لینکام لذت اشتراک لینک فارسی!

4

برخی اوقات پس از امتحان چیزهای جدید با خودمان می‌گوییم: وای تا الان کجا بودی! این حالت، حس هیجان‌انگیزی است، مثلا در دنیای وب وقتی یک سایت جدید و یا مطلب خیلی جالبی را می‌بینیم با خودمان می‌گوییم: چطور تا الان من چنین سایتی را ندیده بودم! سرویس اشتراک لینک لینکام، هروز فرصت داشتن این حس خوب و اشتراک آن را برای ما فراهم می‌کند.

اشتراک لینک چیست؟

سرویس‌های اشتراک لینک را می‌توان یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک‌گذاری جالب‌ترین چیزهای وب تعریف کرد. در این سرویس‌ها کاربران لینک‌های تازه را به اشتراک می‌گذارند و با دادن امتیاز یا لایک زدن مطالب بهتر را برگزیده می‌کنند و این باعث می‌شود هر روز یک لیست از جالب‌ترین مطالب روز ساخته شود.

linkam_social

با وجود فیس‌بوک چه نیازی به اشتراک لینک است؟

توییتر و فیس‌بوک، محیط‌های شلوغی هستند، گرچه با آن‌ها هم می‌شود مطالب خوب را به اشتراک گذاشت اما کارکرد تخصصی این شبکه‌های اجتماعی، اشتراک لینک‌ها نیست، بنابراین در بسیاری موارد ممکن است شخصی با هدف دسترسی به مطالب تازه و جالب وارد این شبکه‌ها شود و عملا وارد خوش و بش و تعامل با دیگر کاربران -و نه مطالعه و هدفمند- شود.

لینکام یک حرکت دسته‌جمعی برای اشتراک بهترین‌های اینترنت است

کسی آمار دقیقی از حجم مطالب جدید که روزانه در اینترنت منتشر می‌شود ندارد از فیلم و کلیپ و پادکست گرفته تا اخبار و مطالب خواندنی و…، آمار غیر رسمی می‌گوید در هر دقیقه 500 سایت جدید در دنیا متولد می‌شود! با این وضع کاملا منطقی است که در این بهبوهه فرصت دیدن و خواندن این همه محتوای جدید برای تک‌تک افراد میسر نیست، اما سرویس‌های اشتراک لینک با قدرت پردازش جمعی کاربران خود باعث می‌شوند تعداد مطالب زیادی در روز دیده شوند و بهترین‌های آن‌ها جدا شود.

لینکام

در لینکام مطالب در موضوعات مختلف دسته‌بندی می‌شوند و این کمک می‌کند تا اگر علاقمند به پیگیری یک موضوع خاص هستیم بتوانیم به راحتی جدید‌ترین مطالب منتشر شده در آن موضوع را پیدا کنیم.

افزونه فایرفاکس و فید (RSS) لینکام هم دنبال کردن مطالب و اشتراک‌گذاری آن‌ها را خیلی راحت و سریع‌تر می‌کند، البته امکان اشتراک در خبرنامه ایمیلی هم برای کاربران فرآهم شده است تا هر روز داغ‌ترین لینک‌ها را در ایمیل خود دریافت کنند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. دیزل ژنراتور می‌گوید

    خیلی خوب بود

  2. نازگل می‌گوید

    خیلی خوبه

  3. مهرداد می‌گوید

    سلام
    اینجا می نویسم چون می دونم خودشون می خونن
    به نظرم بهتره تو طراحی صفحه اولشون یه چیزایی رو بهتر کنن مثلا فونت تیترهاشونو
    اما کلا به بوکمارک‌هام اضافه شد

  4. sehar می‌گوید

    خییییییییییلی عالی بود