آیا Office Mix نرم‌افزار ارائه پرزنتیشن نسل بعدی مایکروسافت خواهد بود؟

گزارش‌ها حاکی از این موضوع است که مایکروسافت به تازگی تست نرم‌افزار جدید با نام Office Mix را آغاز کرده است که می‌تواند فایل‌های پاورپوینت را به پرزنتیشن‌های تعاملی تبدیل کرده و آمار و اطلاعات جالبی را در اختیار کاربر قرار دهد.

1

این اپلیکیشن به عنوان یک افزونه یا Add-in نصب می‌شود و به کاربر امکان ضبط صدا، ویدئو و نوشتن دست‌نوشته و قرار دادن امکانات جدیدی مانند کوییزها و تمرین‌های تعاملی را می‌دهد. به نظر می‌رسد هدف ابتدایی مایکروسافت از ارائه این افزونه بهبود قابلیت‌های پاورپوینت و رفع کاستی‌های آن در زمینه آموزش باشد.

برای دریافت این افزونه باید یک کد دسترسی یا Access Code داشته باشید به این آدرس مراجعه کرده و پس از نام‌نویسی به محض ارائه این افزونه قادر به امتحان آن خواهید بود. به گفته مایکروسافت Mix تنها یک افزونه نیست و قابلیت‌های بسیار زیادی را به پاورپوینت اضافه خواهد کرد. مایکروسافت همچنین پیشنهاد می‌کند تا Mix را با صفحه‌نمایش‌های لمسی و وب‌کم استفاده کنید.

CNET

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حسین می‌گوید

    چقد باحال شده سایتتون