تخفیف 25 درصدی مودم‌های وایمکس ایرانسل بمناسبت روز معلم

ایرانسل ازعرضه مودم‌های وایمکس، با 25 درصد تخفیف به مناسبت روز معلم خبر داد. تخفیف 25 درصدی مودم‌های Wi-Fiو USB وایمکس ایرانسل مشمول آن دسته از مشترکینی می‌شود که در بازه زمانی 11 تا 13 اردیبهشت 93 نسبت به ثبت‌نام سرویس وایمکس اقدام و از زمان ثبت‌نام، مراحل مربوط به آن و عملیات پرداخت خود را حداکثر ظرف مدت ۳ روز انجام دهند.

0

بنابر اعلام ایرانسل، ثبت نام وایمکس از طریق مراجعه به یکی از فروشندگان مجاز منتخب ایرانسل که اسامی آنها در وب سایت ایرانسل آمده و یا کلیک روی گزینه «ثبت نام سرویس وایمکس» در صفحه اصلی پورتال وایمکس ممکن می‌باشد.

Wimax-Irancell-Girl

پرداخت هزینه اشتراک وایمکس ایرانسل از طریق پرداخت اینترنتی به وسیله سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care)، خرید کارت شارژ و بارگذاری اینترنتی، خرید کارت شارژ و بارگذاری از طریق سیم‌کارت ایرانسل با شماره‌گیری کد دستوری و یا مراجعه حضوری به شعب بانک‌های عامل امکان‌پذیر است.

در طول دوره این پیشنهاد تخفیفی، هر فرد تنها می تواند یک حساب وایمکس ثبت‌نام کند و در صورت ثبت نام برای بیش از یک حساب، ثبت نام های اضافی ملغی می‌گردند. بنابر اعلام، مودم‌های USB با 25درصد تخفیف ویژه، تنها در نمایندگی های برتر فروش محصولات وایمکس ایرانسل ارائه می‌شوند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.