با Zens Qi جا لیوانی خودروتان را به شارژر بی‌سیم گوشی‌ هوشمند خود تبدیل کنید!

شارژر بی‌سیم این شرکت در جالیوانی خودروی شما قرار می‌گیرد و به عنوان محلی برای نگهداری گوشی شما در هنگام رانندگی به حساب می‌آید. در داخل این شکاف، صفحات اندوکتانسی قرار دارند که گوشی شما را به طور بی‌سیم شارژ می‌کنند.

0

فارنت: شارژ بی‌سیم در حال حاضر در گوشی‌های همراه متفاوتی به کار گرفته شده است اما این تکنولوژی هنوز راه زیادی تا تبدیل شدن به یک تکنولوژی رایج برای کاربران دارد. نهایتا این تکنولوژی به یک پد اندوکتانسی برای شارژ راحت‌تر گوشی بدون نیاز به استفاده از شارژرهای معمول ختم می‌شود.

ZENS-Car-Charger

Zens، شرکت فعال و با تجربه زیاد در تولید شارژرهای بی‌سیم با استاندارد Qi، در اقدامی، بالاخره محلی را پیدا کرده که می‌توان از این شارژرها استفاده بهینه‌ای کرد.  شارژر بی‌سیم این شرکت در جالیوانی خودروی شما قرار می‌گیرد و به عنوان محلی برای نگهداری گوشی شما در هنگام رانندگی به حساب می‌آید.

در داخل این شکاف، صفحات اندوکتانسی قرار دارند که گوشی شما را به طور بی‌سیم شارژ می‌کنند. تنها کافی است گوشی خود را در این محل قرار دهید و ماشین را روشن کنید. مدنظر داشته باشید که طراحی فضای 5 اینچی شارژر این شرکت به نوعی است که نمی‌توانید از هر دستگاه و یا گوشی در آن استفاده کنید، بنابراین نمی‌توانید از دستگاه‌هایی مانند نوت 3 و یا ال‌جی‌ جی‌پرو 2 در این قسمت بهره ببرید.

ZENS-Car-Charger-01

گلکسی اس‌5، نکسوس 5 و دیگر گوشی‌های نوکیا به جز نوکیا لومیا 150 به همراه گوشی‌های بی‌شماری از برندهای دیگر می‌توانند از این تکنولوژی بهره ببرند. اگرچه شرکت Zens راه‌حلی کارا برای رهایی از استفاده از کابل‌های میکرو یو‌اس‌بی ابداع کرده اما قیمت این وسیله جانبی گران است. این شارژر قیمتی معادل 100 دلار دارد و به این ترتیب ترغیب کاربران برای استفاده از این وسیله جانبی کمی سخت به نظر می‌رسد.

Source: Geek

 

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.