جدیدترین تصاویر درز کرده خبر از تحول ظاهری نسخه جدید اندروید می‌دهد

گوگل در اندروید 4.4 کیت‌کت برخی از آیکن‌ها را تغییر داد و رنگ غالب را از مشکی و آبی به سفید تغییر داد. حالا جدیدترین تصاویر درز کرده خبر از تغییرات ظاهری بیشتری در نسخه آینده می‌دهد.

0

فارنت: گوگل در اندروید 4.4 کیت‌کت برخی از آیکن‌ها را تغییر داد و رنگ غالب را از مشکی و آبی به سفید تغییر داد. حالا جدیدترین تصاویر درز کرده خبر از تغییرات ظاهری بیشتری در نسخه آینده می‌دهد.

Android-4.5-screenshot

به گفته منبع Android Police این تصاویر به احتمال 70 درصد صحت دارند و گوگل قصد دارد در نسخه جدید اندروید از آیکن‌های مسطح استفاده خواهد کرد که زبان طراحی آن را با اسم Moonshine یا مهتاب نامیده‌اند. علاوه بر مسطح شدن آیکن‌ها یک سایه زیبا نیز در اکثر آیکن‌ها به چشم می‌خورد که در تصویر بالا نیز به خوبی مشخص است.

Android-Redesign

در تصویر بالا آیکن‌های جدید اندروید را در کنار آیکن‌های فعلی و همچنین آیکن‌های همین اپلیکیشن‌ها در وب مشاهده می‌کنید و شاید گوگل قصد داشته باشد آیکن‌های جدید را به صورت یکپارچه هم در وب و هم اندروید به کار ببرد. به هر حال برخلاف iOS می‌توانید اگر از آیکن‌های جدید خوشتان نیامد با نصب یک لانچر و یک مجموعه آیکن دلخواه آن‌ها را تعویض کنید.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.