11

این گوشی به صفحه نمایش ۴.۸ اینچی سوپر AMOLED با کیفیت 720p مجهز است و از پردازنده ۴ هسته‌ای با سرعت ۱.۴ گیگاهرتز به همراه ۱.۵ گیگابایت رم بهره می‌برد. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه قابل ارتقا و باتری ۲۱۰۰ میلی‌آمپری از سایر تجهیزات سخت‌افزاری این گوشی می‌باشند.

Samsung-Galaxy-S3-Neo

در خصوص نرم‌افزاری نیز سامسونگ اندروید کیت‌کت ۴.۴.۲ را به همراه رابط کاربری تاچ‌ویز UX به خدمت گرفته است. جالب اینجاست که این گوشی به قابلیت امنیتی KNOX مجهز می‌باشد.

گلکسی اس ۳ نئو در آلمان با قیمت ۲۷۰ یورو با رنگ‌های آبی و سفید به فروش می‌رسد ولی هنوز خبری در خصوص عرضه این گوشی در سایر کشور‌ها گزارش نشده است.

Source: gsmarena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

11 نظر برای این مطلب
  1. مرتضی علایی می‌گوید

    سلام می بخشیدگلکسی اس سه مدل 13900I خریدم خیلی داغ میکنه وقتی به شارژوصل میکنم میخواهم بپرسم به گوشی آسیب تمیرسه

  2. ناصر رسولی می‌گوید

    عرض سلام دارم خدمت دوستان من این گوشی رو 2ساله دارم الانم با وجود گوشی های جدید تر اصلا نمیخوام که ی گوشی دیگه جایگزین ش کنم خیلی ازش راضی هستم هیچ رقمه کم نمیاره البته ناگفته نمونه که گوشی من ویتنامه

  3. محسن رزاقی می‌گوید

    من این گوشی وتازه خریدم تک سیم کارته میخواستم بدونم چطوری بهش usb وصل میشه ممنون میشم راحنماییم کنید

  4. مریم می‌گوید

    سلام من 4 ماهه این گوشیو خریدم تا الان اخ نگفته خیلی هم عالی بوده ولی امروز دوربینش رو ک اوردم نوشت خطای سرور رخ داد مجددا دوربین را راه اندازی کنید نمیدونم چیکار کنم چاره چیه؟

    1. عابد می‌گوید

      سلام من نزدیک یک سال این گوشیو خدیدم خوب بوده ولی دیروز دوربینش خطای سرور داد مشکل چیه لطفا بگین

  5. علی می‌گوید

    سلام،من این گوشی رو خریدم،در حالی که تفاوت خاصی با مدل های بالاتر نداره،در واقع میشه گفت موبایلی عالی اما از نظر قیمت واقعا از مدل های دیگه ارزان تره در حالی که خیلی ها همین موبایلو به مدل های بالاتر ترجیح میدن.

  6. حسین می‌گوید

    سلام من خریدمش مال ویتنامه ولی یکم داغ میکنه مشکل چیه؟؟؟؟

  7. Mohammad Enrique می‌گوید

    من خریدمش ساخت ویتنامه خیلی عالیه cpu 1.4

  8. حسن می‌گوید

    این گوشی با پردازنده 1.4 وارد بازار شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  9. عزیز می‌گوید

    سلام خسته نباشید من این گوشی رو تازه خریدم{گالکسی اس3 نئو}نمیتونم به اینترنت وصل بشم میشه بهم تو تنظیماتش کمکم کنی. بسته اینترنتی همراه اول رو هم خریدم ولی نمیشه. ممنونت میشم بهم یا زنگ بزن یا ایمیل کن

  10. پویا می‌گوید

    اینم نوت ۳ نءو هستش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟