پتنت جدید سامسونگ در واقع طراحی گلکسی نوت ۴ را لو می‌دهد

تنها یک روز پس از انتشار خبر استفاده سامسونگ از صفحه نمایش سه طرفه موسوم به YOUM OLED در گلکسی نوت 4 نمی‌گذرد که پتنت به بیرون درز کرده از سوی سامسونگ خبر از طراحی بی‌نظیر و بی‌همتا را برای پرچم‌دار بعدی ساموسنگ نوید می‌دهد.

0

این طرح مفهومی منتسب به گوشی هوشمندی است که دارای صفحه منحنی بوده و لبه‌های آن گرد مانند است. این صفحه نمایشی که به اصطلاح YOUM نام‌گذاری شده است در درخواست‌های ثبت اختراع شرکت سامسونگ به چشم می‌خورد.

Samsung-Galaxy-Note-4-tri-sided-curved-YOUM-OLED-screen

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید سامسونگ در این طرح از فضای لبه گوشی برای دسترسی آسان کاربر به برنامه‌ها و میانبرهای از پیش تعریف شده توسط کاربر بهره گرفته است.

نا گفته نماند که مدیران ارشد سامسونگ اذعان داشته‌اند که این شرکت در حال آزمایش فرم‌ها و نمو‌نه‌های جدیدتر برای سری بعدی گلکسی نوت هستند. به راستی سامسونگ می‌تواند در عرصه تلفن‌های هوشمند وارد مرحله‌ی جدیدی شود تا کمتر مورد اتهام طراحی تکراری واقع شود!؟

Source: GsmArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.