تصاویر رسمی و مشخصات اچ‌تی‌سی وان M8 Ace نسخه پلاستیکی وان جدید درز کرد

همان‌طور که می‌دانستیم اچ‌تی‌سی قصد دارد برای رقابت بهتر با گلکسی اس 5 نسخه‌ای با بدنه پلی‌کربنات از وان M8 را با همان مشخصات سخت‌افزاری اما قیمت پایین‌تر روانه بازار کند. امروز تصاویر درز کرده جدید رنگ‌های سفید، آبی و قرمز را برای این گوشی آشکار کرده‌اند.

0

m8-ace-colors

همان‌طور که از تصاویر پیداست اچ‌تی‌سی وان ایس را با ظاهری بسیار شبیه به One M8 یا بیشتر One M7 فلزی طراحی کرده است و شاید تنها تفاوت مشهور را بتوان حذف دوربین دوگانه و قرار گرفتن دوربین رایج احتمالاً 8 یا 13 مگاپیکسلی دانست. به جای آلومینیم این گوشی تماماً از پلی‌کربنات به صورت یک‌پارچه ساخته شده است اما به نظر می‌رسد کماکان از طراحی تکراری گلکسی اس 5 جذاب‌تر است!

M8-ace-redاز دیگر مشخصات One M8 Ace می‌توان به صفحه‌نمایش 5 مگاپیکسلی Full HD، پردازنده اسنپ‌دراگون 801 با چهارهسته پردازشی 2.5 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Adreno 330 اشاره کرد. گفته می‌شود این گوشی در بدو ورود به بازار کمتر از 500 دلار قیمت خواهد داشت و در حالی که مشخصاتی شبیه به گلکسی اس 5 اما کماکان بدنه‌ای جذاب‌تر دارد شاید بتواند با قیمت پایین‌تر به اچ‌تی‌سی برای در اختیار گرفتن سهم بیشتری از بازار کمک کند. گفته می‌شود نسخه چینی این گوشی با نام HTC One M8 Vogue کمتر از یک هفته دیگر رونمایی می‌شود.

  Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.