آپدیت جدید واتس‌اپ برای اندروید و افزودن قابلیت بی‌صدا کردن گروه‌ها برای یک قرن!

همین چند وقت پیش بود که خبر خرید واتس‌اپ به عنوان یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان توسط فیس‌بوک با قیمت نجومی ۱۹ میلیارد دلار را شنیدیم.

6

اخیرا آپدیت جدیدی برای نسخه اندروید این نرم‌افزار منتشر شده که این آپدیت شاهد امکانات جالبی نظیر بی‌صدا کردن گروه‌ها برای یک‌ قرن است! حتما برای شما نیز پیش‌ آمده که از پیغام‌های بی‌پایان گروه‌های مختلف در واتس‌اپ به تنگ آمده باشید، این امکان ویژه شما را از شر این گونه پیام‌ها خلاص می‌کند.

whatsapp-android

قابلیت مخفی نمودن نوتیفیکیشن‌های یک گروه خاص از طریق غیرفعال نمودن گزینه Show Notification در قسمت تنظیمات نیز از امکانات جدیدی است که در این آپدیت جدید اضافه شده است.

از دیگر امکانات جدید می‌توان اضافه شدن یک آیکون با نماد دوربین را در قسمت وارد نمودن متن ذکر کرد که کاربر با انتخاب دوربین می‌تواند فایل‌های تصویری را به محتوای متنی خود الحاق و ارسال کند.

آپدیت جدید هنوز در گوگل‌پلی قرار نگرفته اما کاربران علاقه‌مند می‌توانند برای دریافت این آپدیت به وب‌سایت واتس‌اپ مراجعه کنند و در عین حال انتظار می‌رود کاربران بتوانند تا چند روز آینده از طریق گوگل‌پلی نیز به این آپدیت دسترسی داشته باشند!

Source: geeky-gadgets

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. اسي می‌گوید

    ممنون از سایت خوبتون

  2. Ali Hosseinzadeh می‌گوید

    اپدیت

  3. محمد خوش آمد می‌گوید

    برای به روز رسانی وات ساپ از طریق اینترنت چه باید بکنم تشکر

    1. علی ارغوان می‌گوید

      میتونید از گوگل پلی استور یا بازار کمک بگیرید

  4. رضا آذري می‌گوید

    میتونم بکم خیلی عالیتر میشه تماس صوتی هم داشته باشه

  5. امین می‌گوید

    http://www.whatsapp.com که فیلتره!