منظره پس زمینه معروف ویندوز ایکس‌پی این روزها در دنیای واقعی چه شکلی شده است؟!

صحنه‌ای که اوریر، عکاس آن اعلام کرده مسئولان مایکروسافت در ابتدا فکر نمی‌کردند این تصویر واقعیت داشته باشد و حدس می‌زدند از برنامه‌های مانند فتوشاپ در ویرایش آن بهره گرفته شده است.

0

پیش از این روایتی کامل از نحوه خلق منظره زیبای پس زمینه معروف ویندوز ایکس‌پی که تبدیل به گران‌ترین و پربیننده‌ترین تصویر جهان شد منتشر کردیم. تصویری که مبدل به پس‌زمینه ماندگار ویندوز ایکس‌پی، سیستم‌عامل بازنشسته مایکروسافت شد.

the-story-behind-the-windows-xp-bliss-photo-and-what-it-looks-like-todayاما اکنون با مراجعه به این آدرس، می‌توانید تصویری متفاوت از این منظره را مشاهده کنید. همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می‌کنید، تپه‌های سرسبز و شاداب، جای خود را به مناطق حاصلخیزی برای کاشت محصولات کشاورزی داده‌اند.

windows xp backgroundمحصولاتی مانند انگور در این قسمت بدست می‌آیند. تنها علفزار باقیمانده در قسمت پایینی خاکریز شیب‌دار مشاهده می‌شود. متاسفانه وجود تجهیزات کشاورزی و خانه ساخته شده در قسمت کناری تپه، کاملا این منظره زیبا را دگرگون کرده است. به نظر می‌رسد پس از ویندوز ایکس‌پی، کم‌کم یاد و خاطر این منظره زیبا نیز به فراموشی سپرده خواهد شد.

Source: Pcworld

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.