ویدئو تبلیغاتی جدید سامسونگ قابلیت‌های ضد آب و گرد و غبار گلکسی اس 5 را به رخ می‌کشد!

بدون شک می‌توان تبلیغات ویدئویی سامسونگ را به عنوان یکی از دلایل فروش موفق محصولات این شرکت دانست. در جدیدترین ویدئوی تبلیغاتی گلکسی اس ۵ را می‌بینیم که بی‌محابا در معرض آب و گرد و غبار قرار می‌گیرد.

3

پرچمدار جدید سامسونگ تمام پارامترهای لازم را برای یکه‌تاز بودن در بازار گوشی‌های همراه داراست، از اپلیکیشن‌های اختصاصی گرفته تا قابلیت جدید اسکن اثر انگشت و ضدآب و گرد و غبار بودن.

اما امکانات پرچمدار سامسونگ تنها به اینجا ختم نمی‌شود، صفحه نمایش و دوربین این گوشی نیز بسیار با کیفیت است و از طرف دیگر از سرعت بسیار بالایی در هنگام تعامل با نرم‌افزار‌های مختلف برخوردار است. در گذشته نیز قابلیت ذخیره باتری این گوشی نمایش داده شده بود که در نوع خود جالب توجه بود.

کاملا مشخص است که سامسونگ در تبلیغات برای این محصول به صورت زیرکانه‌ای سعی داشته تا خانواده‌ها را تحت‌ تاثیر امکانات گوشی خود قرار دهد.

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. امید می‌گوید

    تمام گوشی هایی که تو ماهواره تبلیغ میکنن قلابی هستن من ساده یکدونه سفارش دادم که با پست امد دم منزلمان وقتی گوشی رو در اوردم از کارتن یک مارک نامعتبر بود حتی سامسونگم نبود قیمت گوشی تو بازار ۵۰ هزارتومان بود ولی از من ۲۰۰ هزارتومان گرفت پستچی گول تبلیغات ماهواره رو نخورید همش دروغه و ۱۰۰ درصد چینیه من کلی پیگیر شدم یک ماه طول کشیدتا گوشی رو پس بدم اخر سرم به حسابم ۱۶۰ هزارتومان ریختن نه ۲۰۰ تومان اونم کلی تحدیدشان کردم که میرم شکایت میکنم و… وگرنه پولم رو پس نمیدادن گولشان رو نخورید تبلیغات ماهواره همش دروغه

  2. محسن پاک‌نیت می‌گوید

    به شخصه همیشه از قرار گرفتن در موقعیتی که گوشیم خیس بشه می‌ترسم. امکان ضد آب بودن زیر بارون و … خیلی جالب به نظر می‌رسه.

    1. رضا می‌گوید

      البته همیشه این طوری نیست ممکنه یه روزی واقعا به کارتون بیاد حالا حتما نباید زیر بارون باشه! ممکنه از دستتون تو دریا یا حتی استخر و .. بیفته