با این کیبورد یک دلاری اندروید هر چقدر که می خواهید HODOR HODOR کنید!

اگر از طرفداران سریال گیم آف ترونز هستید و چهار فصل اول این سریال را تا کنون تماشا کرده باشید حتما کاراکتر جالب Hodor را می‌شناسید. ظاهرا یکی از علاقه‌مندان او کیبوردی ساخته که با آن می‌توانید هر چقدر که دلتان می‌خواهد صدایش بزنید.

6

Hodor در واقع خدمتگذار ساده خانه استارک‌ها در شهر وینترفال و مشغول به کار در اصطبل است اما بعد از اینکه پسر خانواده استارک‌ها، برایان از برج سقوط می‌کند و توانایی راه رفتن خود را از دست می‌دهد، Hodor برای جابه جایی او از مکانی به مکان دیگر استخدام می‌شود.

hodorkeyboard_560

جالب اینجاست که گرچه Hodor می‌تواند دستورات پیچیده دیگر افراد را بفهمد و انجام دهد اما تنها توانایی گفتن یک کلمه دارد و آن هم “Hodor” است (کلمه‌ای بدون معنی است). از دیگر ویژگی‌های جالب Hodor قدرت بسیار زیاد و بزرگی اوست. در حالی که انگار عقب افتاده ذهنی است اما بسیار آرام و به خانواده استارک‌ها بسیار وفادار است. با کیبورد جدید Hodor هر چه قدر دوست دارید Hodor ،Hodor کنید.

Source: Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. arya می‌گوید

    اوسگولیم؟بریم 1دلار بدیم hodor hodor کنیم؟؟؟
    ولی جالب بود فارنت عزیز

  2. مهران می‌گوید

    کیفیت این مطلب خیلی پایین بود

    1. Nanchu می‌گوید

      شما مو بینی و ایشون پیچش مو.
      ایده جالب بوده که دولوپر همچین اپلیکیشن ساده ای رو طراحی کرده و تا حالا فروش و استقبال خوبی هم داشته. برخلاف برنامه نویسی ایرانی که ۹۹ درصد یا ایده خارجی رو کش رفتن یا مطالب کپی از ویکی پدیا می فروشن و یا …

      1. مهران می‌گوید

        والله من که نفهمیدم Hodor Hodor Hodor کردن چه ایده ای داره ؟؟؟

        1. Nanchu می‌گوید

          ایده برنامه نویس واسه پول در آوردن خودش بوده. کافیه آمار دانلود رو چک کنید.

  3. محمد می‌گوید

    Hodor Hodor Hodor Hodor
    چه مسخره فقط همین یه قابلیت به قیمت 1دلار