LG Uni8؛ ویندوز فون آینده ال‌جی با حاشیه‌های فوق باریک لو رفت!

در دو سال اخیر شرکت ال‌جی در ارتباط با تولید محصولات اندرویدی عملکرد تحسین‌برانگیزی داشته اما این موضوع باعث نخواهد شد که این شرکت به دیگر پلت‌فرم‌ها فکر نکند. از قرار معلوم خبرهای جدید حاکی از آن است که ال‌جی در اندیشه تولید گوشی هوشمندی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوزفون خود است.

1

طبق روال همیشگی لو دهنده مشهور @evleaks در حساب کاربری توییتر خود تصویر رندر شده‌ای از گوشی ویندوزفونی ال‌جی با نام Uni8 منتشر کرده که این تصویر نمایانگر حاشیه فوق باریک و همچنین استفاده از ویندوزفون 8.1 است.

در این گوشی خبری از دکمه فیزیکی نیست و ال‌جی از دکمه‌های نرم‌افزاری در آن بهره گرفته و اگر این اتفاق بیفتد این اولین باری خواهد بود که تولید کننده‌ای از دکمه نرم‌افزاری در گوشی‌های ویندوزفونی بهره گرفته است. ویژگی بارز دیگری که به چشم می‌خورد، بهره گرفتن ال‌جی از حاشیه فوق باریک برای طراحی این گوشی است همانطور که می‌دانید این سبک طراحی با ال‌جی جی 2 بر سر زبان‌ها افتاده است.

به غیر از طراحی ظاهری و نام تولیدکننده این گوشی، چیزی دیگری به بیرون درز نکرده اما از مشخصات سخت‌افزاری احتمالی این گوشی اطلاعاتی در دسترس نیست. نظر شما درباره گوشی جدید ویندوزفونی ال‌جی چیست؟ آیا می‌تواند انتظارات کاربران ویندوزفونی را برآورده سازد؟

Source: pocketnow

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. هاشم می‌گوید

    من فکر می کنم اینکه ال جی به ویندوزفون علاقه نشون میده نشانه رشد این سیتم عامله. کمپانی ها بیهوده سر یک پلتفرم ریسک نمی کنند.
    به نظرم میتونه موفق باشه هرچند کار سختی رو در مقابل نوکیای که حالا مایکروسافته داره. بستگی به کیفیت گوشی داره.