تماشا کنید: ایده جدید لندرور برای درب موتور نامرئی خودرو!

ایده جدید لندرور با استفاده از دوربین و فناوری واقعیت افزوده امکان مشاهده جاده زیر درب موتور خودرو را فراهم خواهد کرد که می‌تواند هدایت خودرو را برای راننده آسان‌تر و ایمن‌تر کند.

0

فارنت: ایده جدید لندرور با استفاده از دوربین و فناوری واقعیت افزوده امکان مشاهده جاده زیر درب موتور خودرو را فراهم خواهد کرد که می‌تواند هدایت خودرو را برای راننده آسان‌تر و ایمن‌تر کند.

Transparent-Bonnet-Concept

در این ایده جدید دوربینی در زیر ماشین قرار داده خواهد شد تا تصویر زمین زیر کاپوت جلوی ماشین را با استفاده از فناوری واقعیت افزوده بر روی شیشه جلوی ماشین نمایش دهد. به این ترتیب به نظر می‌رسد درب موتور شفاف است و راننده قادر خواهد بود تا جاده را به صورت کامل مشاهده کند؛ همچنین طراحان خودرو نیز قادر خواهند بود بدون نگرانی از سد شدن دید راننده خودرو را طراحی کنند.

Transparent-Bonnet-landrover

علاوه بر این اطلاعاتی مانند سرعت، وضعیت فنی، میزان سوخت، دور موتور، دمای هوا و اتاقک و بسیاری اطلاعات مفید دیگر را نیز می‌توان بر روی شیشه جلو نمایش داد تا راننده مجبور نباشد برای چک کردن آن‌ها چشم از جاده بردارد. البته این فناوری کماکان در مراحل اولیه آزمایش قرار دارد اما گفته می‌شود نسل جدید Discovery SUVهای لندرور از این فناوری بهره خواهند برد.


پایان مطلب/

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.