معرفی صفحه نمایش 5.7 اینچی AMOLED با کیفیت QHD و بالاترین رزولوشن تا به امروز!

شرکت AUO صفحه نمایش OLED ساخته شده خود برای گوشی‌های هوشمند با کیفیت QHD و بالاترین رزولوشن تا به امروز یعنی 2560 در 1440 پیکسل را معرفی کرد که با تراکم پیکسلی 513 پیکسل در هر اینچ قرار است تجربه تماشای تصاویر شگفت‌آوری را به دنیای تلفن همراه اضافه کند.

0

این صفحه نمایش 5.7 اینچی AMOLED تنها 0.57 میلیمتر ضخامت دارد و البته این شرکت تنها در بالابردن رزولوشن خود را نشان نداده و قابلیت لمسی این صفحه نمایش را نیز تقویت کرده و قابلیت لمس ده نقطه‌ای را بهبود بخشیده‌اند که به شما اجازه استفاده همزمان از دو دست برای استفاده راحت‌تر از گوشی هوشمند شما را می‌دهد.

شرکت AUO همچنین از برنامه‌ریزی خود برای رونمایی از محصولات خود در بخش ساعت‌های هوشمند و وجود یک صفحه نمایش 1.7 اینچی AMOLED  در بخش توسعه محصولات خود خبر داده است. مطمئنا می‌دانید که استفاده از صفحه‌ نمایش‌های AMOLED در ساعت‌های هوشمند باعث کاهش قابل توجهی در مصرف باطری ساعت‌های هوشمند خواهد شد.

صرف‌نظر از صفحه نمایش‌های این شرکت برای محصولات قابل حمل، این شرکت همچنین به‌زودی از صفحه نمایش LCD خمیده خود برای تلویزیون‌های 4K با زاویه دید بالا رونمایی خواهد کرد.

اما در واقع مهمترین محصول اتی این شرکت همان صفحه نمایش‌های QHD AMOLED  با بالاترین رزولوشن تا به امروز خواهند بود که برای گوشی‌های هوشمند امروزی که به لطف استفاده از صفحه نمایش‌های بزرگ خود مصرف باطری بیشتری دارند استفاده از این صفحه نمایش‌ها مزیت بزرگی به حساب می‌آید. باطری را که کنار بگذاریم لذت بازی کردن در چنین صفحه نمایشی مطمئنا انتظار برای عرضه گوشی‌هایی با این صفحه نمایش شیرین‌تر خواهد بود!

Source: GsmaArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.