یاهو روش ورود با اکانت فیس‌بوک و گوگل به فلیکر را حذف می‌کند!

شرکت یاهو قصد دارد ورود از طریق گوگل و فیس‌بوک به فلیکر و سایت این شرکت را کاملا حذف کند. این شرکت در روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از تاریخ نهم تیر ماه دیگر کاربران سرویس اشتراک‌گذاری عکس فلیکر امکان این را نخواهند داشت که با استفاده از اکانت فیس‌بوک یا گوگل به آن وارد شوند.

1

کسانی که در گذشته با اکانت گوگل یا فیس‌بوک خود به این شبکه وارد شده‌اند نیز به همین منوال مجبورند از این تاریخ به بعد تنها از طریق اکانت یاهو به این سرویس وارد شوند. اما اگر تاکنون اکانت یاهو نساخته‌‌‌اید برای ادامه استفاده از فلیکر باید یک در سایت یاهو ثبت نام کنید و حساب جدیدی را بسازید.

یاهو در صفحه اصلی شبکه فلیکر نوشته است: “فلیکر، ورود از طریق اکانت فیس‌بوک و گوگل را حذف خواهد کرد، اگر از طریق فیس‌بوک یا گوگل به فلیکر دسترسی پیدا کرده‌اید، لطفا یک بار دیگر با دکمه‌های زیر وارد شوید تا به بخش ساخت اکانت جدید یاهو هدایت گردید”

اصلاح در ورود به حساب فلیکر بخشی از تلاش گسترده این شرکت در وادار کردن کاربران برای ساخت اکانت یاهو است. بسیاری از سایت‌ها در وب به کاربران خود اجازه می‌دهند که از طریق فیس‌بوک یا گوگل بتوان به سرویس آن‌ها متصل شد تا کاربران خود را افزایش دهند. اما به نظر می‌رسد این موضوع دیگر از برنامه‌های یاهو نخواهد بود.

کمپانی یاهو در ماه فروردین گفته بود که این شرکت برنامه‌هایی برای روش ورود از طریق گوگل و فیس‌بوک دارد. اولین گام این شرکت با Yahoo Sports شروع شد و همینطور به سرویس‌های دیگر این شرکت نیز سرایت خواهد کرد. شرکت یاهو هنوز برنامه‌ای کامل از اصلاحاتی که در آینده برای روش‌های ورود به دیگر سرویس‌ها انجام خواهد شد، ارائه نکرده است.

Source: Cnet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. امیررضا می‌گوید

    عالی