آپدیت اندروید 4.4.2 کیت‌کت برای جی پرو لایت و L9 II ال‌جی در راه است

همانطور که پیش‌بینی شده بود، ال‌جی بی‌خیال عرضه آپدیت اندروید 4.3 جلی‌بین برای گوشی‌های L9 II و جی پرو لایت شده و مستقیما سراغ آپدیت اندروید 4.4.2 کیت‌کت برای آنها رفته است.

1

حساب کاربری رسمی نمایندگی فرانسوی ال‌جی اعلام کرده که این به‌روزرسانی برای LG L9 II در هفته‌های آتی و برای جی پرو لایت تا پایان نیمه‌ی اول سال میلادی جاری (خرداد ماه) برای دانلود مهیا خواهد شد. این در حالی‌ست که بعضی کاربران اهل اسلواکی می‌گویند که این به‌روزرسانی را برای L9 II خود را دریافت کرده‌اند.

اندروید 4.4.2 کیت‌کت آخرین نسخه‌ی این سیستم عامل قدرتمند می‌باشد که بهبودهای فراوانی در مصرف باتری، پایداری و رفع ایرادهای پیشین داشته‌است.

البته ال‌جی در این نسخه قابلیت KnockCode را که پیشتر در فارنت درباره آن خوانده بودیم را به ارمغان آورده است. تاکنون اپتیموس جی، جی2 و جی فلکس ین به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند.

Source: gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مجید می‌گوید

    سلام.اندروید۴.۴.۲برای گوشی الجی جی پرولایت چه زمانی عرضه میشود.خواهشاجواب بدین.ممنون