انتشار تصاویر تبلت MeMO Pad ME176C ایسوس پیش از رونمایی رسمی!

شرکت ایسوس که در تولید تبلت‌های مقرون به صرفه و با کیفیت همیشه پیشتاز بوده است از قرار معلوم در آستانه معرفی تبلت جدید از سری MeMO Pad خود با نام ME176C قرار دارد. امروز وب‌سایت اکراینی تصویری جدید از تبلت اندرویدی منتسب به شرکت ایسوس منتشر ساخته است که در ادامه به بررسی مشخصات سخت‌افزاری این تبلت خواهیم پرداخت.

0

بنا بر اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد هسته مرکزی این تبلت به تراشه‌ی چهار هسته‌ای سری اتم شرکت اینتل با فرکانس کاری 1.33 گیگاهرتز مجهز است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این تبلت می‌توان به یک گیگابایت حافظه رم، 8 یا 16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش از طریق حافظه جانبی اشاره کرد.

Memopad-me176c-leak

صفحه نمایش 7 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 و بهره‌گیری از فناوری IPS باعث خواهد شد که این تبلت زاویه دید وسیعی داشته باشد. همانطور که انتظار می‌رود این تبلت به دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت دستگاه و دوربین 2 مگاپیسکلی در جلو مجهز خواهد شد.

asus-memo-pad-me176c-back

از نظر باتری باید بگوییم که این تبلت 3910 میلی آمپر بر ساعت ظرفیت دارد که این ظرفیت قطعا ساعت‌ها جوابگوی نیاز شما خواهد بود. از نظر تجهیزات ارتباطی این تبلت به GPS، وای-فای و بلوتوث نسخه 4 مجهز خواهد شد. این تبلت مبتنی بر سیستم عامل اندروید نسخه 4.4 و رابط کاربری ZenUI معرفی خواهد شد.

Source: SlashGear

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.