فصل اول بازی Walking Dead برای اندروید عرضه شد

بازی Walking Dead در واقع داستان سریال یا کتاب با همین نام را دنبال نمی‌کند اما حال و هوای آن شبیه به همان Walking Dead محبوب طراحی شده است. در این بازی مردی به نام Lee Everett و دختربچه‌ای با نام کلمنتاین در مقابل زامبی‌ها مقاومت می‌کنند.

0

بازی محبوب Walking Dead که ابتدا برای PC و سپس برای iOS عرضه شده بود بالاخره برای پلتفرم محبوب اندروید نیز از راه رسید و می‌توانید در آن به کشتن زامبی‌ها و ساعت‌ها سرگرمی مشغول شوید.

Walking-Dead

در واقع فصل اول این بازی در سال 2012 ابتدا برای PC ارائه شد و در همان سال هم شرکت Telltale Games بازی را برای آیفون و آی‌پد عرضه کرد اما به دلیل نامعلومی عرضه این بازی برای اندروید تا سال 2014 به طول انجامید!

این بازی که توانسته امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی کسب کند به صورت رایگان عرضه شده است اما برای بازی کردن مراحل 2 تا 5 باید از خرید درون بازی استفاده کنید، هر چند که به اعتقاد ما ارزش هزینه کردن را دارد. برای اجرای بازی حداقل به یک گوشی یا تبلت با پردازنده دو هسته‌ای 1 گیگاهرتزی به همراه یک گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی سری Adreno 2xx، Mali 4xx، PowerVR SGX540 یا تگرا 3 نیاز دارید. البته Telltale یک گوشی با پردازنده 4 هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی، 2 گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی سری Adreno 3xx، Mali T6xx، PowerVR SGX544 و یا تگرا4 را پیشنهاد می‌کند.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena, Google Play

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.