9 مشکل رایج در جی 2 ال‌جی و راه‌های بر طرف کردن آنها

همان‌طور که اطلاع دارید تلفن هوشمند ال‌جی جی 2 با بهره‌گیری از سخت‌افزار قدرتمند و طراحی مبتکرانه به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های حال حاضر تبدیل شده است و با فروش بسیار عالی در طی ماه‌های اخیر به خوبی این موضوع را به اثبات رسانیده است. تمامی تلفن‌های هوشمند تولیدشده تا به امروز با برخی نارضایتی‌ها از سوی کاربران مواجه شده‌اند و این تلفن نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این مقاله به بررسی مشکلات رایج در ال‌جی جی 2 و روش‌های حل آن‌ها خواهیم پرداخت.

447

مشکل سردرگمی در اتصال به شبکه اپراتورها:

تعدادی از کاربران از سردرگمی گوشی خود به هنگام قطع آنتن گلایه دارند به طوری که پس از قطع شدن آنتن گوشی، زمان نسبتاً طولانی طول می‌کشد تا دوباره آنتن برگردد. این مشکل به خصوص در مناطقی که پوشش مخابراتی ضعیف هست بیشتر دیده می‌شود. خوشبختانه این مشکل در کشورمان با آپدیت نرم‌افزاری D80210f از جانب شرکت ال‌جی به کلی حل شده است.

راه‌حل پیشنهادی:

  • از به‌روز بودن سیستم‌عامل گوشی خود اطمینان حاصل کنید و حدالامکان آن را به آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید یعنی کیت‌کت ارتقا دهید. برای این کار، مسیر زیر دنبال کرده و سیستم‌عامل گوشی را آپدیت نمایید.

Menu -> All settings -> General -> About phone -> Software update -> Update now

LG-G2-led

شارژ آهسته:

تعداد کمی از کاربران گزارش داده‌اند که باتری گوشی آن‌ها به کندی شارژ می‌شود و گاهی بیشتر از هشت ساعت طول می‌کشد که گوشی‌ آن‌ها 100 درصد شارژ شود. اگر شما هم همین مشکل را دارید باید بگوییم که این مسئله کاملاً غیرطبیعی است!

راه‌حل پیشنهادی:

  • به شما توصیه می‌کنیم که حتماً از کابل و شارژر اصلی محتوی جعبه برای شارژ کردن استفاده کنید و از اورجینال بودن آن اطمینان حاصل فرمایید. اگر احساس می‌کنید که اشکال از شارژر یا کابل است در صورت امکان آن را تعویض نمایید.
  • اگر مشکل همچنان پابرجاست با نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت ال‌جی تماس برقرار کنید.

گیر کردن یا اصطلاحاً لگ جزئی:

صادقانه بگوییم با این که ال‌جی جی 2 دارای سخت‌افزاری قدرتمندی است ولی در بعضی مواقع به هنگام بیرون آمدن از برنامه‌ها و رفتن به صفحه اصلی دچار کندی می‌شود و به اصطلاح با Lag روبرو می‌شود.

راه‌حل‌‌های پیشنهادی:

  • حدالامکان ویجت‌های غیرضروری را پاک نمایید چون ویجت‌ها در پس زمینه سیستم‌عامل فعال هستند و میزان قابل توجهی از فضای رم را اشغال می‌کنند.
  • بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که با غیرفعال کردن ویجت آب و هوای ال‌جی، مشکل آن‌ها کاملاً حل شده است.

LG-G2-maps

درست کار نکردن GPS:

تعدادی از کاربران گزارش داده‌اند که GPS آن‌ها به خوبی کار نمی‌کند و بعضی اوقات اصلاً وصل نمی‌شود و به هنگام مسیریابی این قابلیت همیشه آماده به کار نیست و بعضاً دچار اشکال می‌شود.

راه‌حل‌های پیشنهادی:

  • قبل از انجام هر کاری سرویس “موقعیت مکانی” را فعال نمایید. برای فعال کردن این گزینه به قسمت Settings -> Location access بروید و پس از آن نسبت به مسیریابی اقدام فرمایید.
  • برنامه “GPS Status & Toolbox” دانلود کرده و نصب نمایید این برنامه اطلاعات ماهواره‌ها و همچنین موقعیت آن‌ها را نشان می‌دهد و از همه مهم‌تر این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا داده‌های A-GPS را پاک نمایید.
  • اگر مشکل همچنان پابرجاست با نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت ال‌جی تماس برقرار کنید.

کیفیت بد مکالمه:

اگر شما هم جزو کسانی هستید که از کیفیت صدای مکالمه این گوشی ناراضی هستید و احساس می‌کنید که صدای افراد بم شنیده می‌شود باید بدانید که این مشکل در اثر پانچ غیر اصولی سیم‌کارت‌ها به وجود می‌آید. بهتر است از سیم‌کارت اورجینال میکرو در این گوشی استفاده کنید و سیم‌کارت خود را پانچ نفرمایید. با این حال در ادامه سه راه‌حل برای حل این مشکل به شما پیشنهاد می‌کنیم.

راه‌حل‌های پیشنهادی:

  • از منوی تنظیمات به قسمت System settings -> Call بروید و در این قسمت وضعیت فعلی گزینه Voice enhancement را تغییر دهید.
  • همچنین با غیر فعال کردن این گزینه System settings -> Call -> Privacy keeper می‌توانید تا حدودی این مشکل را برطرف نمایید.
  • سیستم‌عامل گوشی خود را آپدیت کنید.

خوب عمل نکردن صفحه‌نمایش:

اگر احساس می‌کنید که صفحه‌نمایش لمسی گوشی‌تان در بعضی مواقع به خوبی عمل نمی‌کند باید بدانید که تنها شما با این مشکل مواجه نیستید و خیلی از کاربران این مشکل را تجربه کرده‌اند. خوشبختانه این مسئله نیز با آپدیت نرم‌افزاری از جانب ال‌جی حل شده است.

راه‌حل پیشنهادی:

  • سیستم‌عامل گوشی خود را آپدیت کنید.

تخلیه سریع شارژ باتری:

همان‌طور که می‌دانید تلفن هوشمند جی 2 دارای باتری قدرتمندی است. این گوشی با یک‌بار شارژ شدن و در استفاده معمولی می‌تواند 1.5 روز دوام بیاورد. پس اگر احساس می‌کنید که شارژ گوشی شما زود تخلیه می‌شود مطمئن باشید گوشی شما دچار مشکل شده است.

راه‌حل‌های پیشنهادی:

  • به قسمت مدیریت باتری Settings > General > Battery بروید و بررسی کنید که کدام نرم‌افزارها بیش‌ترین مصرف باتری را داشته‌اند و حدالامکان برنامه‌های غیرضروری و پرمصرف را از روی گوشی پاک نمایید.
  • اگر از  GPS، Bluetooth و Wi-Fi استفاده نمی‌کنید، آن‌ها را غیرفعال نمایید.
  • اگر مشکل شما حاد باشد، گوشی خود را به تعمیرکار ماهر نشان دهید.

داغ شدن گوشی:

اگر احساس می‌کنید که گوشی شما به هنگام کار کردن با گوشی و بازی کردن گرم می‌شود باید بدانید که این امر کاملاً طبیعی است و معمولاً تمامی گوشی‌های هوشمند این مشکل رو دارند. ناگفته نماند که این گرم شدن نباید طوری باشد که نتوانید گوشی را در دستتان نگه دارید!

راه‌حل پیشنهادی:

  • برگرداندن به تنظیمات کارخانه را به عنوان راه ‏حل به شما پیشنهاد می‏دهیم. بهتر است قبل از انجام هر کاری از اطلاعات گوشی خود backup تهیه کنید.

مشکل در Knock On:

همان‌طور که می‌دانید که جی 2 به ویژگی جدید Knock On تجهیز شده است که با استفاده از این قابلیت می‌توانید تنها با دو بار ضربه زدن بر روی صفحه نمایش آن را از حالت قفل صفحه نمایش دربیاورید اما بعضی از کاربران از کار نکردن این قابلیت گلایه دارند. این مشکل با کالیبره کردن سنسور قابل هست.

راه‌حل پیشنهادی:

  • برای کالیبره کردن سنسور به قسمت Settings -> General -> Gestures ->Motion sensor calibration بروید.

در این مقاله سعی کردیم مشکلات رایج و روش‏های برطرف نمودن این مشکلات را مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما به مشکل تازه‏ای برخورد کرده‏اید حتماً با ما در میان بگذارید.

Source: DigitalTrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

447 نظر برای این مطلب
  1. رضا می‌گوید

    سلام ایا این درسته که میگن نباید توسط خود گوشی اپدیت کرد چون مشکلاتی بوجود میاد موبایلفروشه گفت حتما باید توسط کابل باشه لطفا راهنمایی کنین

  2. محمد جواد می‌گوید

    سلام.گوشیو 3 روز ک خریدم ولی باطریش فوق العاده زود خالی میشه نهایتا 12-15 ساعت شارژ نگه میداره و اینکه هم پشت و هم جلوی گوشی داغ میکنه فک کنم داغ شدنش مال cpu باشه که نمام مدت درگیره.مدل گوشی d801 هستش کرمانشام هستم نمایندگی نداره تورو خدا راهنمایی کنید شدیدا منتظرم دیوونم کرده لامصب

  3. سهراب می‌گوید

    با سلام من گوشی ال جی2 دارم وقتی برنامه ای دانلود میکنم و میخام نصب کنم دکمه نصبش کار نمیکنه ولی دکمه کنسل کار میکنه ناگفته نمونه گوشیم نو و از نطر خرابی لمسی تست کردم مشکلی نداره لطفا کمکم کنید مرسی

    1. علی ارغوان می‌گوید

      معمولاً به خاطر مشکلاتی هست که بقیه اپلیکیشن ها ایجاد کردن مثل Screen Filter

  4. rasoul می‌گوید

    sسلام و خسته نباشید من تازه این گوشیو خریدم فهمیدم مشکل وای فای داره یعنی وای فایش ضعیفه با کوشی های جی 2 دیگه هم مقایسه کردم اونا خوبه اما از من ضعیفه به نظرتون نرم افزاریه یا سخت افزاری و چارش چیه.ممنون

    1. علی ارغوان می‌گوید

      به نمایندگی ها و تعمیرگاه های مجاز مراجعه کنید.

  5. وحید می‌گوید

    سلام
    منم تازه یه جی2 گرفتم و خداروشکر هیچ کدوم از این مشکلات ندارم
    اما از اونجایی که اس دی کارت ندارم نمیدونم که دیتای بازی هارو کجا باید بریزم
    وقتی توی ANDROID/OBB میریزم که البته 0BB خودم درست میکنم هم بازی اجرا نمیشه

  6. بهار می‌گوید

    سلام دوستان من قبلا ال جی p970داشتم الان جی 2 یه مشکلی که در هر دو موبایل وجود داشت اینه بعضی وقتا به یه فرد خاصی که مسج میدم مسجای پاک شده وچندماه پیش رو با هم قاطی میکنه میفرسته یعنی پیام من به دست مخاطبم نامفهوم میرسه که ازم میپرسن این دیگه چیه فرستادی.میخوام بدونم مشکل از گوشیه یا چیز دیگه<ممنون

  7. mahdi می‌گوید

    سلام منم جی 2 دارم گوشیمو آپدیت کردم حالت knock cod داره اما غیره فعاله و نمیشه تیکشو فعال کرد زیرش نوشته بسته شده توسط مدیر و یه چیزی هم درباره گواهی انبار نوشته و چند مورد از این قبیل هست غیره فعاله

  8. مهدی ذرات می‌گوید

    با تشکر و خسته نباشید

    مشکلی داشتم گوشی G2 دارم آپدیت کردم با آخرین نرم افزار ولی الان توی منوی اصلی نمیره و خطا میده سرعتشم خیلی کند شده چکار کنم

    متشکرم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      بعد از آپدیت توصیه میشه که reset factory کنید. البته بعد از گرفتن بکاپ از اطلاعات مورد نیاز

  9. مجتبی نیکنام می‌گوید

    سلام
    7 ماهه g2 دارم
    یک روز هرکی به من زنگ میزد صدای من رو نمیشنید. بردم نمایندگی، برد دستگاه رو کامل عوض کردن.
    مشکل انتن دهی دارم. در بعضی جاها گوشی رو کنار گوشی های ارزون قیمت دیگه میذارم اون ها راحت انتن میدن ولی این اصلا انتن نداره. با اپدیت هم حل نشد
    لگ هم دارم
    مشکل gps هم داشتم ولی حل شد
    کیفیت بد مکالمه هم دارم
    مشکل خوب عمل نکردن صفحه‌نمایش هم با اپدیت حل شد
    مشکل شارژ خالی کردن فوری هم داشتم که مربوط به مارکت mobogenei بود که پاک کردم حل شد
    داغ شدن رو دارم
    و حالا مشکل جدید که تقاضای راهنمایی دارم
    پایین صفحه نمایش و یه قسمت وسط صفحه لکه زرد دارم. بعضی موقع ها کم رنگ میشه بعضی موقع ها پررنگ
    چیکار کنم؟
    ولی در کل با همه این مشکلات راضی هستم
    بهتره سامسونگ که همه مدل هاش از نظر ظاهری مثل همه
    یا سونی که خیلی زمخت و بزرگه

  10. شاهین می‌گوید

    با سلام،قبل از هر چیز بابت اطلاعات و راه حل های پیشنهادی عنوان شده کمال تشکر را دارم.
    من 2 روز هست که گوشی G2 مدل D801 رو خریداری کردم و متاسفانه بعد از خرید متوجه شدم که این مدل مخصوص کانادا و آمریکا یا به نوعی برای اپراتور Tmobile هستش.
    مشکلی هم که باهاش دارم پرش آنتن هستش و برای راه حلش خواستم به نسخه کیت کت آپدیت کنم که متاسفانه برای مدل D801 ظاهرا آپدیتی ارائه نشده.حتی آپدیت Knock code که برای مدل D802 عرضا شده و قابل استفاده هستش برای مدل گوشی بنده در دسترس نیست.
    لطفا با تجربیاتی گه از کار کردن با این گوشی داشتید راهنمایی بفرمایید که راه حلی برای حل این موضوع هست؟
    ممنون میشم اگه پاسخ بدید…

  11. م رحیمی می‌گوید

    سلام پسرم پترن گوشی رو بلد نبود.چندین بارپترن رااشتباه رسم کرد وسیستم کلا از دسترس خارج شده .لطفا راهنمایی کنیدچگونه گوشی راباز کنم. باتشکر.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      معمولا در این مواقع بع طور خودکار پس از چند ثانیه دوباره امکان رسم پترن میسر میشه اگر این طور نشده لطفا پیامی که براتون درج میشه رو بگید..

      1. م رحیمی می‌گوید

        باتشکر-پیامی که میده آدرس ایمیل وپسوردمیخواد.

        1. محسن صحافی می‌گوید

          در واقع این همون آدرس جیمیل و پسورد شماست که در هنگام تنظیم پترن گوشی اونو وارد کردید..

  12. علی می‌گوید

    مشکلم اینه که نمیتونم چیزی دانلود کنم چکار کنتم دیوونه شدم

  13. نوید می‌گوید

    از مقاله خوب و مهمتر از آن از پاسخگویی شما متشکر هستم.
    بنده هم یک جی 2 دارم که دقیقا چهار ماه خریدم. مشکل گوشی من مربوط به تاچ آن می شود. که برخی وقتها عمل نمی کند. بزرگترین مشکل هم هنگام تماس تلفنی دیگران هست که هرکاری می کنم نمی توانم جواب بدهم ، در بقیه موارد هم (گیم یا اینترنت و …)باید حتما دگمه پشتی را یکبار بفشارم تا صفحه خاموش و روشن شود تا مشکل حل شود.

  14. iman می‌گوید

    سلام
    من این مشکل ناک کد رو که گفتی ندارم
    از گوشی خیلی راضی هستم خوبه
    با فکتوری ریست درست میشه یه بار بکاپ بگیر چون همه چیز پاک میشه
    راستی من رام G3 ریختم خیلی زیباست پیشنهاد میکنم اونو نصب کنی

    1. مصطفی می‌گوید

      من فعلا فقط روتش کردم و ریکاوری روش ریختم..نرفتم سراغ رام..ولی حتما..فعلا این Knock On خیلی اذیتم میکنه

  15. مصطفی می‌گوید

    سلام..من همه رقمه راضیم ازش..البته غیر اون موردی که وقتی آنتن میره دیر میاد مجددا..که واسه من با آپدیتم حل نشد..بگذریم از بس عالیه این گوشی که تحمل میکنم اون مورد رو. :D

    فقط یه مشکلی واسم پیش اومده ،چند روزیه که گوشیم با Knock On قفل میشه ولی قفلش باز نمیشه و حتما باید پاورشو فشار بدم..ممنون میشم اگه کسی به این مشکل برخورده یا راه حلی واسش داره بگه..ضمن اینکه گوشیم همه رقمه آپدیته
    با تشکر از همه

  16. ehsan می‌گوید

    سلام همه این راه هارو امتحان کردیم اما فایده نداره
    تنظیم دستی شبکه امکان استفاده از اینترنت را ندارد
    در اخر میگویم ال جی در انتن دهی زیر صفر است پشیمونم از خریدش واقعا پشیمونم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      نمیشه مشکل خاص یک گوشی رو به کل گوشی ها تعمیم داد. من خودم تجربه استفاده از این گوشی رو برای ماهها داشتم. نه این مشکل شما و نه هیچکدام از مشکلات بالا رو نداشت. در کل باید یه درصد هر چند خیلی کم رو در تمام محصولات برای محصولات معیوب باز کرد.

  17. masoud می‌گوید

    با سلام،در رابطه با مشکل سردرگمی در جستجوی شبکه خود من دو تا کار انجام دادم که حل شد،اینم بگم متاسفانه خدمات ال جی کارشناس مسلط به g2ندارندوتنها کاری که انجام میدن فلش کردن گوشی هست،واما دوکاری گفتم باید برید داخل تنظیمات و قسمت network اول بایدGSM only رو انتخاب بکنید و سپس از بین اپراتورها ،اپراتور همراه اول را فعال نمایید ،،اکر سوالی داشتیدmbrpost@yahoo.com

  18. masoud می‌گوید

    با سلام میخوام جواب دوستی رو بدم که صدای مکالمه گوشیش خود به خود ماکزیمم میشه؛این مشکل بعلت نصب نرم افزار تانگو یا یک نرم افزار مشابه هست با حذفش مشکل کاملا حل میشه

  19. احمد می‌گوید

    با سلام با این همه مشکل که شنیدم داره این گوشی بهتر 5800 خودمو نگه دارم خدا رو هم شکر کنم :D
    من که پشیمون شدم اینو بخرم

  20. علی می‌گوید

    سلام من گوشیمو ابدیت کردم دیتا کر نمیکنه و قسمت بالا رنگش سفید شده

  21. رضا می‌گوید

    ببخشید 9814 نه 8914

  22. رضا می‌گوید

    سلام فرشید
    9814 سیستم تماس بان همراه اوله
    کلا مشکل داره
    هرگوشی دیگه هم باشه بعضی وقتا انتن هم پرباشه اعلام میکنه مخاطب در دسترس نمیباشد
    به 9814 اس خالی بفرست غیرفعالش کن

  23. فرشید می‌گوید

    سلام موقعی که آنتن دارم کسیکه تماس میگیرد مرتب اعلام می شود در دسترس نیستم و با شماره 9814 برایم پیامک می شود در قسمت callهم نشد تنظیم کنم توصیه شما چیست? ممنون

  24. milad solo می‌گوید

    سلام.دوستان من جی 2 دارم و از نمایش بهاره یعنی نوروزی خریدم گوشی من انتن دهی عالی باتری عالی از صبح تا شب تو اینترنت و بازی اسفالت 8 و اینا هر دو روز تو شارژ می زنم واقعا بهترین تو دنیا

  25. شیما می‌گوید

    خیییییییییییییییلی نامردین تروووخدا ج بدین سوالموووو

  26. ehsan می‌گوید

    گوشی من هنوز مشکل انتن دهی داره .برنامه نیست که آنتن رو تقویت کنه توروخدا جواب بدین ممنون

  27. شیما می‌گوید

    سلام من حدود چند ماه است گوشیه جی تو خریدم و چند بار صدای بلندگوش به کل قظع شد …بعد خودش به صورت اتوماتیک درست شد ولی دوباره الان قظع شده ترووووووووخدا بگین مشکل از چیه:(
    خواهش میکنم بگید چکارکنمممم:(

    1. ناصر محمدزاده می‌گوید

      اگه گوشی تون گارانتی معتبری داره حتما با دفتر خدمات فنی شرکت گارانتی کننده گوشی تماس بگیرید.
      شماره امور مشترکین ال جی، تماس بگیرید : 02126219600

      1. شیما می‌گوید

        ممنون

  28. کاظم می‌گوید

    با سلام من گوشی جی2 دارم جدیدا ی مشکل پیدا کرده میخواستم راهنماییم کنین
    وقتی پنجره بالا رو باز میکنم قسمتی ک نور صفحه تنظیم میشه لمسش کار نمیکنه باید چیکارش کنم

    1. ناصر محمدزاده می‌گوید

      به احتمال زیاد “تنظیم نور صفحه بصورت خودکار” فعاله !!! تیکش رو بردارین

  29. parham می‌گوید

    من این گوشیو خریداری کردم…(4روز)متوجه شدم که از دو بلندگوی قسمت زیرین فقط یکیش(سمت راست)کار می کنه…مشکل هست یا همشون اینطورین؟!؟

    1. ناصر محمدزاده می‌گوید

      مشکلی نداره …
      اون دوتا جایگاه، فقط یکیش اسپیکر هست و دیگری میکروفون گوشی رو در خودش جا داده. پس نگران نباشید

    2. محمد کاظمی می‌گوید

      در داخل تنظیمات گزینهAccessoty(دسترسی)رو انتخاب کنید بعد در قسمت مونو اودو.اون نشانگرو وسط قرار بدین

  30. ehsan می‌گوید

    من هنوز مشکل انتن دارم ال جی جی 2 همش دروغه لطفا راهنمایی کنید

  31. احمد فرهاد می‌گوید

    نه دیگه ایشالله مشکلی نداره

  32. ehsane می‌گوید

    جناب مهندس
    سیم کارت میکرو اورجینال تهیه کردم ولی مشکل دارم هنوز…
    اگر تعویض کنم حل می شود؟؟؟لطفا راهنمایی بفرمایید ممنونم

  33. ehsan می‌گوید

    ممنونم از پاسخ شما…
    ولی دوست عزیز ایرانسل پانچ شده میزارم بهتر جواب میده فکر کنم با همراه اول سازگاری نداره..
    لطف میکنید در خصوص تهیه سیم کارت میکرو اورجینال توضیح دهید؟؟؟احسان از مشهد با تشکر

    1. ناصر محمدزاده می‌گوید

      واسه تهیه سیم کارت میکرو با در دست داشتن کارت ملی و مدارک به یکی از دفاتر پشتیبانی و خدمات فنی اپراتورها مراجعه کنید (معمولا شعبه مرکزی )
      توضیحات ایرانسل در مورد تهیه سیم کارت میکرو:
      http://irancell.ir/portal/home/?9201/%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88%20%D8%B3%DB%8C%D9%85%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA

  34. ehsan می‌گوید

    با سلام گوشی من اصلا خوب انتن نمیده چکار کنم؟؟؟آپدیت کردم انگار نه انگار
    2 ماه پیش خریدم

    1. ناصر محمدزاده می‌گوید

      بهتر است از سیم‌کارت اورجینال میکرو در این گوشی استفاده کنید. (در صورت امکان سیم کارت همه اپراتورها رو امتجان کنید)

  35. مهدی ط . می‌گوید

    با عرض سلام و خسته نباشید. بندر عباس هستم. آقا من 1 ماه پیش گوشی LG G2 خریدم کاملا ازش رازی بودم مخصوصا مصرف باتری اون . حدود 1 هفته پیش اون رو به نسخه جدید 4.4.2 آپدیت کردم و از 3 روز پیش گوشی بشدت داغ میکند و مصرف باطری اون بسرعت خالی میشود یعنی قبل از اپدیت از صبح تا حداقل غروب که کار میکردم باطری از 100 به 50 تا 60 میرسید، اما الان شارزم 100 باشد تا نیم ساعت الی 45 دقیقه بعد بدون استفاده خاص به حول و حوش 55 الی 60 میرسد به شدت هم گوشی داغ میشود. نمایندگی هم این جا ندارد از شیراز که نمایندگی دارم پرسیدم اظهار بی از موردی دریافت کرده باشند کردند. چی کار کنم و با کجا تماس بگیرم ؟. ممنون میشم اگر راهنمایی کنید. با سپاس فراوان

    1. علی ارغوان می‌گوید

      معمولاً امکانش هست بعد از آپدیت این مشکلات ایجاد بشه. بهتره فکتوری ریست کنید یا همون Erase All data

  36. علی می‌گوید

    با سلام آقا محسن من از وقتی که گوشیمو آپدیت 4.4.2 کردم مصرف باطریم بالا رفته به نظر شما گوشی رو به نسخه 4.2.2 برگردونم مشکلی واسش پیش نمیاد؟

  37. ناصر می‌گوید

    با سلام.طریقه عکس گرفتن از صفحه گوشی و یا برنامه ها به چه صورت انجام میگیرد.واصلا ایا همچین قابلیت و داره

    1. محسن صحافی می‌گوید

      آسونترین راه: کلید پاور + دکمه کم کردن صدا به طور همزمان

      1. شیما می‌گوید

        تروخدا ج سوال منو بدین

        1. محسن صحافی می‌گوید

          بهترین راه: گوشیتون رو حتما ببرید گارانتی!

  38. طناز می‌گوید

    سلام گوشیه من یه مدت همش خودش می ره رو حالت هدفون و هی قطع و وصل می شه با وجودی که هدفون داخلش نیست .. می شه بگید باید چی کار کنم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      باید به گارانیت ببرید دستگاه رو..احتمال کثیف شدن و اتصالی در ورودی هندزفری هست

  39. حمید امیری می‌گوید

    سلام من جی میلم اصلا باز نمیشه اکاتمو ریموو کردم حالا میه که امکان اتصال ایمن وجود نداره و یا اشکال از دستگاه شماست
    گوشی را ریست کردم دزست نشد
    آپدیت هم کردم جواب نداد
    خواهش میکنم کمکم کنید

  40. امیر می‌گوید

    سلام

    صدای voice call یا همون صدایی که از طرف دیگر تماس به گوش من میرسه هر بار بطور خودکار در حالت maximum خودش قرار میگیره.چطور میتونم درستش کنم؟

    سپاس

  41. نجفی می‌گوید

    گوشی من به لپ ناپ با کابل USB وصل نمی شود و لپ تاپ نمی تونه ان را بشناسه

    1. محسن صحافی می‌گوید

      وقتی گوشی ور وصل می کنید بهتون پیشنهاد نصب نذم افار خود ال‌جی داده میشه که پیشنهاد می کنم حتما اون رو نصب کنید اگر بعد از وصل کردن هیچ اتفاقی نمیی افته حتما چک کنید که قفل صفحه نمایش گوشی باز باشه و اگر باز هم اتفاقی نیفتاد از یک درگاه یو اس بی دیگه امتحان کنید.

  42. فرزین می‌گوید

    سلام ممنون از راهنمایی هاتون من مدتی گوشی جی 2 گرفتم مشکلی که هست ساعت و تقویم گوشی و قتی که گوشی شارژ تموم میکنه اگه تو شارژ مجددش فاصله بیافته وقتی گوشی روشن میکنم ساعت گوشی عقب افتاده این قضیه واسه تاریخ هم صادق اگه گوشی روز بعد خاموش شدن شارژ کرده باشم این مشکل برطرف میشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلاماحتمال اینکه مشکل سخت افزاری وجود داشته باشه هست. توصیه می کنم گوشیتون اگر گارانتی داره حتما به گارانتی ببرید.

  43. مهم می‌گوید

    برا گرفتن بچمارک گوشی جی2 با کیت کت باید از نسخه x edition انتوتو استفاده کنید اونوقت ببینید امتیاز بنچمارک چه قدر جالبه که بهبود کارایی گوشی رو نشون میده

  44. AmiR می‌گوید

    این مشکلاتی که گفتید نه گوشی من، نه گوشی رفیقم نداره!
    ما که خیلی راضی هستیم! :-)

    1. محسن صحافی می‌گوید

      خدا گوشیتون رو براتون حفظ کنه.. مطمئنا ما هم میدونیم که تمام گوشی های جی 2 به این مشکلات گرفتار نیستن و این مشکلات تنها برای تعداد کمی از این دستگاه ها پیش میاد..

  45. aref می‌گوید

    سلام دوستان
    متوجه شدم که شارژ آهسته ی گوشی به خود گوشی و ترانس شارژر آن مربوط نیست بلکه به کابل usb که به ترانس متصل می شود مربوط است
    برای حل مشکل این کابل را با کابل دیگری عوض کنید(ترانس را تغییر ندهید)
    با تشکر

    1. جواد می‌گوید

      عارف جان ممنون با راهنماییت از سردرگمی نجاتم دادی.

  46. مارال می‌گوید

    سلام من g2 دارم وقتی همزمان چند برنامه باهم فعال باشن یااینترنت روشن باشه برنامه های چت که با اینترنت سروکاردارن فعال میشن گوشیم داغ میکنه بعد روی صفحه یه خط یا هاله ی زرد رنگ میفته کافیه یه ذره داغ بشه این هاله ظاهرمیشه وقتی کاملا سرد میشه هاله میره
    میخوام بدونم این هاله چیه چرا میاد روصفحه؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      مشکل سخت افزاری هست بهتره به تعمیرگاههای مجاز نشون بدید

  47. سید احمد حسینی می‌گوید

    سلام من 2 ماه هست گوشی جی 2 رودارم تا الان مشکلی نداشت تا چند روز پیش که برای مکالمه مشکل پیش اومد که صدا خیلی ضعیف شده یکی از دوستانم همین مشکل براش پیش اومده به نظرتون مشکل چیه?
    البته اینجا چابهار شرجی هوا میتونه باعث خرابی باشه یا نه؟
    اگه لطف کنین جواب بدید باتشکر

  48. مهران احدی می‌گوید

    من ال جی جی 2 دارم و این مشکلات گفته شده همگی وجود ندارند.یکی از مشکلات اصلی در مکالمه است که آن هم به دلبل محل میکروفن در این گوشی می باشدکه این مشکل کمی آزار دهنده است . ودر باره مشکل تخلیه شارژ سریع بایستی گوشی را همیشه خاموش به برق متصل کنید و هر چند روز یکبار از برنامه battery repair- boost doctor استفاده کنید که اگر این کار را مدام انجام دهید گوشی در 24 ساعت استندبای و چند دقیقه مکالمه و چند دقیقه وای فای فقط 1 یا 2 درصد تخلیه می شود.وهمپنین توصیه می شود که گوشی را حتما آنرا آپدیت نمایید

  49. mostafa می‌گوید

    من قبل از اینکه گوشی رو آپدیت کنم در بنچمارک آنتوتو امتیاز 36000 رو میگرفتم ولی از وقتی که به کیت کت آپدیت کردم امتیاز گوشی رسیده به 28000!
    مشکلش چی میتونه باشه؟؟!! ممنون

    1. علی ارغوان می‌گوید

      بنچمارک ها در واقع نشانگر هیچ چیز خاصی نیستند و کاملاً عادی هست این اتفاق. مگر اینکه در عملکرد روزانه گوشی متوجه کندی خاصی شده باشید.

  50. amin می‌گوید

    این چرتو پرتا چیه نوشتین جی 2 من هیچ کدوم از این مشکلاتو نداره خواهشا جو سازی نکنید

    حتما از کمپانی ال جی بدتون میاد و طرفدار متعصب سامی هستید جمش کنید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      دوست عزیز ما دشمن هیچ کمپانی و برندی نیستیم و کاملاً عادی هست که هر گوشی مشکلاتی داشته باشه که مثل جی2 بسیاری از اونا با عرضه آپدیت های نرم افزاری حل میشن

    2. علی می‌گوید

      سلام.اتفاقا اطلاعات جالبی هست و من خودم همون مشکل اول رو دارم که باید به گارانتی مراجعه کنم

    3. جواد می‌گوید

      دوست عزیز شما شانست خوبه که گوشیت هیچ مشکلی ندارهُُ والا گوشیه من از 9تایی که گفته شد 7تاشو داشت که با مقاله این دوست گرامی که واقعا ازش سپاسگذارم برطرف شد