آغاز آپدیت اندروید 4.4 کیت‌کت برای جی فلکس از سوی ال‌جی

پس از جی2 حالا به طور قطع زمان آن فرا رسیده است که شرکت ال‌جی گوشی جی فلکس خود را به نسخه کیت‌کت آپدیت کند. بنا به اعلام شرکت ال‌جی، بسته به‌روزرسانی به نسخه کیت‌کت از امروز در کره جنوبی آغاز شده است و در هفته‌های آتی این آپدیت در دسترس دیگر کشورها نیز قرار داده می‌شود.

0

فارنت: پس از جی2 حالا به طور قطع زمان آن فرا رسیده است که شرکت ال‌جی گوشی جی فلکس خود را به نسخه کیت‌کت آپدیت کند. بنا به اعلام شرکت ال‌جی، بسته به‌روزرسانی به نسخه کیت‌کت از امروز در کره جنوبی آغاز شده است و در هفته‌های آتی این آپدیت در دسترس دیگر کشورها نیز قرار داده می‌شود.

G-Flex-Kitkat

این بسته به‌روزرسانی شامل ویژگی جدید رمزنگاری Knock Code و نسخه بهینه‌سازی شده بلوتوث Car-Kit هم می‌شود. علارغم شایعات، در لیست تغییرات به‌روزرسانی خبری از ضبط ویدیو 4K نیست ولی در آینده ممکن است این ویژگی نیز برای این تلفن فراهم شود.

ال‌جی نوامبر سال گذشته جی فلکس را به عنوان اولین تلفن هوشمند مجهز به صفحه نمایش منعطف به جهانیان معرفی کرد که امیدواریم بزودی این آپدیت در دسترس کاربران ایرانی نیز قرار بگیرد.


پایان مطلب/

Sources: PhoneArena, AndroidHeadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.