تماشا کنید: استفاده هوشمندانه و بسیار جذاب پپسی از واقعیت افزوده در ایستگاه اتوبوس

شاید هیچ‌چیز مانند انتظار طولانی مدت در ایستگاه اتوبوس خسته‌کننده نباشد. پپسی از این موقعیت استفاده کرده است و یکی از ایستگاه‌های اتوبوس را به کمک فناوری واقعیت افزوده به یک مکان فوق‌العاده جذاب تبدیل کرده است.

3

فارنت: شاید هیچ‌چیز مانند انتظار طولانی مدت در ایستگاه اتوبوس خسته‌کننده نباشد. پپسی از این موقعیت استفاده کرده است و یکی از ایستگاه‌های اتوبوس را به کمک فناوری واقعیت افزوده به یک مکان فوق‌العاده جذاب تبدیل کرده است.

pepsi-Augmented-reality

پپسی در واقع با کار گذاشتن دستگاه‌هایی در دیواره یکی از ایستگاه‌های اتوبوس لندن تصاویر بسیار جذابی را بر روی آن نشان داده و عابران و مردم حاضر در ایستگاه را حیرت‌زده کرده است! به طوری که وقتی از داخل ایستگاه به ظاهر در تماشای پیاده‌رو و خیابان هستید در ابتدا به لطف دوربین و صفحه‌نمایش بزرگ باکیفیت تصور می‌کنید با جداره شیشه‌ای مواجهید اما چند ثانیه بعد ممکن است فکر کنید یک شهاب‌سنگ در حال اصابت به ایستگاه است، یک ببر قصد حمله به شما را دارد و یا سفینه‌های فضایی به خیابان آمده‌اند! توصیه می‌کنیم این ویدئوی جذاب را از دست ندهید.

مطمئناً تأثیر چنین تبلیغاتی بیشتر از تبلیغات بسیار طولانی و خسته‌کننده تلویزیونی و یا پیامک‌های مزاحم تبلیغاتی است که به نظر راهی هم برای خلاصی از دست آن‌ها نداریم!


پایان مطلب/

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. hmd می‌گوید

    البته الان دیدم گوشه بالا چپ با رنگ سیاه روی کادر سیاه !!! نوشته loading….

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      ویدئو از وبسایت آپارات قرار داده شده و مشکلی نداره
      این هم خود ویدئو هست:
      http://www.aparat.com/v/smtXN

  2. hmd می‌گوید

    سلام
    کلا ویدئو هاتون نمایش داده نمیشه فقط یک کادر سیاه بدون لینک و پیام خطا
    قبلا هم دوستان در مورد موبایل بهتون گفتن
    مرورگر من هم فایرفاکس 39 است