آغاز رسمی آپدیت ویندوز 8.1 مایکروسافت/ آموزش نصب

همان‌طور که می‌دانید مایکروسافت چند روز پیش اولین آپدیت بزرگ ویندوز 8.1 را معرفی کرد که در مطلبی ویژگی‌های جدید آن را برایتان شرح دادیم. حالا این آپدیت رسماً عرضه شده و برای دانلود آماده است.

6

فارنت: همان‌طور که می‌دانید مایکروسافت چند روز پیش اولین آپدیت بزرگ ویندوز 8.1 را معرفی کرد که در مطلبی ویژگی‌های جدید آن را برایتان شرح دادیم. حالا این آپدیت رسماً عرضه شده و برای دانلود آماده است.

Windows-8.1-Start

برای دریافت آپدیت در صورتی که از ویندوز 8.1 استفاده می‌کنیدکافیست منوی Charms bar سمت راست صفحه را به صورت لمسی یا با نشان‌گر موس باز کنید و Change PC Settings را انتخاب کنید.

Charms-bar

سپس از منوی باز شده Update and recovery را انتخاب کرده و دکمه Check Now را برای بررسی آپدیت جدید فشار دهید. ممکن است آپدیت ویندوز 8.1 هنوز برای شما مهیا نشده باشد؛ در این صورت باید چند روزی صبر کنید. اما در صورتی که آپدیت برایتان عرضه شده باشد کافیست دکمه Install را فشار دهید تا این آپدیت نسبتاً حجیم دانلود شده و نصب شود.

Windows-Update

همان‌طور که اشاره شد پیش از این در مطلبی تمامی امکانات جدید این آپدیت را شرح داده‌ایم اما به صورت مختصر آپدیت ویندوز 8.1 برای کاربران دستگاه‌های غیرلمسی با موس و کیبرد بهینه شده است، نوار وظیفه در آن بهبود یافته است، قابلیت بوت مستقیم به دسکتاپ فرهم شده و برای خاموش کردن سیستم نیازی به استفاده از Charms bar نیست.


پایان مطلب/

Source: DigitalTrends, SlashGear

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. motalebi می‌گوید

    سلام من از مپ ویندوز اتفاده کردم ولی دیدم خیلی قدیمیه حداقل برای 4سال پیشه عکسها و مکانها. چطوری میتونم بروزش کنم؟ ممنون

    1. علی ارغوان می‌گوید

      متاسفانه سرویس نقشه مایکروسافت برای ایران به روز نیست و کاریش هم نمیشه کرد.

  2. saeeid می‌گوید

    اگه بشه که دانلودش کرد واقعا عالیه ای ولا دارین خیلی باحالین.ایشالا که هرچی از خدا میخواین بهتون بده.مرسی فداتون بشم من

  3. آمیان می‌گوید

    سلام من از ویندوز8.1 استفاده می کنم و به توصیه یکی از سایتهای اینترنتی و برای حذف حساب کاربریم در بخش run نوشتم netplwiz و بعد اینتر زدم و administrator روبه standard تغییر دادم.حالادیگه نه این دستور باز میشه نه تنظیمات کنترل پنل و netplwiz.exe هم مدام ارور میده.خواهش میکنم بفرمایید چطور میشه مشکل رو حل کرد؟آیا به جزنصب مجدد ویندوز راهی هست؟اگر نیاز به نصب مجدد ویندوز هست (که البته امیدوارم نباشه) آیا من نیاز به پارتیشن بندی دارم؟یعنی همون اول که custom رو انتخاب میکنم درایوها روی صفحه مشخصن؟آیا میشه cd خود وبندوز رو بزنم و بعد گزینه upgrade روبزنم.؟
    باتشکر

  4. abbas می‌گوید

    با سلام و تشکر از مطالب ارزنده سایت خوبتون
    لطفا بگید اگر ما ویندوز رو به روزآوری کردیم ، بعدش بنا به دلایلی مجبور شدیم
    ویندوز را مجددا نصب کینم ، آیا راهی است که فایل به روزآوری رو ی جایی ذخیره کنیم؟
    تا نیازی به دانلود نباشیم؟

    ممنون

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      تا اونجایی که خبر داریم هنوز چنین امکانی فراهم نشده!