رونمایی ایسوس از صفحه نمایش لمسی 14 اینچی با قابلیت اتصال یو اس بی!

شرکت ایسوس در طول مراسم کامپیوتکس امسال چندین دفعه عنوان “اولین در جهان” را کسب کرده و این روند هنوز ادامه دارد. در کنار مانیتور 32 اینچی با صفحه نمایش خمیده LED، حالا ایسوس از مانیتوز 14 اینچ قابل لمسی رونمایی کرده که می‌توان با یو اس بی به آن متصل شد!

0

برای هر کسی انجام دادن کارها با استفاده از یک مانیتور خارجی که بتواند همزمان ده انگشت را پشتیبانی کند و کار‌ها را به راحتی انجام دهد بسیار جذاب است. در نمونه اولیه‌ای که شرکت ایسوس از این صفحه نمایش لمسی 14 اینچی جدید نشان داده، این مانیتور به وسیله درگاه یو اس بی به ASUS VivoTab متصل شده اما تصور کنید که همین صفحه نمایش لمسی بزرگ را به سرفیس پرو 3 متصل کرده‌اید، قطعا تمرکز  شما بر روی پروژه فوتوشاپی که در حال انجامش هستید بسیار بیشتر می‌شود.

در آزمایش‌های صورت گرفته پشتیبانی همزمان از ده انگشت در این صفحه نمایش بسیار عالی عمل می‌کند، البته رزولوشن نسبتا کم 1366 در 768 این صفحه نمایش، از ارزش کاربردی آن کم نمی‌کند. این محصول از شرکت ایسوس در حال حاضر در مراحل ابتدایی معرفی است و در نمونه‌های اولیه خود به سر می‌برد، پس هیچ قیمتی از آن در دست نیست.

Sources: engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.