تماشا کنید: آزمایش انعطاف جی فلکس ال‌جی زیر فشار بار 450 کیلوگرم!

ال‌‌جی معتقد است G Flex می‌تواند با وزن 40 کیلوگرم بر روی آن، 100 بار خم شود و هیچ آسیبی هم به آن وارد نگردد. بنابراین اگر به طور اتفاقی پای خود را بر روی این گوشی بگذارید و یا حتی روی آن بنشینید نگرانی از بابت آسیب رسیدن به آن نخواهید داشت!

2

اگرچه برخی از کاربران معتقدند ال‌جی ‌جی‌فلکس با توجه به اندازه 6 اینچی، گوشی‌ عامه پسندی به شمار نمی‌آید اما کمتر کسی را می‌توان یافت که به منحصربه فرد بودن این گوشی اذعان نداشته باشد.

خمیدگی و بدنه قابل انعطاف را می‌توان یکی از دلایل اصلی خاص بودن این گوشی برشمرد. بنابر گزارشات، ال‌‌جی معتقد است G Flex می‌تواند با وزن 40 کیلوگرم بر روی آن، 100 بار خم شود و هیچ آسیبی هم به آن وارد نگردد.

بنابراین اگر به طور اتفاقی پای خود را بر روی این گوشی بگذارید و یا حتی روی آن بنشینید نگرانی از بابت آسیب رسیدن به آن نخواهید داشت. حالا Consumer Reports نیز در اقدامی با آزمایش این گوشی هوشمند، چنین ادعایی را به اثبات رساند.

این موسسه همانطور که در ویدئو بالا می‌بینید پا را از این نیز فراتر نهاده و آزمایشاتی برای تعیین میزان فشار قابل تحمل به عمل آورده است. در این آزمایش از یک دستگاه خاص برای صاف و خم کردن این گوشی برای بیش از 2000 بار و در میزان‌های فشار مختلف استفاده به عمل آمده و نهایتا هیچ آسیبی به این دستگاه وارد نشده است.

بیشینه فشار قابل تحمل برای این دستگاه، 453.5 کیلوگرم بود که معادل با وزن یک پیانو است. این گوشی هوشمند در حال حاضر در بازارهای مختلف جهانی عرضه شده و بسته به شرایط بازار، قیمتی از 550 تا 600 دلار دارد.

Source: Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. edriss می‌گوید

    عالی بوده وهست.ال جی از هرنظر کاربران ومشکلات روزانه رو در نظر میگیره

  2. حسین می‌گوید

    بسیار بسیار جالب