جدیدترین تصاویر درز کرده از تبلت Galaxy Tab S 10.5 نشان می‌دهد که یک تبلت می‌تواند چقدر نازک باشد!

به نظر می‌رسد که سامسونگ قرار است در مراسم Galaxy Premiere 2014، با معرفی تبلت‌های جدید خود کمی ما را غافلگیر کند. به احتمال فراوان تبلت گلکسی تب اس با صفحه نمایش 10.5 اینچی و گلکسی تب اس کوچکتر با صفحه نمایش 8.4 اینچی دو مهمان دعوت شده به این مراسم هستند.

7

تبلت‌های جدید سری گلکسی تب اس سامسونگ به صفحه نمایش عالی AMOLED با رزولوشن 1600 در 2560 پیکسل مجهز خواهند شد. در روز‌های پیشین چند عکس‌ رندر شده از این دو تبلت جدید دیده‌ایم، اما امروز گلکسی تب S واقعی با اندازه 10.5 اینچ در تصاویری جدید رخ نشان داده و جزییاتی بیشتر از آن لو رفته است.

Samsung-Galaxy-Tab-S-105-new-images-06

Samsung-Galaxy-Tab-S-105-new-images-08

اینطور که مشخص است این تصاویر از ویدیو تبلیغاتی رسمی مراسم عرضه گرفته شده و به ما این فرصت را می‌دهد تا پی به بلندی و باریکی فوق‌العاده تبلت گلکسی تب اس 10.5 ببریم. نازکی این تبلت تنها 6.6 میلی‌متر برآورد شده (احتمالا تب اس 8.4 اینچی نازکی کمتری و در حدود 6.5 میلی متر داشته باشد).

Samsung-Galaxy-Tab-S-105-new-images-08 Samsung-Galaxy-Tab-S-105-new-images-09

در تصاویر درز شده این تبلت در کنار تلویزیون گذاشته شده و محتوای هر دو دستگاه یکسان است که انگار با یک حالت ریموت پی‌سی طرف خواهیم بود و در تصویری دیگر سینک بین گوشی و تبلت به تصویر کشیده شده که با توجه به این آن احتمالا  کاربر اجازه دارد از طریق تبلت خود مستقیما تماسی را برقرار یا دریافت کند.

Samsung-Galaxy-Tab-S-105-new-images-03 Samsung-Galaxy-Tab-S-105-new-images-02

 همانطور که از قبل شایعه شده بود سری تبلت‌های تب اس  ویژگی‌های مشابهی با پرچم‌دار این شرکت یعنی گلکسی اس 5 دارد. (در تصاویر  درز شده همان الگوی صفحه قفل گلکسی اس ۵ وجود دارد). همچنین در تصویری دیگر پشت تبلت کاملا مشخص شده و به نظر می‌آید این تبلت با یک دوربین پشت مجهز به فلش ال‌ای‌دی عرضه خواهد شد.

Samsung-Galaxy-Tab-S-105-new-images-06

Samsung-Galaxy-Tab-S-105-new-images-05

اندورید کیت کت 4.4، سنسور اثر انگشت، 3 گیگابایت حافظه رم و پردازنده octa-core Exynos 5420 باید از دیگر ویژگی‌های شاخص تبلت اس 10.5 و تب اس 8.4 اینچی باشد. بر اساس جدول مشخصات زمانی، که دیروز منتشر شد، گلکسی تب اس 10.5 و گلکسی تب اس 8.4 باید یک روز بعد از مراسم رسمی قابل پیش فروش باشند (23 خرداد). شروع عرضه هر دو دستگاه از 6 تیر خواهد بود.

Source: Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. Meraj می‌گوید

    قیمت این تبلت چنده؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      در حال حاضر عرضه تبلت Tab S 10.5 متوقف شده و به جای اون Tab S2 9.7 با قیمت حدودی 1600 به فروش می رسه

  2. فرزام می‌گوید

    سلام دوستان من این تبلت را خریدم با توجه به قیمتش محشره

  3. farzad می‌گوید

    دروغه مثل اس 5 گفتن خیلی باحاله 2 دوربینس و…ولی هیچی نبود.

  4. بیچاره می‌گوید

    سلام این تبلت نوت 1 یا 2

  5. بنده خدا می‌گوید

    نازکی تبلت وزن را پایین آوره و لذت کار کردن باهاش بیشتره همچنین حمل راحت تری داره . اگر هم نازکی مهم نیست برین امکانات و بچسبین .و اصلا ببینین کی ایران میاد نظرات مردم چیه در موردش

  6. محمد می‌گوید

    اصلا معنی نداره تبلت خیلی نازک باشه. الان نوت ١٠ رو بگیر تو دستت حالت به هم می خوره.سامسونگ باید دکمه home رو بیاره پایین بذاره مثل آیپد