اچ‌تی‌سی M8 Ace با بدنه پلاستیکی، مشخصات شبیه به گلکسی اس5 و قیمت پایین‌تر در راهست

اچ‌تی‌سی در چندسال اخیر همواره کیفیت ساخت بالای پرچم‌داران خود را به رخ رقبایی مانند سامسونگ و ال‌جی کشیده است. اما اگر اچ‌تی‌سی یک نسخه از وان M8 را با بدنه پلاستیکی، با همان مشخصات عالی و قیمت پایین ارائه کند چطور؟ مسلماً این گوشی‌ می‌تواند رقیب جالبی برای دیگر پرچم‌داران اندرویدی باشد.

0

چند هفته‌ای است که افشاگر معرفی evleaks یک تصویر مات و غیرواضح از نسخه پلاستیکی One M8 را با نام Ace منتشر کرده و شایعات زیادی را در مورد آن به راه انداخته است. گفته می‌شود مشخصات وان پلاستیکی درست مانند گلکسی اس5 شامل صفحه‌نمایش 5 اینچی فول اچ‌دی، پرازنده اسنپ‌دراگون 801 و البته اسپیکرهای BoomSound بوده و مانند وان جدید به دوربین دوگانه نیز مجهز است. اما اچ‌تی‌سی موفق شده با جایگزینی فلز توسط پلاستیک با کیفیت قیمت آن را به 480 دلار کاهش دهد. به این ترتیب اگر به بدنه فلزی نیازی ندارید وان ایس می‌تواند گزینه بسیار ارزان‌تر و مناسب‌تری نسبت به گلکسی اس 5 و اکسپریا زد2 باشد.

  Source: Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.