آخرین برنامه زمانبندی آپدیت گوشی‌های اچ تی سی لو رفت!

اگر این سوال برایتان ایجاد شده باشد که آیا گوشی شما به آخرین رابط کاربری اچ‌تی‌سی تجهیز خواهد شد یا نه؟ به شما توصیه می‌کنیم که این مطلب را از دست ندهید!

1

فارنت: چندی پیش برنامه زمانی آپدیت اندروید 4.4 گوشی‌های اچ‌تی‌سی به بیرون درز کرده بود اما این‌بار و در حالی که بیش‌تر از دو هفته از معرفی پرچم‌دار جدید شرکت اچ‌تی‌سی و رابط کاربری جدیدش سپری نشده که زمانبندی کاملتری از این برنامه زمانی به همراه جزئیات آپدیت گوشی‌های اچ‌تی‌سی به رابط کاربری Sense 6 لو رفته است. اگر این سوال برایتان ایجاد شده باشد که آیا گوشی شما به آخرین رابط کاربری اچ‌تی‌سی تجهیز خواهد شد یا نه؟ به شما توصیه می‌کنیم که این مطلب را از دست ندهید!

بر طبق آخرین اخبار و با توجه به تصویر جدول زمانبندی لو رفته به نظر می‌رسد شرکت اچ‌تی‌سی سری تلفن‌های وان را در این زمانبندی گنجانده و از گوشی‌های تولید شده در سال 2012 خبری نیست! بر طبق این زمانبندی گوشی‌های که به آخرین رابط کاربری شرکت اچ‌تی‌سی تجهیز خواهند بدین ترتیب هستند: اچ‌تی‌سی وان M7، وان مکس، وان مینی و اچ‌تی‌سی Butterfly S.

HTC-One-2013-family-to-get-Sense-6.0

بد نیست بدانید که این تلفن‌ها هم اکنون به آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید با رابط کاربری Sense 5.5 تجهیز شده‌اند. این بسته به‌روزرسانی در چارچوب زمانی خرداد تا تیر آینده اجرایی خواهد شد.

متاسفانه تلفن‌های تولید شده این شرکت در سال 2012، نسخه کیت‌کت و حتی رابط کاربری Sense 5.5 را دریافت نخواهند کرد. تنها در این میان تلفن هوشمند One XL (نسخه مجهز به پردارنده اسنپ‌دراگون) آپدیت کیت‌کت و Sense 5.5 را دریافت خواهد کرد و از قرار معلوم این آخرین پشتیبانی رسمی اچ‌تی‌سی از این مدل خواهد بود.

لازم به ذکر است فعلا این زمانبندی از سوی شرکت اچ‌تی‌سی تایید نشده و ممکن در روزهای آینده دستخوش تغییرات اساسی شود!

Source: GsmArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ar30 می‌گوید

    htc تو پشتیبانی اصلا خوب نیست !
    میان رده هاش اصلا پشتیبانی نرم افزاری نمیشه و اگه نگاه کنید نسخه اندرویدشونم نصب به سامونگ و سونی عقب تره .. مثلا xperia c 4.2 > desire 600 4.1