9 مشکل رایج در جی 2 ال‌جی و راه‌های بر طرف کردن آنها

همان‌طور که اطلاع دارید تلفن هوشمند ال‌جی جی 2 با بهره‌گیری از سخت‌افزار قدرتمند و طراحی مبتکرانه به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های حال حاضر تبدیل شده است و با فروش بسیار عالی در طی ماه‌های اخیر به خوبی این موضوع را به اثبات رسانیده است. تمامی تلفن‌های هوشمند تولیدشده تا به امروز با برخی نارضایتی‌ها از سوی کاربران مواجه شده‌اند و این تلفن نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این مقاله به بررسی مشکلات رایج در ال‌جی جی 2 و روش‌های حل آن‌ها خواهیم پرداخت.

447

مشکل سردرگمی در اتصال به شبکه اپراتورها:

تعدادی از کاربران از سردرگمی گوشی خود به هنگام قطع آنتن گلایه دارند به طوری که پس از قطع شدن آنتن گوشی، زمان نسبتاً طولانی طول می‌کشد تا دوباره آنتن برگردد. این مشکل به خصوص در مناطقی که پوشش مخابراتی ضعیف هست بیشتر دیده می‌شود. خوشبختانه این مشکل در کشورمان با آپدیت نرم‌افزاری D80210f از جانب شرکت ال‌جی به کلی حل شده است.

راه‌حل پیشنهادی:

  • از به‌روز بودن سیستم‌عامل گوشی خود اطمینان حاصل کنید و حدالامکان آن را به آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید یعنی کیت‌کت ارتقا دهید. برای این کار، مسیر زیر دنبال کرده و سیستم‌عامل گوشی را آپدیت نمایید.

Menu -> All settings -> General -> About phone -> Software update -> Update now

LG-G2-led

شارژ آهسته:

تعداد کمی از کاربران گزارش داده‌اند که باتری گوشی آن‌ها به کندی شارژ می‌شود و گاهی بیشتر از هشت ساعت طول می‌کشد که گوشی‌ آن‌ها 100 درصد شارژ شود. اگر شما هم همین مشکل را دارید باید بگوییم که این مسئله کاملاً غیرطبیعی است!

راه‌حل پیشنهادی:

  • به شما توصیه می‌کنیم که حتماً از کابل و شارژر اصلی محتوی جعبه برای شارژ کردن استفاده کنید و از اورجینال بودن آن اطمینان حاصل فرمایید. اگر احساس می‌کنید که اشکال از شارژر یا کابل است در صورت امکان آن را تعویض نمایید.
  • اگر مشکل همچنان پابرجاست با نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت ال‌جی تماس برقرار کنید.

گیر کردن یا اصطلاحاً لگ جزئی:

صادقانه بگوییم با این که ال‌جی جی 2 دارای سخت‌افزاری قدرتمندی است ولی در بعضی مواقع به هنگام بیرون آمدن از برنامه‌ها و رفتن به صفحه اصلی دچار کندی می‌شود و به اصطلاح با Lag روبرو می‌شود.

راه‌حل‌‌های پیشنهادی:

  • حدالامکان ویجت‌های غیرضروری را پاک نمایید چون ویجت‌ها در پس زمینه سیستم‌عامل فعال هستند و میزان قابل توجهی از فضای رم را اشغال می‌کنند.
  • بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که با غیرفعال کردن ویجت آب و هوای ال‌جی، مشکل آن‌ها کاملاً حل شده است.

LG-G2-maps

درست کار نکردن GPS:

تعدادی از کاربران گزارش داده‌اند که GPS آن‌ها به خوبی کار نمی‌کند و بعضی اوقات اصلاً وصل نمی‌شود و به هنگام مسیریابی این قابلیت همیشه آماده به کار نیست و بعضاً دچار اشکال می‌شود.

راه‌حل‌های پیشنهادی:

  • قبل از انجام هر کاری سرویس “موقعیت مکانی” را فعال نمایید. برای فعال کردن این گزینه به قسمت Settings -> Location access بروید و پس از آن نسبت به مسیریابی اقدام فرمایید.
  • برنامه “GPS Status & Toolbox” دانلود کرده و نصب نمایید این برنامه اطلاعات ماهواره‌ها و همچنین موقعیت آن‌ها را نشان می‌دهد و از همه مهم‌تر این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا داده‌های A-GPS را پاک نمایید.
  • اگر مشکل همچنان پابرجاست با نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت ال‌جی تماس برقرار کنید.

کیفیت بد مکالمه:

اگر شما هم جزو کسانی هستید که از کیفیت صدای مکالمه این گوشی ناراضی هستید و احساس می‌کنید که صدای افراد بم شنیده می‌شود باید بدانید که این مشکل در اثر پانچ غیر اصولی سیم‌کارت‌ها به وجود می‌آید. بهتر است از سیم‌کارت اورجینال میکرو در این گوشی استفاده کنید و سیم‌کارت خود را پانچ نفرمایید. با این حال در ادامه سه راه‌حل برای حل این مشکل به شما پیشنهاد می‌کنیم.

راه‌حل‌های پیشنهادی:

  • از منوی تنظیمات به قسمت System settings -> Call بروید و در این قسمت وضعیت فعلی گزینه Voice enhancement را تغییر دهید.
  • همچنین با غیر فعال کردن این گزینه System settings -> Call -> Privacy keeper می‌توانید تا حدودی این مشکل را برطرف نمایید.
  • سیستم‌عامل گوشی خود را آپدیت کنید.

خوب عمل نکردن صفحه‌نمایش:

اگر احساس می‌کنید که صفحه‌نمایش لمسی گوشی‌تان در بعضی مواقع به خوبی عمل نمی‌کند باید بدانید که تنها شما با این مشکل مواجه نیستید و خیلی از کاربران این مشکل را تجربه کرده‌اند. خوشبختانه این مسئله نیز با آپدیت نرم‌افزاری از جانب ال‌جی حل شده است.

راه‌حل پیشنهادی:

  • سیستم‌عامل گوشی خود را آپدیت کنید.

تخلیه سریع شارژ باتری:

همان‌طور که می‌دانید تلفن هوشمند جی 2 دارای باتری قدرتمندی است. این گوشی با یک‌بار شارژ شدن و در استفاده معمولی می‌تواند 1.5 روز دوام بیاورد. پس اگر احساس می‌کنید که شارژ گوشی شما زود تخلیه می‌شود مطمئن باشید گوشی شما دچار مشکل شده است.

راه‌حل‌های پیشنهادی:

  • به قسمت مدیریت باتری Settings > General > Battery بروید و بررسی کنید که کدام نرم‌افزارها بیش‌ترین مصرف باتری را داشته‌اند و حدالامکان برنامه‌های غیرضروری و پرمصرف را از روی گوشی پاک نمایید.
  • اگر از  GPS، Bluetooth و Wi-Fi استفاده نمی‌کنید، آن‌ها را غیرفعال نمایید.
  • اگر مشکل شما حاد باشد، گوشی خود را به تعمیرکار ماهر نشان دهید.

داغ شدن گوشی:

اگر احساس می‌کنید که گوشی شما به هنگام کار کردن با گوشی و بازی کردن گرم می‌شود باید بدانید که این امر کاملاً طبیعی است و معمولاً تمامی گوشی‌های هوشمند این مشکل رو دارند. ناگفته نماند که این گرم شدن نباید طوری باشد که نتوانید گوشی را در دستتان نگه دارید!

راه‌حل پیشنهادی:

  • برگرداندن به تنظیمات کارخانه را به عنوان راه ‏حل به شما پیشنهاد می‏دهیم. بهتر است قبل از انجام هر کاری از اطلاعات گوشی خود backup تهیه کنید.

مشکل در Knock On:

همان‌طور که می‌دانید که جی 2 به ویژگی جدید Knock On تجهیز شده است که با استفاده از این قابلیت می‌توانید تنها با دو بار ضربه زدن بر روی صفحه نمایش آن را از حالت قفل صفحه نمایش دربیاورید اما بعضی از کاربران از کار نکردن این قابلیت گلایه دارند. این مشکل با کالیبره کردن سنسور قابل هست.

راه‌حل پیشنهادی:

  • برای کالیبره کردن سنسور به قسمت Settings -> General -> Gestures ->Motion sensor calibration بروید.

در این مقاله سعی کردیم مشکلات رایج و روش‏های برطرف نمودن این مشکلات را مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما به مشکل تازه‏ای برخورد کرده‏اید حتماً با ما در میان بگذارید.

Source: DigitalTrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

447 نظر برای این مطلب
  1. محسن می‌گوید

    سلام این مشکلات بر روی این گوشی نست چون خود من حدود 7 ماه هست دارمش هیچ کدام از این مشکلات رو ندیدم شما کا لایی که میخرید رو ببینید اصل خرید نه های کپی که به دردسر نیوفتید گوشی خیلی عالی هست .

  2. مهدی می‌گوید

    تورو خدا یکی کمک کنه آقا تو شبکه ی 3g که کانکت میشه صفحه هارو باز نمیکنه چ کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. علیرضا. می‌گوید

    سلام.لطفا بگین برای تعمیر این گوشی باید ب کجا مراجعه کنم.مشکلمم آب خوردگیه که ظاهرا شامل گارانتی نمیشه..

  4. مهرناز می‌گوید

    سلام، گوشى من ال جى جى ٢ هستش و احساس کردم خیلى کند شده و و قتى دکمه ها رو میزدم دیر عمل میکرد، خواستم دکمه هوم رو نگه دارم تا برنامه هاى اضافى رو استاپ کنم تا سرعت گوشى بیشتر بشه، ولى دکمه هوم رو که نگه داشتم یه منویى باز شد، من دستم رو اولین گزینه خورد و از اون به بعد سخنگوش فعال شده، خاموش و روشن هم کردم درست نشد، علاوه بر اعصاب خوردیه حرف زدن سخنگو دیگه تاچ گوشى براى رفتن به صفحات دیگه کار نمیکنه، روى هر چیزى هم که ضربه میزنم میگه باید دبل کلیک کنى، چیکار باید بکنم؟ مرسى

  5. مريم می‌گوید

    با سلام
    من گوشی ال جی جی 2 دارم
    میخواستم با برنامه LG PC SUITE بک آپ بگیرم
    در حین لک آپ گرفتن ارور داد و صفحه گوشی در همان حالت ماند
    باید چه کار کنم تا راه اندازی شود؟

  6. قدیر می‌گوید

    در گوشی G2برای (4G( LTEگزینه ای دیده نمی شود ممکن توضیح بدهید؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      باید ببینید مدلی که دارید از LTE پشتیباین می کنه یا خبر.. مدل تجاریش رو سرچ کنید..

    2. mahmood می‌گوید

      این کد رو با صفحه کلید بگیر بعد مشخصات تلفن بعد هم روی lteتنظیم کن
      ستاره مربع ستاره مربع چهل و شش سی و شش مربع ستاره مربع ستاره بعد دکمه سبز

      1. عماد می‌گوید

        سلام، مرسی محمود جان اما تو حالت LTE که میزارم دیگه دریافت یا برقراری تماس برام مقدور نیست

  7. محمد می‌گوید

    سلام. گوشی من هنگ میکنه. تا خاموش و روشن نکنم درست نمیشه. ولی نیم ساعت بعد دوباره همون اش و همون کاسه.

  8. داود می‌گوید

    سلام
    من گوشیمو آپدیت کردم ولی راضی نیستم لطفا راهنمایی کنید
    تاچ صفحه خیلی بد و کند شده.
    انتخاب متن که قبلا بصورت بلوکی انجام میشد الان خط به خط شده و خیلی بد.
    تا الان هیچ نرم افزاری روی گوشیم فورس استپ نمیشد، اما بعد از آپدیت مرتب برنامه ها فورس استپ میشه.
    صفحاتی که تو محیط اینترنت باز میکنم خیلی به هم ریخته و بی سر و ته نمایش داده میشه.
    خیلی خیلی پشیمونم که آپدیت کردم.
    هیچ اتفاق مثبتی نیوفتاد.

  9. دلارام می‌گوید

    سلام؛ من از زمانیکه سری اول گوشی ال جی جی 2 اومد خریدم که حتی تا 3 ماه لوازم جانبیش وارد نشده بود..
    بسیار راضی هستم اما چند روزی هست تعدادی از نرم افزار ها رو باز نمیکنه و متأسفانه یک صفحه مشکی فقط نمایان میشه و با اینکه نرم افزار رو حذف کردم و مجددا نصب کردم بازم این مشکل وجود داره حتی با آنتی ویروس های قوی هم اسکن کردم اما به عنوان ویروس شناخته نشدن ؛ ممنون میشم راه حلی برای این مشکل بگید.. :)

    1. miladkheyri می‌گوید

      داداش برو تو تنظیمات، برنامه‌ها، راه اندازی مجدد برنامه ها روزنامه،احتمالا درست بشه.

  10. پگاه می‌گوید

    سلام فوکوس دوربین گوشی من کار نمیکنه از نظر تنظیماتم مشکل نداره نه فوکوس دستی نه فوکوس چهره ونه اتوماتیکش کار میکنه این باعث نگرانی من شده باید چیکار کنم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      حتما گارانتی ببرید

  11. ابوالفضل می‌گوید

    من این گوشی رو خریدم خواهشمندم یکی کمکم کنه
    صفحه لمسی این گوشی خیلی کند کار میکنه اولش خوب بود ولی حالا باید مثل این گوشی های چینی که صفحه لمس مقاومتی دارن باید باهاش رفتار کنم که کار کنه ممنون میشم راهنماییم کنید

  12. شفیع می‌گوید

    چرا زمانی که گوشی را خاموش می کنم تنظیم ساعت ان بهم می خورد و ایا این گوشی {lg g2}باطری بکاپ ندارد

  13. علی می‌گوید

    سلام آقایون و خانوما…میخاستم ببینم واسه بم بودن صدای گوشی راه حل جدیدی پیدا نشده؟ من voice enhancement و privacy keeper رو خاموش کردم و تیکشو برداشتم و. سیم کارتم رو از نمایندگی میکرو اورجینال گرفتم ولی کماکان همین مشکل وجود داره..
    اگر کسی تجربه ای چیزی داره بی زحمت بگه ماهم مشکلمون حل شه

  14. alish616 می‌گوید

    سلام.الان 5روز میشه که وقتی میرم داخل قسمت دوربین گوشی،صفحه کامل سیاه میشه و بعد از 10ثانیه یه پیغام میاد که داخلش نوشته اتصال به دوربین ممکن نیست،لطفا کمکم کنید،اللن 5روز میشه که دوربین گوشیم کار نمیکنه،لطفا راهنمایی کنید،فک نمیکردم براg2همچین مشکلی پیش بیاد

    1. نیما می‌گوید

      گوشی من هم همین مشکل رو داره
      خواهشا اگه راه حلی وجود داره بگین

  15. مهران احدی می‌گوید

    مشکلات یاد شده یا به دلیل رام های غیر معتبر یا عدم اطلاعات کافی .تنها وتنها ایرادی که می توان به این گوشی گرفت محل قرار گرفتن میکروفن گوشی است که گاهی اوقات هنگام مکالمه کیفیت صدا کاهش می یابد.

  16. حمید می‌گوید

    پشیمون شدم گوشی رو نمیخوام همون اکسپریا وی خودم از این بهتره
    زد اب بودن اکسپریا وی به کل هیکل این گوشی می ارزه حالا بقیه شبماند

    1. majid suzuki می‌گوید

      ضد آب بودن هنر نیست.برو اطلاعتتو بیشتر کن بعد بیا اینجا نطق کن.ال جی جی 2 بهترین گوشی هست حتی به نظرمن از جی 3 بهتره.تازه برو ببین جی 2،به جز این همه امکانات که گفته شد یه دوربینی داره که در هرشرایطی یا همون لغزش می تونه تصویر صاق بگیره.حالا به عقلت رجوع کن و ببین دوربین بیشتر استفاده میشه یا ضد آب بودن.

  17. علیرضا می‌گوید

    سلام من الجی جی 2 دارم چند وقته خریدم ولی اصلا کیفیت دوربین نداره هم روز هم شب با گوشی جی 2 مال دوستم هم مقایسه کردم مال دوستم شفاف بود خعیلی ولی مال من اصلا خوب نیست به نمایندگیش هم زنگ زدک میگه بیار برات فلش کنم خواهش میکنم راهنماییم کنید

  18. اشکان می‌گوید

    G2 گوشی خیلی خوبی هست فقط من چند وقته وای فای گوشیم وقتی باهاش کار نمیکنم روشن میمونه و نمیتونم خاموشش کنم چکار کنم؟

  19. فاطمه می‌گوید

    سلام
    گوشی جی 2 من این مشکلات رو نداره ولی چند وقتی هست که خود به خود صدای زنگ گوشی بر روی اسپیکر بالا پخش میشه و به همین دلیل صدای کم و غیر قابل شنیدنی داره که با خاموش و روشن کردن گوشی درست میشه البته ویروس یابی هم کردم ولی باز هر روز این مشکل پیش میاد حتی وقتی کار خاصی با گوشی ندارم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  20. رضا می‌گوید

    دوستان ۳ ماه پیش بزرگترین اشتباهی که کردم این بود که جی ۲ خریدم, برادرم هواوی جی ۷۰۰ داره که نصف منم پول داده ولی خداوکیلی خیلی از این گوشیم بهتره, انقد گوشیم داغ میکنه که میشه پشتش نون سنگک پخت!!!!!
    خداییش آشغاله نخرید

  21. parsa می‌گوید

    با سلام من تو همین روزا میخوام LG g2بخرم شما میگین با تموم این اشکالاتی که دوستان گفتن SAMSUNG GALAXY s4بخرم بهتر نیست

  22. مصباح می‌گوید

    باو…من یه جی2 دارم….ایم مشکلارو ک گفتیم…اصن هیچکدومشوو نداشت….واقعا گوشی فوق العاده ای هس…

    1. مرادی می‌گوید

      نه عزیزم,درسته حقیقت تلخه ولی بهتره که بگی,اگه وقت کردی ردش کن

  23. امین می‌گوید

    سلام
    گوشی ال جی جی2 من خدا روشکر این مشکلات رونداره فقط تنها مشکلش اینه که موقعی گوشی رو حالت بیصدا یا ویبره میزارم بعد از یه جند ساعت خودبه خود میره رو حلت صدا دار ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. سارینا می‌گوید

      نوار ابزار بالای صفحه رو که میکشین پایین،دوتا گزینه واسه بی صدا کردن هست ، اونی که نوشته (حالت بی صدا) رو انتخاب کنید

  24. سعید می‌گوید

    کسی رمز مادر ال جی رو میدونه بگه

    1. محسن صحافی می‌گوید

      چیزی به اسم رمز مادر وجود نداره..حالا یا خودتون یا کس دیگه ای موقع قرار دادن قفل صفحه نمایش براتون معین کرده.
      —لطفا ایمیلتون رو هم بدون WWW بنویسید—

  25. سعید می‌گوید

    گوشی من جی تو است الان یهوی رمز عبور میخواد باید چیکار کنم

  26. سامان می‌گوید

    سلام ببخشید گوشیه من این مشکلاتو نداره اصلا ولی یه موردی هست گوشیه من d801 که در امریکا و اروپا عرضه میشه و اپدیت براش نمیاد نمایندگیم که بردم گفتن ما نمیتونیم اپدیت کنیم چه راهی دارم که بتونم اپش کنم لطفا راهنماییم کنین

  27. H@mEd T$N می‌گوید

    آقا من مشکلم چیز دیگه ایه من رمز گذاری کردم گوشی رو میرم تو تنظیمات که رمزشو بردارم میزنه گوشی شما رمز گذاری نشده ولی زیرش نوشته برای بازکردن صفحه باید رمز یا پین وارد شود من میخوام همین رمز رو بردارم کسی مشکل من رو میتونه حل کنه؟؟

  28. علی رحمانی می‌گوید

    من ال جی جی 2 دارم ولی هیچ کدوم از این مشکل ها رو ندارم…
    دقیقا بر عکس این نکات در ال جی عالی هستن.

  29. عباس می‌گوید

    سلام لطفا جواب بدید ادمین جان
    من گوشیمو 8 ماهه خریدم الان یه حاله ی زرد رنگی در تقریبا وسط سمت راست گوشی افتاده چکارش کنم چرا اینجوری شده یه هو ؟؟؟

  30. ارشیا می‌گوید

    سلام
    من این گوشی رو تقریبا 2 هفته هست که دارم خیلی گوشی باحالیه و بازی ها رو هم روان اجرا می کنه اما امروز دیدم کالیبره نیست.رفتم کالیبره کنم که دیدم نوشت کالیبره نمی شه . چی کار باید بکنم؟؟؟؟؟؟؟؟

  31. علیرضا می‌گوید

    ایا ریست فکتوری برای گوشی ضرر دارد؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خیر

  32. ستار می‌گوید

    با سلام. چند روز قبل سوالی پرسیده بودم در همین صفحه که بنا به دلایلی انگار هنوز به دست ادمین نرسیده و در صفحه گذاشته نشده. ممنون می شم اینبار لطف کنید سوالم رو نمایش بدید تا من هم پاسخی بگیرم. و اما مشکل من از اونجایی آغاز شد که بعد از آخرین آپدیت پیشنهادی ال جی، و تغییر نام GPS به Location دیگه از جی پی اس G2 نمیتونم استفاده کنم و حتما باید به wifi متصل باشم. نرم افزارهای مختلفی رو هم امتحان کردم از جمله sygic و GPS status که جواب نمیده. لطفا راهنمایی کنید آیا کاری هست بتونم انجام بدم چون وسواس بدی در نبردن گوشی به نمایندگی دارم و ترجیح میدم حتی الامکان از این کار اجتناب کنم چون از مشکلات احتمالی بعدیش میترسم. ممنونم از همه که جواب خواهید داد.

    1. علی ارغوان می‌گوید

      شما از قسمت تنظیمات Location گزینه High Accuracy رو به جای Power Saving انتخاب کنید

      1. ستار می‌گوید

        خیلی ممنون از پاسختون آقای ارغوان گرامی، این کار روهم کردم اما باز هم نشد، مورد دیگری پیشنهاد میکنید؟

  33. ali می‌گوید

    ممنون از سایت و ممنون از کسی که اطلاعات رو داخل سایت گذاشته

  34. محمدرضا می‌گوید

    باسلام خدمت دوستان
    تا اونجایی که من میدونم گوشی های LG کلاً از نظر آنتن دهی ضعیف هستن
    بخاطر امکانات و دوربین عالیش تصمیم گرفتم G3 بخرم اگه کسی داره لطفاً در مورد آنتن دهیش بگه
    G2 رو خودم امتحان کردم ضعیف بود
    پاسخ ↓

    1. محسن صحافی می‌گوید

      تجربه استفاده از هر دو مدل رو دارم. هیچ ضعف آنتن دهی مشاهده نکردم. نمیشه ایراد احتمالی یه دستگاه از یه مدل رو به کل برند تعمیم داد.

      1. محمدرضا می‌گوید

        اینکه گفتم آنتن دهی LG از بقیه ضعیفتره هیچ شکی ندارم و اطمینان کامل دارم چون هم از مدلهای قدیمیش داشتم هم G2 رو چندین بار و درجاهای مختلف امتحان کردم (چون دامادمون داره).احتمالا شما محلی استفاده کردین که آنتن دهی خوب بوده .
        این مطلبم بگم که هرگز حاضر نیستم به یک برند شناخته شده ومعتبر، نسنجیده و بی جهت ایراد بگیرم.چون منفعت شخصی یا خصومتی درکار نیست.درضمن شما میتونین خودتون درباره آنتن دهی G2 تحقیق کنین.
        کلام آخر اینکه،در کل گوشی خوبیه و اگه کسی محل کار و زندگیش مشکل آنتن دهی نداشته باشه، میتونه یک گزینه مناسب باشه.قبلا هم گفتم که خودم تو فکر خرید G3 هستم اما میترسم مشکل آنتن دهی داشته باشه.

  35. مرضیه می‌گوید

    سلام
    من الان یک هفته است این گوشی رو گرفتم این مشکلات رو ندارم اما یه مشکل دارم و اینم اینکه که نمیتونم با سیم کارتم وارد اینترنت شم هرکاری هم که توسایت همراه اول نوشته بود انجام دادم اما نمیره. باید چیکار کنم؟
    من با وای فای رفتم اما با سیم کارتم وصل نمیشه

    1. مرضیه می‌گوید

      مشکل برطرف شد اصلا ضعف انتن نداره و نداشته با مخابرات تماس گرفتم خودشون برطرف کردند مشکل از سیم کارت بوده و اطلاع نداده بودند

  36. علیرضا می‌گوید

    سلام
    جی 2 در قسمت پایین 2 تا اسپیکر داره که یکیش کار میکنه
    چطوری میشه جفتش رو راه انداخت ؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      یک طرف بیشتر اسپیکر نداره.. فقط هر دو طرف سوراخ داره.. همین

  37. ALIREZA می‌گوید

    برات متاسفم با این اطلاعاتت

  38. abdolla می‌گوید

    سلام. من ال جی جی 2 خریدم تا الان هنوز اپدیته کیت کتش نیومده .ممنون میشم اگه رهنمایی کنید ؟

  39. m می‌گوید

    سلام
    اقا ما هرکاری میکنیم گوشی تاچش گاهی مشکل پیدا میکنه نمیدونم چرا نه با نرم افزار پدیت نه حذف درست نشد. راهنمایی
    مرسی

  40. محمد می‌گوید

    من حدود 8 ماه این گوشی خریدم تازگی ها دو تا لکه سیاه در دو گوشه سمت راست چپ روی صفحه نمایش دیده میشه می خوام بدونم علتش چیه در ضمن گوشی نه ضربه خورده نه تحت فشار بوده

  41. حامد.ص می‌گوید

    سلام تماس تصویری از کجاست چه جوری میاید

  42. شاهین می‌گوید

    با سلام مجدد،چندی قبل پیامی در همین صفحه قرار دادم مبنی بر اینکه مدل گوشی بنده D801 هستش و هنوز براش آپدیت نیومده،بخاطر همین موضوع و البته مشکلی که در آنتن دهی داشت گوشی رو با مدل D802 تعویض کردم(البته با 100 تومان ضرر).نسخه سیستم عامل پیش فرض گوشی که بصورت نو از مغازه دریافت کردم 4.4.2 و همراه با Knock code بود.می خواستم بدونم آیا کمپانی ال جی، در عرضه های جدید، این نسخه رو اعمال کرده یا که این گوشی دست کاری شده است؟
    البته تا حدودی مشکل آنتن دهی توی این گوشی هم مشهوده،یعنی نسبت به گوشی چندتا از همکارام که اکثرا سامسونگ دارن آنتن دهی این گوشی ضعیف تره …
    به نظرتون طبیعی هستش یا بازم از شانس بده ما این گوشی مشکل داره؟
    فقط خواهشا این دفعه هم ما رو بی جواب نذارین…!!!

  43. صبا می‌گوید

    یه سوال:
    من گوشی ال جی مدل جی 2 گرفتم همین الان بعد سیم کارت را وارد کردم باز میگه “حالت بی سیم”
    یعنی سیم کارت را نمیشناسه، چیکار کنم؟

  44. ابوالفضل می‌گوید

    اقا چرا مردمو گول میزنی من چن ماه این گوشی رو دارم حتی یکبارم این مشکلات ک شما میگی رو ندیدم!!!

    1. abdolla می‌گوید

      سلام من گوشی من اپیدت کیت کتو نمیده میشه رهنمایی کنید

  45. iesa می‌گوید

    با سلام
    من گوشی جی ۲ دارم و متاسفانه مدتیهحدود یک سانت از قسمت مرکزی تاچ به صورت عریض کار نمیکنه
    حدود یک گیگ هم دانلود کرد اما مشکل سر جاشه

  46. عباس می‌گوید

    راستی وقتی باتریشم تموم میشه و خاموش میشه میزنمش شارژ ساعت و تاریخش خراب میشه

  47. عباس می‌گوید

    سلام من 8 ماهه گوشیمو خریدم چند ماه اول باتریش خوب بود الان باید هر روز بزنمش شارژ خیلی افت شارژ پیدا کرده البته برنامه اینا زیاد داخلش نصب کردم ها ولی فکر نکنم بخاطر برنامه باشه .ایا برم نمایندگیش یا نه ؟؟؟ ممنونم

  48. Mohammad sadegh می‌گوید

    چند روزی هست که صفحه گوشیم در حالی که قفله خود به خود ومستمر با فاصله زمانی مختلف روشن خاموش میشه لطفا کمکم کنید

  49. Mohammad sadegh می‌گوید

    سلام. میخواستم بدونم چرا صفحه نمایش گوشیم خود به خود روشن میشه و چراغ ال ای دی سبز رنگش چشمک می زنه در حالی که هیچ برنامه ای باز نیست و تماس بی پاسخ یا اس ام اسی ندارم. بد جور کلافم کرده بخاطر همین باتری گوشیمم زود تر تموم میشه

  50. parham می‌گوید

    man goshimo update kardam be 4,4,2 reflekse goshim kheili omade payin mikham bargardonam tanzimate karkhone doros mishe ?