بازی جذاب Cut the Rope 2 سرانجام برای اندروید از راه رسید!

همانطور که می‌دانید سه ماه از ارائه نسخه دوم بازی محبوب “طناب را ببر” بر روی پلتفرم iOS می‌گذرد اما به‌تازگی مطلع شده‌ایم که این بازی بصورت رسمی برای دستگاه‌های اندرویدی نیز عرضه شده است و شما می‌توانید این بازی را از اپ‌استور گوگل دانلود نمایید

0

فارنت: همانطور که می‌دانید سه ماه از ارائه نسخه دوم بازی محبوب “طناب را ببر” بر روی پلتفرم iOS می‌گذرد اما به‌تازگی مطلع شده‌ایم که این بازی بصورت رسمی برای دستگاه‌های اندرویدی نیز عرضه شده است و شما می‌توانید این بازی را از اپ‌استور گوگل دانلود نمایید. اما باید بدانید که این بازی در همه دستگاه‌های اندرویدی قابل اجرا نیست!

Cut-the-rope-2-characters

طبق اخبار منتشر شده این بازی بر روی موتو ایکس، نکسوس 10 و نکسوس 4، قابل اجرا نیست. فعلا لیست دستگاه‌هایی که قابلیت اجرا کردن این بازی را دارند، منتشر نشده است اما می‌توان حدس زد که این بازی بر روی دستگاه‌هایی که از آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید (کیت‌کت) بهره می‌برند، اجرا نمی‌شود!

احتمالا این بازی تفاوتی با نسخه منتشر شده برای iOS ندارد و هدف بازی مانند نسخه‌های قبل بریدن طناب برای رساندن شیرینی به کاراکتر محبوب و بامزه OmNom است. نسخه اندرویدی این بازی بصورت رایگان از اپ‌استور قابل دانلود است ولی همانطور که اطلاع دارید این بازی در اپ‌استور اپل 99 سنت قیمت دارد.

Cut-the-rope-2-screenshots

ZeptoLab شرکت سازنده این بازی اعلام کرده است که نسخه‌های مختلف این بازی بر روی پلت‌فرم‌های متنوع بر روی هم بیش از 500 میلیون بار دانلود شده است که این رقم، رقم قابل توجهی برای یک بازی محسوب می‌شود.

این بازی از روز یکشنبه هفته بعد بر روی اپ‌استور آمازون نیز قرار خواهد گرفت و امیدواریم که بزودی این محدودیت بر روی دستگاه‌های اندرویدی با آپدیت جدید رفع شود و طرفداران این بازی بتوانند بدون هیچ مشکلی این بازی را بر روی تمامی دستگاه‌های اندرویدی اجرا کنند. همچنین گفتنی است که این بازی هفته‌ها قبل برای کاربران چینی اندروید عرضه شده بود. همچنین بررسی این بازی جذاب را نیز می‌توانید از این لینک در فارنت بخوانید.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.