شکایت بلک‌بری از مدیر ارشد نرم‌افزار خود به خاطر پیوستن به اپل!

کمپانی بلک‌بری به تازگی از مدیر ارشد نرم‌افزار خود به علت ترک این کمپانی به صورت غیرقانونی و پیوستن به اپل شکایت کرده است.

0

فارنت: کمپانی بلک‌بری به تازگی از مدیر ارشد نرم‌افزار خود به علت ترک این کمپانی به صورت غیرقانونی و پیوستن به اپل شکایت کرده است.

Sebastien-Marineau-Mes

آقای سباستین مرینومس وقتی در ماه دسامبر سال گذشته میلادی از سوی اپل پیشنهادی برای عهده‌دار شدن مدیریت ارشد هسته سیستم‌عامل دریافت کرد به بلک‌بری اعلام کرد که تا دو ماه آینده از شغلش استعفا داده و به اپل خواهد پیوست. اما از آن‌جایی که مرینومس پیش از این قراردادی با بلک‌بری امضا کرده بود و باید حداقل 6 ماه دیگر در این کمپانی باقی می‌ماند، بلک‌بری تصمیم گرفته تا یک پرونده شکایت برای این 4 ماه علیه او تشکیل دهد.

دادگاه با بررسی این پرونده به نتیجه رسید که او باید تا اتمام زمان قراردادش در بلک‌بری باقی بماند. گفتنی است بلک‌بری تصمیمش برای شکایت را ناچارانه و ناخوشایند خوانده است اما تأکید کرده است که مرینومس باید تا پایان زمان قرارداد در کمپانی باقی بماند.


پایان مطلب/

Source: 9to5mac

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.