دانلود کنید: نسخه جدید Hangouts اندروید با قابلیت تعیین صدای پیامک خاص برای هر مخاطب و لیست سیاه

همان‌طور که می‌دانید با عرضه اندروید 4.4 کیت‌کت اپلیکیشن Hangouts قابلیت دریافت و ارسال پیامک‌ها را نیز برعهده گرفته است اما در برابر برخی اپلیکیشن‌های پیامک Hangouts کماکان برخی امکانات را در اختیار ندارد. گوگل به تازگی در نسخه 2.1.223 دو قابلیت مهم یعنی تعیین صدای پیامک خاص برای هر مخاطب و لیست سیاه را اضافه کرده است.

0

New-hangouts

اولین ویژگی جدید قابلیت تنظیم صدای رینگتون خاص برای پیامک‌ها و همچنین تماس‌های Hangouts به صورت جداگانه برای هر مخاطب خاص است. به این ترتیب می‌توانید بدون نگاه کردن به گوشی بدانید که پیام رسیده از سوی چه فردی است. همچنین گوگل قابلیت اضافه کردن شماره‌های خاص به لیست سیاه پیامکی را نیز به Hangouts اضافه کرده است.

عرضه این آپدیت از طریق گوگل پلی آغاز شده است اما اگر به گوگل پلی دسترسی ندارید یا هنوز این آپدیت برای شما عرضه نشده است می‌توانید از اینجا یا اینجا نسخه جدید Hangouts را دانلود کنید.

Source: AndroidAuthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.