اپلیکیشن دوربین گوگل با امکانات جدید در پلی استور قرار گرفت

همان‌طور که قبلاً شایعه شده بود گوگل ساعاتی پیش اپلیکیشن Google Camera را در پلی استور قرار داد تا نه تنها گوشی‌های نکسوسی بلکه تمامی گوشی‌های اندرویدی از امکانات جذاب آن استفاده کنند.

0

فارنت: همان‌طور که قبلاً شایعه شده بود گوگل ساعاتی پیش اپلیکیشن Google Camera را در پلی استور قرار داد تا نه تنها گوشی‌های نکسوسی بلکه تمامی گوشی‌های اندرویدی از امکانات جذاب آن استفاده کنند.

Google-Camera

قابلیت Photoshphere برای عکس‌برداری به صورت یک کره 360 درجه از تمامی زوایا که به دستگاه‌های نکسوسی اختصاص داشت حالا با این اپلیکیشن قابل استفاده است. همچنین یک قابلیت جدید به نام Lens Blur افکتی شبیه به دوربین‌های حرفه‌ای DSLR با عمق میدان کم را شبیه‌سازی می‌کند و جلوه‌ای شبیه به Ufocus در اچ‌تی‌سی وان را ایجاد می‌کند.

Lens-Blur

تصاویر پانوراما نیز حالا با وضوح بیشتری ذخیره شده به طوری که Photosphereها تا 50 مگاپیکسل نیز وسعت خواهند داشت! اپلیکیشن دوربین گوگل برای تمامی گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی با اندروید 4.4.1 و جدیدتر عرضه شده است و تا چند روز آینده در تمامی نقاط دنیا برای دانلود آماده خواهد شد.


پایان مطلب/

Source: GSMArena, Google Play

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.