5+1 ویژگی آزاردهنده در گلکسی اس 5 سامسونگ که روی اعصابتان راه خواهد رفت!

گلکسی اس ‌5 سامسونگ از همان بدو ورود، استفاده از سخت‌افزار قوی مانند تراشه اسنپ‌دراگون 801 و یا دوربین 16مگاپیکسلی ISOCELL همگی موید این مطلب هستند که انتظار از این گوشی بالاتر از سطح توقع عادی کاربران است اما به هر حال این گوشی هوشمند نیز کامل نبوده و ایرادات و مشکلاتی هرچند کوچک دارد که به مرور زمان می‌تواند باعث رنجش خاطر کاربران شود و البته شاید سامسونگ بالاخره فکری به حال آنها کند!

241

این موارد شاید نظر کاربران را درباره خرید این گوشی هوشمند تغییر ندهد ولی به هرحال بدنیست با دید باز و آگاهی کامل نسبت به این مشکل‌های هرچند کوچک به سراغ خرید این گوشی هوشمند بروید.

سنسور تشخیص اثر انگشت نه چندان هوشمند!

هرچه بیشتر از گلکسی اس 5 استفاده کنید، متوجه خواهید شد که تشخیص اثر انگشت شما در اولین مرتبه اسکن، کمی سخت‌تر به نظر می‌رسد. شاید پس از بارها و بارها، سیستم، اثر انگشت شما را تشخیص دهد اما مطمئنا این امر چندان خوشایند نخواهد بود.

Fingerprint-scanner-will-it-ever-register-your-fingerprint-from-the-first-time

لرزشی که مرده را زنده می‌کند!

ویبره و یا همان لرزش پیش‌فرض ساطع شده از گلکسی اس 5 سامسونگ بیش از اندازه قوی بوده که این امر نیز تاحدودی ناخوشایند به نظر می‌رسد. البته برای برطرف کردن این مشکل راه‌حلی نیز وجود دارد. با رفتن به قسمت تنظیمات، Sound و سپس Vibration Intensity می‌توانید شدت لرزش را تا حد دلخواه کم کنید.

Vibration-that-could-wake-up-the-dead

سرعت کم در لیست مخاطبین و تشکر ویژه از تاچ ویز!

لگ و سرعت پایین در یک گوشی هوشمند که از تراشه چهار‌هسته‌ای اسنپ دراگون 801 بهره می‌برد، غیرقابل قبول است، اما به لطف تاچ ویز، همه چیز دگرگون شده و به ویژه در برنامه مشاهده مخاطبین، مجبورید بعد از گذشت چندین ثانیه، به ادامه کار بپردازید!

طراحی رابط کاربری، آش شله‌قلمکار سامسونگ!

به اندازه کافی از تاچ‌ویز شکایت کردیم، اما بد نیست بدانید تاچ ویز جدید به نوعی رابط کاربری است که المان‌های مختلف و لایه به لایه‌ای دارد که نهایتا به نوعی باعث سردرگمی کاربر خواهد شد.

UI-design-is-a-mix-of-everything

بلوپ، بلوپ، ابتکار در صدای تاچ یا سوهان روح؟!

صدایی که به طور قطع نمی‌تواند آهنگ خوشامدگویی سامسونگ برای شما باشد. مطمئنا سامسونگ انتظار ندارد کاربران با شنیدن این صدا به خلاقیت سامسونگ افتخار کنند، اما نگران نباشید، با رفتن به مسیر Seetings>Volume>Touch sounds و برداشتن تیک موجود، می‌توانید برای همیشه از شر این صدا خلاص شوید.

BLOOP_LEAD

هربار شارژ گلکسی اس 5؛ هدیه‌ای از جانب سامسونگ برای شما

گلکسی اس5 ضدآب و ضد گرد و غبار بوده و این واقعا عالیست اما وقتی می‌خواهید محافظ پورت میکرو یو‌ اس‌ بی را باز کنید و مخصوصا اگر ناخن‌هایی بلند داشته باشید، مطمئنا با توجه به استفاده روزانه از این پورت آزرده خاطر خواهید شد. برای این مشکل متاسفانه به جز ناخن‌هایی بلند و البته قوی و حتی همراه داشتن دسته‌کلید، راه‌حلی برای شما نداریم.

Bonus-one-try-opening-the-protective-cover-everytime-you-chargesync-the-phone-with-your-nails-trimmed

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.