تصاویر گوشی هوشمند آمازون با پنج دوربین جلو درز کرد!

این گوشی هوشمند از پنج دوربین در جلو و یک دوربین در پشت بهره می‌برد. سه دکمه برای خاموش و روشن کردن گوشی و تنظیمات صدا نیز در قسمت سمت چپ آن در نظر گرفته شده است. صفحه نمایش دستگاه 4.7 اینچی بوده که تاییدکننده مشخصات منتشره است. این گوشی ابعادی مشابه موتوایکس موتورولا دارد.

0

شایعه تولید یک گوشی جدید توسط آمازون، به هیچ عنوان خبر جدیدی نیست، اما آنچه در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، دستگاهی است که سایت BGR مدعی است اولین گوشی هوشمند آمازون به حساب می‌آید. اگر فکر می‌کنید ظاهر این گوشی چندان زیبا نیست!

بدنیست خاطر نشان کنیم که پوششی در دور این گوشی هوشمند آمازون قرار گرفته که آن را پیش از رونمایی رسمی از چشم بدخواهان حفظ می‌کند! در واقع هنوز طراحی اصلی این گوشی برای ما مشخص نشده است. با این وجود اطلاعات مختصری درباره این گوشی منتشر شده که در نوع خود جالب توجه است. این گوشی هوشمند از پنج دوربین در جلو و یک دوربین در پشت بهره می‌برد. سه دکمه برای خاموش و روشن کردن گوشی و تنظیمات صدا نیز در قسمت سمت چپ آن در نظر گرفته شده است. صفحه نمایش دستگاه 4.7 اینچی بوده که تاییدکننده مشخصات منتشره است. این گوشی ابعادی مشابه موتوایکس موتورولا دارد.

اما 6 دوربین به کار رفته در این دستگاه چه عملکردی دارند؟ دوربین پشتی، دوربینی معمولی و استاندارد برای گرفتن عکس و ویدئو است. یکی از پنج دوربین جلوی دستگاه نیز دوربینی استاندارد برای انجام مکالمات تصویری است و چهار دوربین دیگر برای قابلیتی خاص و درواقع رابط کاربری سه‌بعدی دستگاه استفاده خواهند شد.

این چهار دوربین گوشی هوشمند آمازون، قابلیت ردگیری حرکات سر شما و تشخیص جایی که به آن نگاه می‌کنید را فعال خواهند کرد. بدین ترتیب قابلیت سه‌بعدی بدون نیاز به عینک از هر زاویه‌ای فعال خواهد شد. بنابر اذعان BGR، این چهار دوربین به سنسورهای مادون قرمز با توان پایین مجهزند. در کنار این مشخصات، دوگیگابایت رم و پردازنده اسنپ دراگون نیز در گوشی هوشمند آمازون به کار گرفته شده است و قابلیت فیلمبرداری اچ‌دی نیز در آن به کار بسته شده است. به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند در دو نسخه مختلف به بازار عرضه شود اما باید منتظر ماند و دید آمازون چه زمانی رسما این گوشی هوشمند جدید را معرفی خواهد کرد.

Source: Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.